Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

schotte.jelle01 apr 2020, 06:44

 143
Misschien zou iemand eens alle afleveringen + de reveal moeten bekijken of die broek te spotten is... al kan het ook zijn dat ze later nig gedragen wordt..
Gebruikersavatar

Delirivm01 apr 2020, 10:10

 101  Sven
Wat mij tijdens het bekijken van de aflevering meteen was opgevallen, maar ik nog niets over heb zien passeren (kan iets over 't hoofd gezien hebben) is 't feit dat de gloeilamp precies boven de grond lag.

Afbeelding

Wat zien jullie hier in? Zou dit gewoon vooraf zijn opgenomen?
Gebruikersavatar

Jimmy01 apr 2020, 10:17

 197  Anke
DELIRIVM schreef:Wat zien jullie hier in? Zou dit gewoon vooraf zijn opgenomen?
Dat is een blad met wat glans, net zoals er verder nog één ligt
Gebruikersavatar

köfte03 apr 2020, 15:12

 47
Afbeelding

Alle opgegraven voorwerpen. Hier ontbreken dus enkel de gloeilamp (€1500) en het voorwerp dat Bart niet vond (€50).

Ik heb het gevoel dat we niet alle opgegraven voorwerpen te zien hebben gekregen. Zoals die Croc, de jojo, Superman en de vibrator.

Is er trouwens iemand die de ongebruikte voorwerpen kan linken aan de te verdienen bedragen?
Gebruikersavatar

Paraceta03 apr 2020, 15:14

 717  Sven
Waar zie jij een vibrator? 😂 😂
Gebruikersavatar

Frolva03 apr 2020, 15:16

 2204
Paraceta schreef:Waar zie jij een vibrator? 😂 😂
Onder de schop, links van het horloge?
Gebruikersavatar

Paraceta03 apr 2020, 15:17

 717  Sven
Is dat geen kogel?
Gebruikersavatar

köfte03 apr 2020, 16:04

 47
Paraceta schreef:Is dat geen kogel?
😂

Mja, zou kunnen. Maar dat zou ik toch anders tekenen.
Gebruikersavatar

Cedric03 apr 2020, 16:06

 2834  Uma
köfte schreef:Afbeelding

Alle opgegraven voorwerpen. Hier ontbreken dus enkel de gloeilamp (€1500) en het voorwerp dat Bart niet vond (€50).

Ik heb het gevoel dat we niet alle opgegraven voorwerpen te zien hebben gekregen. Zoals die Croc, de jojo, Superman en de vibrator.

Is er trouwens iemand die de ongebruikte voorwerpen kan linken aan de te verdienen bedragen?
Er werd slechts 1 voorwerp niet gevonden.

In de bovenste rij van de afbeelding, van links naar rechts: Bril, Croc's, ???, champagne, gloeilamp, jeansbroek, jojo, handboek.
Middelste rij: Katapult, metaaldetector, schaar, spade, spinnenwiel, supermanfiguurtje???, verrekijker, thermometer.
Onderste rij: Videorecorder, vibrator, zakhorloge, zandloper.

Naast het niet gevonden voorwerp hebben we ook die sandaal/croc's, het supermanfiguurtje (als het dat is) en de vibrator dus inderdaad niet gezien.

(Ik vond het meteen opvallend dat ze die vibrator, wat het weldegelijk is volgens mij, niet hebben getoond. Dat moet toch voor hilariteit hebben gezorgd?)
Gebruikersavatar

Jansen03 apr 2020, 16:11

 3423  Yens
Ik vind het alleszins onduidelijk wat het is, het lijkt me ook niet echt een geweldige afbeelding. Het kan evengoed zoiets voorstellen (maar dan ook niet duidelijk):

Afbeelding
Gebruikersavatar

Paraceta03 apr 2020, 16:15

 717  Sven
Ik zou het sowieso vreemd vinden moest dat een vibrator zijn. Waarom zouden ze dan nog een videorecorder verstoppen? Aangezien dat toch echt wel de twee makkelijkst te plaatsen voorwerpen zijn, zou ik aannemen dat ze er maar eentje van de eigen tijd insteken.

Edit: Ok, in hindsight, na de afbeelding van köfte gezien te hebben, was het waarschijnlijk wel een vibrator. Maar dan blijf ik het nog steeds een vreemde keuze vinden/vreemd vinden dat ze het vinden daarvan niet getoond hebben.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2020, 16:18

 8153
Paraceta schreef:Ik zou het sowieso vreemd vinden moest dat een vibrator zijn. Waarom zouden ze dan nog een videorecorder verstoppen? Aangezien dat toch echt wel de twee makkelijkst te plaatsen voorwerpen zijn, zou ik aannemen dat ze er maar eentje van de eigen tijd insteken.
De croc's zijn ook heel gemakkelijk te plaatsen hoor. 😃
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9