Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Paraceta03 apr 2020, 16:19

 717  Sven
Oh ja klopt, die had ik even moedwillig uit mijn geheugen gebannen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2020, 16:19

 8153
Jansen schreef:Ik weet wel hoe een vibrator er uit ziet hoor... maar de boven of onderkant (afhankelijk van hoe je het bekijkt), lijkt me "hol" te zijn. In jouw optiek zal het dan waarschijnlijk doorschijnend zijn 🙂. In elk geval een voorwerp voor discussie vatbaar 🙂.
We kunnen de vraag misschien eens voorleggen aan Café De Mol. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric03 apr 2020, 16:20

 2834  Uma
Paraceta schreef:Ik zou het sowieso vreemd vinden moest dat een vibrator zijn. Waarom zouden ze dan nog een videorecorder verstoppen? Aangezien dat toch echt wel de twee makkelijkst te plaatsen voorwerpen zijn, zou ik aannemen dat ze er maar eentje van de eigen tijd insteken.
Vibrators zijn een pak ouder dan videorecorders hoor 😉 Er zijn sterke geruchten dat Cleopatra er al gebruikte, bijvoorbeeld. Ook in graftombes van oude Chinese dynastieën werden die al teruggevonden, net als bij de oude Grieken.
(Uiteraard niet met batterijen, maar het principe bestond al.)
chicawah.janssen schreef:De croc's zijn ook heel gemakkelijk te plaatsen hoor. 😃
Hangt ervan af of het echt Croc's waren, dan wel sandalen of 'schoeisel' in het algemeen.. Als het puur Croc's waren, dan inderdaad erg makkelijk te plaatsen.
Gebruikersavatar

köfte03 apr 2020, 16:21

 47
Paraceta schreef:Ik zou het sowieso vreemd vinden moest dat een vibrator zijn. Waarom zouden ze dan nog een videorecorder verstoppen? Aangezien dat toch echt wel de twee makkelijkst te plaatsen voorwerpen zijn, zou ik aannemen dat ze er maar eentje van de eigen tijd insteken.

Edit: Ok, in hindsight, na de afbeelding van köfte gezien te hebben, was het waarschijnlijk wel een vibrator. Maar dan blijf ik het nog steeds een vreemde keuze vinden/vreemd vinden dat ze het vinden daarvan niet getoond hebben.
De uitvinding van de (electrische) vibrator dateert rond 1878, en zou dus in NNT moeten geplaatst worden. Niet voor iedereen de vanzelfsprekende keuze, denk ik.


EDIT: (electrisch) toegevoegd, de vibrator gaat inderdaad al een tijd langer mee.
Laatst gewijzigd door köfte op 03 apr 2020, 16:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Jansen03 apr 2020, 16:21

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:De croc's zijn ook heel gemakkelijk te plaatsen hoor.
Bij de prehistorie? :roll: Ik heb een hekel aan die dingen... toen ik aan mijn knie geopereerd ben, was het het enige schoeisel wat ik aankreeg. Ik heb ze allemaal weg gekeild toen mijn been en voet normale proporties begonnen aan te nemen.
Gebruikersavatar

Paraceta03 apr 2020, 16:23

 717  Sven
Ok, na een uitgebreide studie van het beeldmateriaal, komt de bevestiging. Het is een vibrator:
Afbeelding
Edit: Bij een vibrator op batterijen/elektrisch dacht ik spontaan aan de eigen tijd. Conclusie: ik heb geen historisch besef.
Gebruikersavatar

Klaartje03 apr 2020, 16:30

 2245  Uma
Dit is opeens een 'hot topic' blijkbaar. En dat allemaal omwille van een niet gevonden 'speeltje'.

Ik denk dat Bart in deze vrijuit gaat, maar zou één van de vrouwen dat niet stiekem achterovergedrukt hebben? 🙂
Gebruikersavatar

Jansen03 apr 2020, 16:33

 3423  Yens
Paraceta schreef:Bij een vibrator op batterijen/elektrisch dacht ik spontaan aan de eigen tijd. Conclusie: ik heb geen historisch besef.
Niet weten uit welk tijdperk een vibrator komt, is niet noodzakelijk een hiaat in je historisch besef (vind ik) 😉
Gebruikersavatar

köfte03 apr 2020, 16:37

 47
Klaartje schreef:Dit is opeens een 'hot topic' blijkbaar. En dat allemaal omwille van een niet gevonden 'speeltje'.

Ik denk dat Bart in deze vrijuit gaat, maar zou één van de vrouwen dat niet stiekem achterovergedrukt hebben? 🙂
Om bij de Minotaurus opdracht een hogere hartslag te krijgen? :scratch: 😃
Gebruikersavatar

michiel.dewitte03 apr 2020, 18:20

 53  Sven
Die vibrator is gewoon het teken voor een lippenstift hoor 😉
Gebruikersavatar

Cedric03 apr 2020, 18:35

 2834  Uma
michiel.dewitte schreef:Die vibrator is gewoon het teken voor een lippenstift hoor 😉
Herbekijk eerst eens goed de afbeelding die Paraceta plaatste enkele posts boven je.
Paraceta schreef:Ok, na een uitgebreide studie van het beeldmateriaal, komt de bevestiging. Het is een vibrator:
Afbeelding
Edit: Bij een vibrator op batterijen/elektrisch dacht ik spontaan aan de eigen tijd. Conclusie: ik heb geen historisch besef.
Dan zal je wel zien dat het geen lippenstift is.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9