Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Heinz16 apr 2020, 12:43

Forum veteraan  427  Uma
Wat ik nog wel interessant vind is dat er in aflevering 1 een zinnetje zit dat niet terugkeert in aflevering 2.

Het gaat om het allerlaatste zinnetje van de aflevering: Jolien die "Wat doen we?" zegt bij onderstaand beeld.

Afbeelding

(Waarna 03:59 op 4:00 springt.)

We weten natuurlijk helemaal niet wanneer of in welke context Jolien "Wat doen we?" heeft gezegd. Maar het zou een aanwijzing kunnen zijn dat Jolien het initiatief nam om de doos te gaan bewaken of er misschien wel in te gaan kijken. (Misschien zien we in aflevering 9 wel dat Jolien dit bij de doos tegen Laure zegt in de hoop dat Laure 'm zou willen openen.)
Gebruikersavatar

elkemol16 apr 2020, 12:46

 654
Ik kan me evt wel voorstellen dat Jolien in de doos zou willen kijken. Maar ik kan me niet voorstellen dat Laure dat zou doen. Wie weet hoopte Jolien wel Laure te overtuigen om toch in de doos te kijken en heeft Laure daardoor ook de verkeerde verdacht?
Wie weet....niemand weet...
Gebruikersavatar

kevin.marin17 apr 2020, 16:12

 8
Heinz schreef:Wat ik nog wel interessant vind is dat er in aflevering 1 een zinnetje zit dat niet terugkeert in aflevering 2.

Het gaat om het allerlaatste zinnetje van de aflevering: Jolien die "Wat doen we?" zegt bij onderstaand beeld.

Afbeelding

(Waarna 03:59 op 4:00 springt.)

We weten natuurlijk helemaal niet wanneer of in welke context Jolien "Wat doen we?" heeft gezegd. Maar het zou een aanwijzing kunnen zijn dat Jolien het initiatief nam om de doos te gaan bewaken of er misschien wel in te gaan kijken. (Misschien zien we in aflevering 9 wel dat Jolien dit bij de doos tegen Laure zegt in de hoop dat Laure 'm zou willen openen.)
Of Jolien die met de productie bespreekt hoe ze het moeten aanpakken 😃
Gebruikersavatar

Klaartje17 apr 2020, 16:22

 2245  Uma
Heinz schreef:Wat ik nog wel interessant vind is dat er in aflevering 1 een zinnetje zit dat niet terugkeert in aflevering 2.

Het gaat om het allerlaatste zinnetje van de aflevering: Jolien die "Wat doen we?" zegt bij onderstaand beeld.

Afbeelding

(Waarna 03:59 op 4:00 springt.)

We weten natuurlijk helemaal niet wanneer of in welke context Jolien "Wat doen we?" heeft gezegd. Maar het zou een aanwijzing kunnen zijn dat Jolien het initiatief nam om de doos te gaan bewaken of er misschien wel in te gaan kijken. (Misschien zien we in aflevering 9 wel dat Jolien dit bij de doos tegen Laure zegt in de hoop dat Laure 'm zou willen openen.)
Herken jij daar de stem van Jolien in? Ik meen eerder de stem van Salim te herkennen in dat "Wat doen we?"

Het is wel goed opgemerkt dat dit zinnetje nergens in afl. 2 zit.

In de vooruitblik "Volgende keer" op aflevering 6 (op einde van afl. 5 dus) zit er ook een beeld van Jolien die op dat ijsblok aan het hameren is, maar wel uit een ander perspectief gefilmd, waardoor je niet ziet dat Alina naast haar staat. Ook dat specifieke beeld zit niet in aflevering 6. Maar of dat iets wil zeggen? Denk het niet, want ik zag ook al dergelijke zaken in de vooruitblik naar de aflevering waarin de familie op bezoek kwam (afl 5 zeker?), maar daar was het een beeld van Alina en haar moeder in de auto, ook geschoten vanaf opzij, in de aflevering zelf was dat een beeld frontaal op Alina (het shot waarin ze zegt: "Dit is zo geen proef om met uw moeder te doen") Enfin, ik wijk af. 🙂
Gebruikersavatar

Mer2817 apr 2020, 16:32

 302
Klaartje schreef: Herken jij daar de stem van Jolien in? Ik meen eerder de stem van Salim te herkennen in dat "Wat doen we?"
Ik heb eens thuis het programma op het allerluidste gezet en dan hoor je duidelijk dat het de stem is van Jolien.
Gebruikersavatar

Jansen17 apr 2020, 16:35

 3423  Yens
Mer28 schreef:Ik heb eens thuis het programma op het allerluidste gezet en dan hoor je duidelijk dat het de stem is van Jolien.
Volgens mij is dat gewoon Jolien, die bij Laure even dubbel checkt of ze daar nu de wacht gaan houden of niet.
Gebruikersavatar

Klaartje17 apr 2020, 16:46

 2245  Uma
Mer28 schreef:Ik heb eens thuis het programma op het allerluidste gezet en dan hoor je duidelijk dat het de stem is van Jolien.
Mja, dat heb ik nooit geprobeerd. Heb het altijd op het normale geluidsniveau zoals in de uitzending beluisterd en ik herken daar dan toch niet Joliens stem in. Maar dat zal dan aan mijn gehoor liggen. 🙂
Gebruikersavatar

salb17 apr 2020, 17:22

 352  Sven
Ik heb het ook even beluisterd en naast de blijvende gehoorschade hoor ik ook Jolien (voor wat het waard is).
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 apr 2020, 21:11

 2354  Uma
Blijkbaar was er niet veel spectaculairs mee aan de hand :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 apr 2020, 21:37

 8153
Ik hoopte echt dat er nog iets mee zou gebeuren. Dat er 10200 euro in zat of zo. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen26 apr 2020, 23:51

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Ik hoopte echt dat er nog iets mee zou gebeuren. Dat er 10200 euro in zat of zo. :mrgreen:
Waarde collega, ik zou zelfs meer willen zeggen: ik was er van overtuigd dat die 10.200 € er in zat 😲 .
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12