Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jansen28 apr 2020, 16:48

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Schitterend hé?
Haar pet was me opgevallen omdat ze, zoals je zegt, anders nooit een pet draagt. Maar ik heb er niets achter gezocht.
Heel veel kans dat het een hint (van haar) was.
Misschien was het een hint voor de minotauros? Zo van, die met haar klak is de mol 😉.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 apr 2020, 16:50

 8153
Dat is het waarschijnlijkste.
Gebruikersavatar

Klaartje04 mei 2020, 00:00

 2245  Uma
Alina heeft dus gewoon wat ter plaatse staan springen om haar hartslag omhoog te krijgen. Dat verklaart ook waarom ze meer dan 700 seconden erover deed om tot aan dat eerste bordje met Echidna te geraken, terwijl Bart daar minder dan 2 minuten voor nodig had.

Joliens vermoeden dat Alina toen "wat staan springen heeft" klopte dus gewoon.

En ja, die "Fuck!"-uitroep, toen de minotaurus haar te pakken had, die vond ik er aanvankelijk ook al zo eigenaardig "op gemonteerd". Dat buikgevoel was dus correct, maar ja, buikgevoel, bewijs maar eens dat het ook effectief zo is!

Zo'n revealaflevering, het is toch verdomd nuttig. 😉
Gebruikersavatar

BeaVer04 mei 2020, 08:04

 1293  Uma
Ik ben al blij dat ze aan het touw vast bleef hangen. Ook handig om te zien dat je aan de opmerkingen van Jolien kon opmaken dat ze Alina toen al verdacht vond.
Gebruikersavatar

Paraceta04 mei 2020, 11:11

 717  Sven
Nu is het ook wel duidelijk hoe die hele vertoning tussen Bart en Christian er kwam tijdens de Minotaurusopdracht. Bart wilde Christian als zijn Mol onschadelijk maken in deze opdracht, terwijl Christian het aanzag als een poging van Mol Bart om hem buitenspel te zetten en daarom dus terugkeerde.
BeaVer schreef:Ik ben al blij dat ze aan het touw vast bleef hangen. Ook handig om te zien dat je aan de opmerkingen van Jolien kon opmaken dat ze Alina toen al verdacht vond.
Eigenlijk kon je perfect haar 2 verdachten vinden, want in de gym gaf ze ook een opmerking dat Salim niet zweette. Dus we hadden eigenlijk echt wel kunnen weten wie ze verdacht.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11