Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 apr 2020, 00:16

 2354  Uma
Ik hoopte op een plottwist met de doos van Pandora. Een voorbeeldje: de test ging deze finale wel op tijd en verderop stond de doos van Pandora. Daar kon je een code ingeven (op basis van iets ui het seizoen) en als je die dan zou open krijgen, dan zou als de persoon bij wie dit is gelukt de 10.200 euro erbij krijgen als die wint.
Dit geeft dan het dilemma: moet ik gaan proberen, maar dan verlies ik veel tijd of moet ik het niet doen?
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2020, 12:38

 2834  Uma
Vermoljoen schreef:Ik hoopte op een plottwist met de doos van Pandora. Een voorbeeldje: de test ging deze finale wel op tijd en verderop stond de doos van Pandora. Daar kon je een code ingeven (op basis van iets ui het seizoen) en als je die dan zou open krijgen, dan zou als de persoon bij wie dit is gelukt de 10.200 euro erbij krijgen als die wint.
Dit geeft dan het dilemma: moet ik gaan proberen, maar dan verlies ik veel tijd of moet ik het niet doen?
Goh, maar dan weet je dat de Mol dat niet zal doen en dat het Bart ook niets kan schelen, waarschijnlijk ook Jolien niet. Je gaat er al 3 weken van uit dat dat geld weg is, dan is het al dan niet toch terugwinnen van dat geld echt wel het laatste van je zorgen in de finale.. Enfin, ik zou er in elk geval niet meer naar omkijken.

Natuurlijk, mocht die doos van Pandora bij de 3 finalisten staan en de naam van de Mol zit er dit keer écht in, waarbij GDC aan de kandidaten zegt van "je kan nu 100% zekerheid krijgen, maar dan wordt de pot wel gehalveerd"...
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 apr 2020, 13:07

 2354  Uma
Zoiets had ook perfect gekund!
Gebruikersavatar

Tijlie927 apr 2020, 13:35

 63  Uma
Maar dan zou de mol die doos toch sowieso open doen?
Gebruikersavatar

JBB27 apr 2020, 13:47

 439  Uma
Ja mannekes, toen die doos daar ineens opnieuw stond zat ik echt te wachten op een geflipte plot twist 😂

Maar helaas, het was maar om een (wel zeer knap gemaakte) scène te filmen met dat CGI briefje met de naam van de mol op
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT27 apr 2020, 15:13

 767  Yens
Ik vond het hoe dan ook toch geslaagd dat die doos weer even terug verscheen. Maakte de cirkel mooi rond vind ik. En nu maar hopen dat we volgende week te horen krijgen welke zware consequenties er aan die doos vasthingen...
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 apr 2020, 16:26

 2354  Uma
Daar ben ik dus zoooooo benieuwd naar!
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!27 apr 2020, 16:32

 60
Ook zeer benieuwd naar...

De zware gevolgen zou kunnen zijn dat degene die het gezien heeft, er ook gewoon uitvalt die dag. Hij of zij kent de mol, maar mag niet meer meedoen 😃
Gebruikersavatar

BeaVer27 apr 2020, 16:47

 1293  Uma
Dat denk ik niet, want ik acht het bijna onmogelijk dat als die persoon de box opende, het verborgen compartiment ging vinden. Een kandidaat zou maar enkel de enveloppe gevonden hebben met alle namen.
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!27 apr 2020, 16:52

 60
Ik zeg nu maar iets, hé. Iemand die een zotte fantasie heeft hierover ? 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 17:36

 8153
Wie de doos opent krijgt 3 anti-pasvragen? => 3 juiste antwoorden worden foute antwoorden.
Gebruikersavatar

Frolva27 apr 2020, 17:38

 2204
Was het geen 'nadeel voor de groep'?

(niet dat ik jullie fantasieën wil sturen hoor, maar zo herinner ik het mij ... :mrgreen: )
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12