Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

anja.mathijs19 apr 2020, 13:09

 391  Uma
Geloof ook niet in Bart als mol, die 10200 euro vind ik echt erover dan, Bart is gewoon enthousiaste kandidaat.
Sorry, Jolien zie ik ook niet als mol.
Ik zit constant in twijfel tussen mijn wens mol en eerste buikgevoel mol Christian,
En Alina als verstand mol , hoop dat ze beiden finale halen !
Gebruikersavatar

Taupe07719 apr 2020, 14:19

 767  Yens
tom.kleine schreef:Als mol kun je toch makkelijk eerst Dorien laten zoeken naar de juiste hond en dan toestemmen als ze de verkeerde kiest. Daarna heel hard je best doen om die truffel te vinden wat natuurlijk niet zal lukken.
Ik besef ook wel dat de kans dat het Bart is klein is. Het probleem is dat de andere 3 me weinig of niks doen. Een mol moet me ook plezier geven en bij Christian heb ik dat een beetje maar de andere 2 vind ik gewoon grijze muizen - sorry.
Wat een verschil met de vorige jaren. Een Robin, een Joeri, Kaat, Joke ... wat een verschil!
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT19 apr 2020, 21:46

 767  Yens
Spijtig voor jou wel... Ik vind Alina en Jolien helemaal geen grijze muizen. Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk, en iedereen denkt er dus ook het zijne van. 😉
Gebruikersavatar

steven.dewitte20 apr 2020, 00:05

 3  Uma
Het is allemaal snel gemonteerd, maar de terugweg van de taart met Alina verloopt zeer stroef.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9