Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy15 mar 2020, 20:43

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding

De negen kandidaten worden uitgenodigd op het huwelijksfeest van Georgia en Angelos in Ioannina. Bij aankomst blijkt dat de groep een aantal punten op het feest moeten verzorgen:

- Team Apero krijgt één uur de tijd om een toren van negen verdiepingen te bouwen met precies 165 champagneglazen.
- Team Delicatesse zal op zoek gaan naar truffels om het hoofdgerecht op smaak te brengen. Hiervoor moeten ze wel de juiste snuffelhond kiezen.
- Team Dessert krijgt twee uur om te voet de huwelijkstaart op te halen bij de lokale bakker. Daar staan echter drie taarten op hen te wachten. Via een telefoon kan het duo de hulp van team Apero inschakelen om te achterhalen wat het juiste gebak is.
- Team Special Act moet op het feest een traditionele volksdans uitvoeren met een groep professionals. Elke dansende kandidaat die door het gehuwde paar niet als amateur wordt aangeduid levert geld op.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/2.php
Gebruikersavatar

ingrid.bourjou15 mar 2020, 20:50

 5
Weeral Els die iets doet mislukken :!:
Gebruikersavatar

Mer2815 mar 2020, 20:53

 302
Vermoljoen schreef:Zo’n geweldige opdracht 😂 Een taart met een foto van een ander koppel :mrgreen:
Dacht op het begin zelf dat het de roze taart was, redelijk moeilijk maar daarom ook makkelijk te mollen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 mar 2020, 20:54

 2354  Uma
We zouden eens moeten bekijken wie zijn/haar idee het was op Christiaan bij de opdracht met de champagneglazen te zetten. Ik zeg niet dat hij het niet kon, maar het maakt het de opdracht wel moeilijker.
Gebruikersavatar

Mer2815 mar 2020, 20:55

 302
Tactisch gezien lijkt me welke positie een redelijk goede positie voor de mol buiten de act, aangezien daar iedereen voor zich speelt en maar voor 500 euro i.p.v. 1000 euro. Denk persoonlijk dat aan de glazen staan de beste optie was aangezien je ook controle had over de taartendragers.
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 mar 2020, 20:58

 2354  Uma
Bruno heeft het op een bepaald moment ook gedaan.
Gebruikersavatar

anja.mathijs15 mar 2020, 21:23

 391  Uma
Eigenlijk vind ik de opdracht met de glazen hier de beste positie voor een mol.
Je kan 2 opdrachten verknallen: een glas laten vallen en/of de verkeerde taart laten kiezen door verkeerde, moeilijke beschrijvingen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 mar 2020, 21:30

 2354  Uma
Els gaf toch wel wat vage beschrijvingen, maar de foto's leken dan ook wel echt op elkaar.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mar 2020, 21:32

 8153
anja.mathijs schreef:Eigenlijk vind ik de opdracht met de glazen hier de beste positie voor een mol.
Je kan 2 opdrachten verknallen: een glas laten vallen en/of de verkeerde taart laten kiezen door verkeerde, moeilijke beschrijvingen.
Vind ik ook.

Is er iemand die zich herinnert hoe Christian en Els gekozen werden voor die opdracht?
Gebruikersavatar

Mer2815 mar 2020, 21:32

 302
Els had meer beschrijvingen moeten maken over het gezicht van de vrouw, maar ik denk persoonlijk dat ik het ook niet beter had gekund.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9