Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Torremolinos18 mar 2020, 08:23

 264
Dimitri Vegas (en zijn broer ook) is van Griekse afkomst. Dus eigenlijk een moderne ‘Griekse god’.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2020, 09:00

 8153
Nou ja, God... :roll:
Gebruikersavatar

Jansen18 mar 2020, 09:01

 3423  Yens
Jay-Lo schreef:Iemand een idee wat Dimitri Vegas daar tussen stond te doen?
Een - moderne - Griekse god (in de figuurlijke zin van het woord) 😉.
En waarmee ik het totaal niet eens ben 😉.
Gebruikersavatar

Frolva18 mar 2020, 09:02

 2204
Jay-Lo schreef:Christian geeft aan NIET naar benden te willen, maar haalt wel geld uit de pot door te gokken.
Door tips te kopen, toch (zowat het tegenovergestelde van gokken :mrgreen: )?
Jay-Lo schreef:Iemand een idee wat Dimitri Vegas daar tussen stond te doen?
Dimitri Thivaios heeft Griekse roots, en was het niet Faithless die sprak "God is a DJ"? (maar dat is iets anders dan 'a DJ is God', natuurlijk :? ) 😉
Gebruikersavatar

elkemol18 mar 2020, 10:47

 654
Frolva schreef:
Door tips te kopen, toch (zowat het tegenovergestelde van gokken :mrgreen: )?

q:
Terug naar beneden neemt veel tijd in beslag. Als ze niet op tijd boven geraken kunnen ze nog zoveel verdiend hebben, de pot gaat er niet groter van worden. Dus safer is iets minder in de pot, maar wel iets erin. Tips kopen is dus interessanter dan de proef verliezen.
Spelen volgens de klok en niet naar het geld.

De mol zijn focus zou volgens mij dus best liggen op tijd rekken. In dit geval dus terug naar beneden willen, proeven doen mislukken.
Christian wil duidelijk niet naar beneden.

Een groot thema dit jaar is 'klokken', tijd, kronos...
De nieuwe regel dit jaar is volgens:
SPOILER
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2020, 11:31

 8153
Elke, Frolva bedoelde het ironisch.
Ofwel gok je en ben je misschien fout en moet je terug naar beneden, ofwel speel je op zeker en koop je hints.
Hints kopen is dus het tegenovergestelde van gokken hé (en niet hetzelfde zoals je zou denken als je de tekst leest van Jay-Lo, die het wat ongelukkig verwoordde). :mrgreen:
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 18 mar 2020, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

elkemol18 mar 2020, 11:33

 654
ja, nadat ik het gepost had zag ik dat ook...
en ik heb grappen meestal niet zo snel door... :oops:
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 mar 2020, 12:35

 1690  Sven
Frolva schreef:Door tips te kopen, toch (zowat het tegenovergestelde van gokken :mrgreen: )?



Dimitri Thivaios heeft Griekse roots, en was het niet Faithless die sprak "God is a DJ"? (maar dat is iets anders dan 'a DJ is God', natuurlijk :? ) 😉
Juist ja, tips kopen. Het werd wel dik in de verf gezet dat hij niet naar beneden wilde.
Dat die gasten Griekse roots hebben weet ik wel hoor. Hun ouders wonen hier praktisch om de hoek. Ze hadden ook voor zijn broer kunnen kiezen of pakweg Jani Kazaltzis. Ik vroeg me alleen af of het een reden had om hier voor hem te kiezen. Er zijn trouwens genoeg echte Griekse goden om uit te kiezen.

Wanneer ze het feestje hadden achteraf in de tent, mocht iedereen even op interview komen.
Els: "Wat ga ik nog doen wat ik nog nooit gedaan heb? Slapen in een tent met 9 personen in de gietende regen. Enne, ne red bull drinken heb ik ook nog nooit gedaan." Was die al zo in de wind dat ze niet meer wist wat ze aan het drinken was? Elske, da was gene red bull zenne. Dat was Mythos bier.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2020, 21:38

 8153
😲
RED BULL :?:
💡
De minotauros, dat was toch een soortement stier hé?
Laaaaaang geleden bezocht ik het paleis van Knossos, dat van het labyrint van de minotauros. Grote delen daarvan waren gereconstrueerd met veel rood (blijkbaar werd later getwijfeld aan de historische correctheid daarvan).
Ik wil maar zeggen... Eh... dat dit schrijfsel misschien beter verhuist naar Klaartjes lievelingsrubriek. Gefundenes fressen voor haar :mrgreen:
Gebruikersavatar

Mateo18 mar 2020, 23:13

 870
Hm. En dit zie ik hier nu pas. Ik had de Red Minotaurus net in het topic TNH gezet.

Jay-Lo schreef: Was die al zo in de wind dat ze niet meer wist wat ze aan het drinken was? Elske, da was gene red bull zenne. Dat was Mythos bier.
Mythos betekent wel toepasselijk mythe .
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 mar 2020, 23:24

 1690  Sven
Ja, ik heb dat opgezocht en blijkt wel het meest verkochte bier in Griekenland. Ze zullen er wel niet erg hebben naar moeten zoeken.
Ik heb nu niet speciaal de 1ste aflevering opnieuw gaan zien, morgen misschien, maar heeft Els ergens verwezen naar de doos van Pandora? Meer als bvb: onheil vermelden of zo.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2020, 07:24

 8153
Mateo schreef:Hm. En dit zie ik hier nu pas. Ik had de Red Minotaurus net in het topic TNH gezet.

Mythos betekent wel toepasselijk mythe .
Ik moet de TNVH dringend bijlezen.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10