Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2020, 12:37

 8153
PilKab schreef:We zagen maar een beperkt aantal reacties bij het bekend maken dat de kandidaten volledig moesten terugkeren bij het falen van de opdracht 'Griekse Goden'. Maar hier lijkt de reactie van Laure en Christian wel heel erg oprecht verwonderd, dus lijkt alsof ze dit niet op voorhand wisten. De mol wel uiteraard.

Afbeelding
Els lijkt niet echt verbaasd...
Gebruikersavatar

Jansen16 mar 2020, 12:40

 3423  Yens
PilKab schreef:We zagen maar een beperkt aantal reacties bij het bekend maken dat de kandidaten volledig moesten terugkeren bij het falen van de opdracht 'Griekse Goden'. Maar hier lijkt de reactie van Laure en Christian wel heel erg oprecht verwonderd, dus lijkt alsof ze dit niet op voorhand wisten. De mol wel uiteraard.

Afbeelding
Het was zeker niet bij de "Griekse Goden" want daar waren ze wel geslaagd (weliswaar met het aankopen van (overbodige) tips). Antwoorden: Apollo, Aphrodite en Dimitri Vegas.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2020, 12:47

 8153
Was wat we zien niet de reactie bij de boogschutter, toen ze hoorden dat daar iemand met een watermeloen op zijn hoofd moest gaan staan?
Ik kan het nu niet opzoeken.
Gebruikersavatar

Jansen16 mar 2020, 12:53

 3423  Yens
Zou best kunnen.
Gebruikersavatar

PilKab16 mar 2020, 13:03

 2
chicawah.janssen schreef:Was wat we zien niet de reactie bij de boogschutter, toen ze hoorden dat daar iemand met een watermeloen op zijn hoofd moest gaan staan?
Ik kan het nu niet opzoeken.
Nee, bekijk het gerust terug, dit is bij het nieuws dat bij een mislukte proef ze terug moeten keren naar het laatste punt.
Daarom ook dat ze Laure en Christian in beeld brengen vermoedelijk. De deelnemers voor de 'Griekse Goden'.
Gebruikersavatar

Frolva16 mar 2020, 13:08

 2204
Jansen schreef:Het was zeker niet bij de "Griekse Goden" want daar waren ze wel geslaagd
Was voordat de proef "Griekse Goden" werd gedaan, bij de mededeling dat ze terug naar beneden zouden moeten indien de opdracht niet zou lukken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2020, 13:09

 8153
Inderdaad. Vandaar ook dat Christian op zeker wilde spelen en zoveel hints kocht.
Ik herinner mij dat hij ferm en kordaat zei "ik ga niet terug naar beneden!".
Gebruikersavatar

Jansen16 mar 2020, 14:50

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Ik herinner mij dat hij ferm en kordaat zei "ik ga niet terug naar beneden!".
Handige tactiek, niet? Eerst de nadruk leggen dat je niet meer terug naar beneden wilt om dan een rechtvaardiging te hebben om tips te kopen 😉. Slim gezien Christian :!: 💡
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2020, 15:10

 8153
Toch kan ik op dit moment nog niet geloven dat hij de mol is.
Gebruikersavatar

Jansen16 mar 2020, 15:34

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Toch kan ik op dit moment nog niet geloven dat hij de mol is.
Ik ook hoor, net zoals ik 2 jaar geleden lang weigerde te geloven dat Pieter de mol kon zijn 😉.
Christian doet dingen die hem heel verdacht maken, anderzijds dan net weer niet... Het kan een tactiek zijn.
Gebruikersavatar

Mer2816 mar 2020, 15:38

 302
Volgens mij is Christian gewoon iemand die op safe wilt spelen, alleen was het wel verdacht dat hij de hint met 'Neil Armstrong' niet doorhad. Tevens wil ik ook niet geloven dat hij de mol is maar wie weet.
Gebruikersavatar

Jansen16 mar 2020, 15:44

 3423  Yens
Het feit dat hij de tip "Neil Armstrong" niet wist (of deed alsof) kan 1 van 2 dingen betekenen:
1. Ofwel is hij de mol en doet hij gewoon een stomme molactie
2. Ofwel is hij de mol niet maar probeert hij Laure ervan te overtuigen dat hij de mol is
Hoe dan ook, stomme actie vond ik dat.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10