Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Frolva26 apr 2020, 22:15

 2204
chicawah.janssen schreef:Addow zal blij zijn!
Dacht ik ook onmiddellijk aan. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Andy Lemmens26 apr 2020, 22:56

 70  Bert
Andy Lemmens schreef:Misschien ook leuk om het aantal hartslag en per kandidaat te bekijken.

Salim krijgt er 800,vindt harpij en keert terug.Uiteindelijk nog 400hartslagen over(kwijt).

Laure ook 800,mist het naamplaatje en wordt gepakt.

Jolien 1100,vindt kerberos,keert terug.

Bart 1400 en hij brengt de lijn Kerberos tot een goed einde.

Christian 1,haalt niks maar was ook onmogelijk.

Alina 1500,vindt echidna,wordt gepakt.

Bart 1399,haalt het juiste plaatje op en wordt uiteindelijk gepakt.

Wat mij vooral opviel is dat Alina na 700 hartslag bij het naambordje Echidna komt en Bart komt daar al na 200hartslagen.

Alina lijkt me niet de mol maar 500hartslagen verschil is wel veel lijkt mij.
Ik zat bij deze proef totaal nog niet richting Alina maar door deze proef hield ik ze extra in de gaten en ben ik toch "snel" geswitched.
Gebruikersavatar

Addow26 apr 2020, 23:18

Molerator  377  Yens
chicawah.janssen schreef:Addow zal blij zijn!
Ow jeah, dat ben ik zeker. De kreet was tot ver boven de grond te horen toen de mol tevoorschijn kwam. Deze samen met het haarbandje mijn scherpste analyses. Maar er is ook heel wat tijd en werk ingekropen. Het waren trouwens vooral beeldanalyses, ze bewezen niks op moment van schrijven. Maar het voelt lekker nu, dat wel 😂
Gebruikersavatar

Addow27 apr 2020, 12:15

Molerator  377  Yens
Say no more... 😃 😃

Afbeelding
En ik durf er nog Artispunten op inzetten dat de pet die ze tijdens deze proef droeg (Alina droeg anders nooit petten), een hint was naar de "Anibal Smelt" sabotage :mrgreen:
Gebruikersavatar

Klaartje27 apr 2020, 15:05

 2245  Uma
Ik hoorde Alina vandaag op de radio zeggen dat de Minotaurusopdracht, samen met 'het Diner met de Mol', volgens haar de sabotage/opdracht is die voor ons als kijker zeker de moeite is om volgende zondag in de reveal terug te zien.

Heel benieuwd wat daar allemaal is gebeurd en hoe het allemaal in zijn werk is gegaan. En ook benieuwd of ze Addows "tweede take"-speurwerk ergens in de uitzending gaan vermelden!
Gebruikersavatar

ex-molinator27 apr 2020, 15:25

 3483  Uma
Mollenspeurder schreef:Heel knap gezien Addow
Yup,
Sedert de diamanten in Zuid Afrika (met Robin) weet ik dat als Addow iets opmerkt, dat ik het MOET nakijken. In Zuid Afrika kon ik uiteindelijk aantonen (in ieder geval voor mezelf) dat het perfect verklaarbaar was als natuurlijke gang van zaken en dus a priori geen aanwijzing was, maar met die Minotaurus opdracht klopte er echt iets niet (en dat had ik eerst niet door tot Addow zijn printscreens met chronologie gepost had) maar ik was het een beetje uit het oog verloren.

Deze vondst mag 100% aan Addow toegekend worden.
Gebruikersavatar

BeaVer27 apr 2020, 15:29

 1293  Uma
Eerlijk gezegd hoop ik wel niet dat Jolien van het touw afgekoppeld geweest is en daar 1 of andere sabotage is gaan doen (bordjes gaan verwisselen of een rondje is gaan sprinten), want dan ga je echt buiten de regels van de opdracht. Mol of niet, sabotages horen binnen de regels van het spel te blijven.
Gebruikersavatar

Mollenspeurder27 apr 2020, 15:44

 47
BeaVer schreef:Eerlijk gezegd hoop ik wel niet dat Jolien van het touw afgekoppeld geweest is en daar 1 of andere sabotage is gaan doen (bordjes gaan verwisselen of een rondje is gaan sprinten), want dan ga je echt buiten de regels van de opdracht. Mol of niet, sabotages horen binnen de regels van het spel te blijven.
Ik denk/hoop gewoon dat ze de groep overtuigd heeft om veel hartslagen te krijgen en dan wat getreuzeld heeft (lees 2 takes, zoals Addow aantoonde) om haar te laten pakken door de minotaurus.
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 apr 2020, 18:56

 1690  Sven
BeaVer schreef:Eerlijk gezegd hoop ik wel niet dat Jolien van het touw afgekoppeld geweest is en daar 1 of andere sabotage is gaan doen (bordjes gaan verwisselen of een rondje is gaan sprinten), want dan ga je echt buiten de regels van de opdracht. Mol of niet, sabotages horen binnen de regels van het spel te blijven.
Ik hoop het met je mee. Maar aan dat stuk is ook niets gemold, Bart haalde achteraf haar plaatje nog op.
Denk ook dat de molstreek was dat ze het klaar speelde om met 1500 hartslagen zich te laten pakken, en zoals Jolien zei, staan springen om haar hartslag omhoog te jagen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 20:02

 8153
BeaVer schreef:Eerlijk gezegd hoop ik wel niet dat Jolien van het touw afgekoppeld geweest is en daar 1 of andere sabotage is gaan doen (bordjes gaan verwisselen of een rondje is gaan sprinten), want dan ga je echt buiten de regels van de opdracht. Mol of niet, sabotages horen binnen de regels van het spel te blijven.
Hoop je nu wel of hoop je nu niet? :mrgreen:
De kans dat Jolien afgekoppeld werd lijkt mij heel klein, om niet te zeggen onbestaande. 😛

BeaVer schreef:Ik bedoelde trouwens Alina, haha
Ah, OK. IK heb niets gezegd. 😃

Addow schreef:Say no more... 😃 😃

Afbeelding
En ik durf er nog Artispunten op inzetten dat de pet die ze tijdens deze proef droeg (Alina droeg anders nooit petten), een hint was naar de "Anibal Smelt" sabotage :mrgreen:
Schitterend hé?
Haar pet was me opgevallen omdat ze, zoals je zegt, anders nooit een pet draagt. Maar ik heb er niets achter gezocht.
Heel veel kans dat het een hint (van haar) was. 🙂
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11