Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Vermoljoen19 mar 2020, 12:54

 2354  Uma
Ik ook 🙂
Gebruikersavatar

Cedric19 mar 2020, 15:42

 2834  Uma
Die 55 minuten op de doos intrigeren mij ook.
Eigenlijk moet daar 120 minuten of 2 uur op staan.

Vind ik veel meer een mogelijke hint dan de slangentheorie van Elkemol..
Gebruikersavatar

Frolva19 mar 2020, 15:50

 2204
annie.delen schreef:Wat ik straf vind is het volgende
GDC zegt meer dan 1100 treden

Het zijn er 1200

https://greekadventure.com/Activity/hik ... ori-greece
In de link die je post staat er zowel 1100 als 1200. 😉
Gebruikersavatar

vicky.freyzer19 mar 2020, 17:55

 5
Afbeelding

Ik zag plotseling iets bizar dat me de vorige keren niet was opgevallen. Daar loopt nu plotseling toch een grote hond tussen de kandidaten en Els geeft geen kick? Zou nochtans het ideale moment zijn om die angst uit te spelen en bang te blijven staan, de andere kant uit te lopen...

Ik schrap ze niet volledig van mijn lijstje (vond ze hiervoor ook al niet zo verdacht) maar dit is nu toch wel een merkwaardigheid. Wat denken jullie?
Gebruikersavatar

Jay-Lo19 mar 2020, 18:07

 1690  Sven
Ik denk dat er een gids bij was. Zeker het laatste gedeelte toen het donker werd. Op een moment, ik dacht net voor de hond in beeld kwam, staat er iemand aan de kant die ik niet kon identificeren als kandidaat. En Els loopt achteraan de groep.
Gebruikersavatar

Jimmy20 mar 2020, 12:33

 197  Anke
Cedric schreef:Die 55 minuten op de doos intrigeren mij ook.
Eigenlijk moet daar 120 minuten of 2 uur op staan.
Inderdaad, komende zondag zullen we voor de derde keer Alina in beeld zien op tijdstip 0:55:00 😂
Gebruikersavatar

TNS30 mar 2020, 12:26

 2
The hunter schreef:Nog eens het fragment van de Sisyphusopdracht herbekeken. Voor bal 1 staat Els achter Laure en klaagt ze dat ze niets kan zien. Ze wisselen van positie nog voor bal 1 afkomt.

Afbeelding

Dan doet Laure echter een stap naar voren en staat ze ineens naast Els:

Afbeelding

Bij bal 3 is dit duidelijk te zien:

Afbeelding

Ballen 3, 4 en 5 slagen ze erin om die met een hoop geluk te ontwijken, maar bij bal 6 is het prijs. Laure zet Els klem tegen het muurtje, waardoor Els kansloos is.

Afbeelding

Ik denk dat Laure mijn hoofdverdachte geworden is 😉
Salim is nog de enige die overblijft van de ballenopdracht. Hij ging als grootste ook nog eens hoger staan op de trappen. Ideaal om zelf een bal makkelijker te kunnen ontwijken en het andere kandidaten moeilijker te maken.
Gebruikersavatar

The hunter30 mar 2020, 13:05

 282  Uma
Dat klopt, maar dan neemt hij wel een risico om de laatste bal te ontwijken. Want als die ook Laure en Els mist, zit er heel wat geld in de pot.
Gebruikersavatar

Kite30 mar 2020, 13:53

 87
Merk op dat Salim bij de laatste bal lang wacht om deze te ontwijken. Maar belangrijker is dat hij bij deze laatste bal plots een heel andere strategie neemt. Bij de vorige 5 ballen wijkt hij uit, naar rechts of naar links. Dit geeft een indicatie voor Els wat ze zou kunnen doen. Bij de laatste bal springt hij over de bal (vrij indrukwekkend), waardoor Els trager reageert, en de bal niet meer kan ontwijken.
Gebruikersavatar

sdz199213 apr 2020, 15:31

 66
Heb deze opdracht nog eens herbekeken met wat we nu weten. Heb eens gefocust op de proef met de boogschutter. Het gedrag van Bart lijkt daar toch echt niet geacteerd. Net als de reactie van Christian die helemaal van zijn melk was. Maar Jolien daarentegen die staat al te lachen voordat de pijl is afgevuurd en lacht ook als enige op een ietwat verdachte manier nadat de elastiek afgeschoten was. Lijkt wel alsof ze op voorhand wist dat het allemaal maar fake was en dat ze toch in zichzelf wat aan het genieten was...
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 apr 2020, 15:56

 1690  Sven
De mol gaat zich zo toch niet prijs geven? De mol moet net meelevend zijn en het allemaal heel eng vinden, toch.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10