Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mar 2020, 21:35

 8153
Vermoljoen schreef:Els gaf toch wel wat vage beschrijvingen, maar de foto's leken dan ook wel echt op elkaar.
Ze bleef maar bezig over de kledij, terwijl het helemaal niet zeker was dat het koppel op de taart dezelfde kledij zou dragen.
Als je iemand beschrijft, beschrijf je toch vooral hun uiterlijk? Kleur haar, ogen, wel of geen snor/baard, kort of lang haar, haarkleur...
Maar zelfs over haarkleur was Els zeer verwarrend.
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 mar 2020, 21:36

 2354  Uma
Zijn de kleren die je op een huwelijksfoto aandoet niet dezelfde kleren als die je aandoet op het huwelijk zelf?
Gebruikersavatar

Cat_Cl15 mar 2020, 21:37

 38  Philippe
BeaVer schreef:Ik vraag mij af hoe Salim er bij kwam om tijdens die dans, waar iedereen zijn mond houdt, een beetje "hup" moet gaan roepen...
Salim was helemaal niet de enige die dat riep. Overigens is de uitroep 'Opa!!' in Griekenland vrij bekend en komt dat veel voor.

Els was na vorige week mijn mol (pure gok wel), maar vind dat ze deze aflevering bijzonder verdacht in beeld kwam telkens, dus nu twijfel ik toch weer 🙂
Gebruikersavatar

BeaVer15 mar 2020, 21:40

 1293  Uma
chicawah.janssen schreef:Vind ik ook.

Is er iemand die zich herinnert hoe Christian en Els gekozen werden voor die opdracht?
Nee, maar je kan meestal ook niet de opdracht afleiden aan de vage omschrijvingen die worden gegeven.
Gebruikersavatar

gino.frederickx15 mar 2020, 21:42

 1
Vermoljoen schreef:We zouden eens moeten bekijken wie zijn/haar idee het was op Christiaan bij de opdracht met de champagneglazen te zetten. Ik zeg niet dat hij het niet kon, maar het maakt het de opdracht wel moeilijker.
de beschrijving van de opdracht was "iemand voor het aperitief" tenzij christiaan of els zelf de mol zijn en weet hadden van de opdracht, was dit puur toeval
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mar 2020, 21:43

 8153
Vermoljoen schreef:Zijn de kleren die je op een huwelijksfoto aandoet niet dezelfde kleren als die je aandoet op het huwelijk zelf?
Normaal gezien wel.
Gebruikersavatar

Mer2815 mar 2020, 21:43

 302
Heb het nog eens herbekeken, eerst geeft Christian de mogelijkheid om Bruno bij de special act te zetten. Dan insinueert Bruno om Laure bij het dessert te zetten en dan neemt opeens Laure het initiatief over en verdeelt ze de rest van de groepen.
Afbeelding

Laure heeft dus Christian bij de glazen gezet.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mar 2020, 21:47

 8153
BeaVer schreef:Nee, maar je kan meestal ook niet de opdracht afleiden aan de vage omschrijvingen die worden gegeven.
Maar de mol kent alle opdrachten en moet zich in de beste molpositie manoeuvreren.
Stel dat Els de mol is: ze slaagt erin om zich in de aperitiefopdracht te manoeuvreren, samen met Christian, wetende dat ze een hoge toren zullen moeten maken.
Gebruikersavatar

tim.debonpourlui15 mar 2020, 21:51

 1
Vermoljoen schreef:Els gaf toch wel wat vage beschrijvingen, maar de foto's leken dan ook wel echt op elkaar.
waarom stuurde ze geen foto door? Of was dat een deel van de spelregels?
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 mar 2020, 21:52

 2354  Uma
Dat zal waarschijnlijk niet mogen 🙂
Gebruikersavatar

DenAcied15 mar 2020, 21:55

 9
Vermoljoen schreef:Els gaf toch wel wat vage beschrijvingen, maar de foto's leken dan ook wel echt op elkaar.
Vond ik ook, wij hadden onmiddellijk de juiste taart gekozen, hoewel het gemakkelijk praten is als je zelf de foto 2 minuten vroeger gezien hebt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9