Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

lettie27 mar 2020, 18:06

 10
Cedric schreef:Bijna over de ganse lijn akkoord met wat je zegt.
Alleen bij Laure van mijn kant de bedenking dat ik haar al de ganse reeks zo koeltjes vind overkomen. Ik vraag me bij momenten af of ze emoties heeft. Nu en dan eens een kleine en al dan niet geniepige glimlach, maar meer niet.



Algemeen hierover ook nog dit. Men zegt dat de Mol op voorhand wist dat hij/zij zou deelnemen en dat hij/zij dit dus zou moeten acteren. Op zich een interessante oefening voor de andere kandidaten (en het zat er ook vorig jaar in met kandidaten die moesten liegen over konijnen), dus waarschijnlijk daarom.
Maar de producers hadden het even goed anders kunnen pakken en enkele dagen/weken/maanden de Mol uitnodigen om hetzelfde te doen en hem/haar te zeggen dat hij/zij mee mocht (zonder over de rol als Mol te spreken dus), gewoon om dit shot te hebben, niet geacteerd. En dan dat aan ons tonen.
Geen idee waarom ze dat niet deden, tenzij ze er alle vertrouwen in hadden dat hun gekozen Mol dit heel goed zou doen (wa...
Ik twijfel tussen Bart en Alina. De reactie van Bart lijkt mij fake, maar Alina is zo zenuwachtig. Volgens mij krijgt zij op dat moment van GDC niet te horen dat ze deelneemt aan de mol, maar dat ze dé Mol is :!:
Gebruikersavatar

salb27 mar 2020, 18:50

 352  Sven
Ik heb dit topic even kort overlezen en denk dat niemand deze opmerking heeft gemaakt (indien wel, sorry daarvoor).

Zou je als mol niet liever vanachter zitten zodat het bijvoorbeeld niet opvalt dat je slecht aan het peddelen bent? Of zelfs de peddel tegen de bodem laat slepen (ik zeg maar wat).
Het hangt er natuurlijk vanaf of je in de winnende/verliezende boot zit maar dit kun je op voorhand niet weten.

Zaten vanachter: Christian, Dorien, Els en Alina.

Edit: En wat me opvalt is dat Alina van kant wisselt om achter de geblinddoekte Salim te zitten terwijl Els die ook vanachter zit ook geblinddoekt is. Waarschijnlijk doen ze dit om aan elke kant 1 persoon met blinddoek te hebben, of heeft Alina dit bewust gekozen om aan de kant te zitten waarbij ze achter iemand met een blinddoek zit om extra te mollen? Al kan Jolien natuurlijk makkelijker schuin naar achter kijken dan wanneer Alina echt achter haar zat. Of ik moet er gewoon niets achter zoeken, dat kan ook natuurlijk.

Edit 2: 7 stenen (of vergis ik me?) en ze zeggen geen stop! Dom gemold (?) want met dat raftnadeel zonder stuurman was de kans op een verschil van 10 seconden klein lijkt me.

Afbeelding

Edit 3: Op ongeveer 100 meter van de aankomst (volgens GDC) moeten de 2 teams dezelfde smalle doorgang links nemen omdat het rechts te ondiep is. Ik vind dit persoonlijk geen goed parcours van de productie want wie hier eerst zit wint toch bijna altijd zou ik denken ? Ze konden de finish beter wat verder leggen om de achtervolgers meer kans te geven.
Gebruikersavatar

Vermoljoen28 mar 2020, 00:08

 2354  Uma
Als de finish 10 meter verder lag, dan had het blauwe team gewonnen 🙂
Gebruikersavatar

schotte.jelle31 mar 2020, 19:36

 143
Ik zit in de Alina tunnel sinds er bij 1 kort beeld mij duidelijk opviel dat ze haar peddel stilhoudt in het water. Dit was slechts kort in beeld, maar wat mij betreft zo klaar als een klontje...
Gebruikersavatar

Vermoljoen31 mar 2020, 21:27

 2354  Uma
Kan je eens zeggen wanneer in de aflevering dit was? Dan kunnen wij dat ook eens zien 😉
Gebruikersavatar

schotte.jelle31 mar 2020, 21:44

 143
Ik ben geen fanatiekeling zoals jullie dus ik heb het niet opgenomen. Ik denk dat het meer naar het einde vd proef was, een heel kort shot waarbij Alina dacht ik links achteraan in de boot zit.
Los daarvan vind ik de emoties van Alina vaak niet oprecht, zonder er echt de vinger te kunnen opleggen, ze lijkt mij vaak te acteren

14:50 moet je goed kijken!! Alina rechts achteraan houdt peddel stil en dwars in het water, terwijl ze dichter moeten komen. Ultra kort beeld, maar, voor mij alvast, overduidelijk

Trouwens ook ergens rond 7min 10... ik heb die proef nu 2-3 keer herbekeken, al haar uitspraken, blikken,... het spoort niet, het is gespeeld en niet oprecht.
Ik heb dus op vier.be kunnen kijken 🙂
Vooral haar reacties en gelaatsuitdrukkingen wanneer iemand iets zegt... ze denkt na wat ze moet zeggen, reageren, antwoorden,...

Misschien wat off topic verder, maar in het dagboek, die uitspraken, zijn voor mij eerder van een vrouw, de onzekerheid, bewoording / verwoording,...
Gebruikersavatar

Andy Lemmens31 mar 2020, 23:58

 70  Bert
schotte.jelle schreef:Ik ben geen fanatiekeling zoals jullie dus ik heb het niet opgenomen. Ik denk dat het meer naar het einde vd proef was, een heel kort shot waarbij Alina dacht ik links achteraan in de boot zit.
Los daarvan vind ik de emoties van Alina vaak niet oprecht, zonder er echt de vinger te kunnen opleggen, ze lijkt mij vaak te acteren

14:50 moet je goed kijken!! Alina rechts achteraan houdt peddel stil en dwars in het water, terwijl ze dichter moeten komen. Ultra kort beeld, maar, voor mij alvast, overduidelijk

Trouwens ook ergens rond 7min 10... ik heb die proef nu 2-3 keer herbekeken, al haar uitspraken, blikken,... het spoort niet, het is gespeeld en niet oprecht.
Ik heb dus op vier.be kunnen kijken 🙂
Vooral haar reacties en gelaatsuitdrukkingen wanneer iemand iets zegt... ze denkt na wat ze moet zeggen, reageren, antwoorden,...

Misschien wat off topic verder, maar in het dagboek, die uitspraken, zijn voor mij eerder van een vrouw, de onzekerheid, bewoording / verwoording,...
Op 7min10 zie ik Jolien haar peddel in het water steken waardoor de boot draait.

Op 14min50 zie ik niks verdachts van Alina.
Zie ik zo slecht dan?
Gebruikersavatar

schotte.jelle01 apr 2020, 06:28

 143
Het is “ongeveer” die momenten en tis echt een fractie van een seconde, voor mij opvallender het 2de beeld. Alina rechts achteraan.

Het is ongeveer gelijktijdig in beeld met de uitspraak: "gelle passeert ons ni eh".
Mijn andere tijdsaanduiding klopt idd niet. 14:43 dus ongeveer
Gebruikersavatar

Frolva01 apr 2020, 08:53

 2204
Ongelooflijk wat voor een details kijkers soms (menen te :mrgreen: ) zien. 👍🏻

Maar ik zie (daar) toch niets verdacht aan het gedrag van Alina. Ze roeit gewoon mee; houdt zeker haar peddel niet stil in het water (zo zie ik het toch 😉 ).


Afbeelding
Gebruikersavatar

schotte.jelle01 apr 2020, 08:58

 143
Het is een fractie later dan die uitspraak...
Gebruikersavatar

Torremolinos01 apr 2020, 08:58

 264
Ik heb eventjes een GIFje gemaakt van het fragmentje (hopelijk werkt het). Ze houdt wel haar peddel even stil hoor, maar dan weet je nog niet of dat is om de boot wat te laten draaien.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Torremolinos op 01 apr 2020, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Frolva01 apr 2020, 09:00

 2204
GIFje werkt!

(maar ik zie het nog steeds niet :mrgreen: )