Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

ex-molinator19 mar 2020, 13:15

 3483  Uma
gert-jan.vermeire schreef:Misschien komt de mol uit Luik :p haha
hmmm, leuk op ingespeeld 😃
Gebruikersavatar

erik.dumon23 mar 2020, 10:18

 19
Even terugkeren naar die doos van Pandora : de doos zelf! Griekse mythologie en griekse versieringen liggen voor de hand en wat brengen ze aan op de buitenkant : Latijnse kruisen die helemaal niet thuis horen in Griekenland want dat is Grieks Orthodox (met een kruis met bijkomende schuine baar) ! Het christelijk geloof : een overduidelijke hint naar CHRISTIAN
Afbeelding
Gebruikersavatar

elkemol23 mar 2020, 10:20

 654
erik.dumon schreef:Even terugkeren naar die doos van Pandora : de doos zelf! Griekse mythologie en griekse versieringen liggen voor de hand en wat brengen ze aan op de buitenkant : Latijnse kruisen die helemaal niet thuis horen in Griekenland want dat is Grieks Orthodox (met een kruis met bijkomende schuine baar) ! Het christelijk geloof : een overduidelijke hint naar CHRISTIAN
https://nl.wikipedia.org/wiki/Grieks_kruis
Gebruikersavatar

michele.philips08 apr 2020, 21:33

 5
Het openen van de doos heeft consequenties ... hoogstwaarschijnlijk moet deze persoon dan naar huis. Dit wil zeggen dat de mol ‘onmogelijk’ de doos kon openmaken aangezien de mol niet naar huis kan.
Gebruikersavatar

Mer2808 apr 2020, 21:47

 302
michele.philips schreef:Het openen van de doos heeft consequenties ... hoogstwaarschijnlijk moet deze persoon dan naar huis. Dit wil zeggen dat de mol ‘onmogelijk’ de doos kon openmaken aangezien de mol niet naar huis kan.
Dan begrijp ik niet waarom de mol deze consequenties wou, als de mol naar huis zou gaan?
Gebruikersavatar

michele.philips09 apr 2020, 01:14

 5
De mol zegt ik zijn dagboek dat hij onmogelijk de doos kon openmaken ... dit verklaart waarom het onmogelijk is.
Gebruikersavatar

Zico09 apr 2020, 02:58

 30
michele.philips schreef:Het openen van de doos heeft consequenties ... hoogstwaarschijnlijk moet deze persoon dan naar huis. Dit wil zeggen dat de mol ‘onmogelijk’ de doos kon openmaken aangezien de mol niet naar huis kan.
Ik dacht dat de consequenties iets te maken gingen hebben met Gilles die terug in het spel zou komen. Vind het opvallend dat de eerste afvaller dit jaar geen kans op redemption heeft gekregen zoals andere jaren.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT09 apr 2020, 08:07

 767  Yens
michele.philips schreef:De mol zegt ik zijn dagboek dat hij onmogelijk de doos kon openmaken ... dit verklaart waarom het onmogelijk is.
De mol zei dat inderdaad, maar niet omdat die persoon dan naar huis moet, wel omdat het gewoon onmogelijk was om dat te doen met de andere kandidaten in de buurt. Ze sliepen met 2 op een kamer en Laure en Jolien gingen de doos bewaken, als die laatste al niet zelf de mol is. Ik denk dat de makers van het programma wel iets origineler zijn dan gewoon diegene die de doos opent naar huis te sturen.

Zico schreef:Ik dacht dat de consequenties iets te maken gingen hebben met Gilles die terug in het spel zou komen. Vind het opvallend dat de eerste afvaller dit jaar geen kans op redemption heeft gekregen zoals andere jaren.
Kelly in Mexico en Liesbeth in Vietnam hebben toch ook geen kans gekregen om terug te keren als eerste afvaller. En in Zuid-Afrika was Jessica eigenlijk ook de eerste 'echte' afvaller en die kreeg ook geen herkansing. Naar mijn weten was het enkel Ruth in Argentinië en Hans in Zuid-Afrika, maar die was er op een heel andere manier uitgegaan, zelfs zonder test te maken.
Gebruikersavatar

salb14 apr 2020, 14:33

 352  Sven
Ik ben momenteel wat op Jolien aan het letten.

Wanneer ze de uitleg over de doos hebben gekregen zitten ze te discussiëren over wie wel of niet de doos wil openen.
Enkel Salim zegt echt te twijfelen maar is niet de mol.
Bijna iedereen zegt dat ze het ook niet eerlijk vinden dat als iemand de naam van de mol te weten komt op deze manier, ze later zelf naar huis zouden moeten gaan ten koste van diegene die zeker is van de finale op deze manier.
En dan zegt Jolien: "Wat als we gewoon in groep komen kijken, ze kunnen ons niet allemaal naar huis sturen."
Maar uiteindelijk is het wel zij die de doos gaat bewaken....
Gebruikersavatar

BeaVer14 apr 2020, 14:53

 1293  Uma
Jup. En toen ben ik haar beginnen verdenken. Ze was de enige (naast Salim) die toegaf van de doos te willen openen en ook het voorstel om het in groep te doen.
Gebruikersavatar

salb14 apr 2020, 14:59

 352  Sven
Het lijkt alsof ze eerst voorzichtig wou aanzetten om de doos in groep te openen, maar omdat hierop niemand ingaat verandert ze haar tactiek en doet alsof ze een kandidaat is die de doos wil bewaken.

Ik vind het ook heel verdacht.
Gebruikersavatar

BeaVer14 apr 2020, 14:59

 1293  Uma
Was ze blijven doordrammen, had ze haar misschien verraden?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12