Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy22 mar 2020, 21:22

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding

Op Ioannina Island zullen zes kandidaten het bos van de legendarische minotaurus in moeten om op zoek te gaan naar puzzelstukken. Daarmee dienen ze mythologische wezens correct samen te stellen. Over het speelterrein zijn zes draden van Ariadne gespannen die hen tot bij de stukken brengen. Onderweg staat ook de naam van het wezen dat ze nodig hebben. De twee overige kandidaten kunnen hen telefonisch helpen door in de lokale bibliotheek boeken over de mythologie te raadplegen. De zes zullen met een hartslagmeter om beurtelings één van de draden volgen. Gezamenlijk krijgen ze 7000 hartslagen (als tijdsindicator) die ze zelf mogen verdelen. Is hun hartslag echter te hoog of raakt hun tijd op, dan lokken ze de minotaurus naar zich toe. Wie door dit monster geraakt wordt ligt uit het spel. Per gereconstrueerd wezen kunnen ze 1000 euro verdienen.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/3.php
Gebruikersavatar

jochen.vanasch22 mar 2020, 21:24

 2
Ik heb me tijdens deze opdracht niet normaal geërgerd aan Bart. Je zag ook aan de andere kandidaten dat ze gefrustreerd geraakten. Als dat zijn manier van mollen is vind ik het wel een uiterst flauwe manier , waardoor ik hem zo goed als elimineer vanaf nu
Gebruikersavatar

yevo22 mar 2020, 21:25

 281  Uma
Wat me hier vooral opviel, Bart wou Christian maar 1 seconde geven. Het is redelijk duidelijk dat dit Bart zijn beslissing is. Later bij de executieproef zegt Bart dat hij 100% zeker weet wie De Mol is. Wou hij bij deze opdracht misschien de mol blok zetten omdat hij hem doorheeft? Bart komt hier als heel fanatieke kandidaat naar boven voor mij.

Wou Christian mollen door te zeggen dat zijn hartslag altijd hoog was, en hoopte hij hierdoor eigenlijk dat ze hem net veel hartslagen zouden geven?
Gebruikersavatar

aaroncottem22 mar 2020, 21:26

 14  Anke
Yevo
We hebben de zelde manier van denken
Gebruikersavatar

Mer2822 mar 2020, 21:26

 302
Velen kwamen hier verdacht over, Salim die al direct in het rood ging, Laure die haar bordje niet zag, Jolien die te snel is teruggekomen en ook direct in het rood was, Christian die ook te snel terug komt en Alina die ook een lange tijd in het rood was. Bart echter kwam hier voor mij uit als een echte kandidaat, hij heeft immers het geld opgeleverd. Daarnaast waren het ook vooral Salim en Jolien die de organisatie leidden (en deels Bart), maar hun plannen waar niet echt zo goed georganiseerd. Els en Dorien konden moeilijk mollen, en zie hen hierdoor ook als kandidaten.
Gebruikersavatar

elkemol22 mar 2020, 21:30

 654
een mol zou hier de anderen 'opjagen'...

Bart is eerst aan de walkie talkie (WT) en zegt de hele tijd de hartslag. De anderen nemen dat over
Zodra het zijn beurt is vraagt hij stil te zijn...
Laatst gewijzigd door elkemol op 22 mar 2020, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

stef.vermeiren22 mar 2020, 21:30

 79  Uma
Geniaal, Dorien. Ze weer zich altijd op de meest passieve positie in te werken! Dit kan een vroege molstrategie zijn, maar zorgt ook voor heel wat nadelen. Als zij niet gauw uit haar schulp kruipt, kunnen we haar denk ik uitsluiten.

De rest van de opdracht was pure chaos. Niemand leek echt te beseffen dat de hele opdracht rond kalmte en uw hartslag draaide, en het was een combinatie van bizar hoge bedragen (hoezo Alina 1500 slagen?), en verdacht lage (waarom gaf Bart Christian maar 1 slag, hij was een vogel voor de kat?). Al bij al leek deze opdracht zonder veel voorkennis gedoemd om te mislukken.
Gebruikersavatar

elkemol22 mar 2020, 21:32

 654
er stond geen tijd op deze opdracht (denk ik toch?)
ze hadden prima de tijd om een strategie te bepalen.
Gebruikersavatar

Jay-Lo22 mar 2020, 21:33

 1690  Sven
Dorien valt af, geen molpositie. Bart doet het daar goed, Jolien wil hem nog aanspreken maar Salim houdt haar tegen. Laure valt snel in handen van de minotaurus. Jolien, Alina en Christian verdacht.
Gebruikersavatar

Mer2822 mar 2020, 21:34

 302
elkemol schreef:er stond geen tijd op deze opdracht (denk ik toch?)
ze hadden prima de tijd om een strategie te bepalen.
Inderdaad, vind vooral verdacht hoe Salim en Jolien de nadruk er op leggen nadien van hoe ze het beter hadden moeten doen. Na alle posts te lezen kan ik ook zien dat mensen Bart verdacht vinden om dat hij de mensen aan het 'opjagen' was, maar ik denk dat ik misschien op dezelfde manier als Bart had gereageerd, namelijk geïrriteerd omdat het bij de 'sportieve' mensen niet lukt, maar bij hem uiteindelijk wel.
Gebruikersavatar

anja.mathijs22 mar 2020, 21:35

 391  Uma
Christian vond ik in deze opdracht ook wat wel verdacht.
Reageert niet veel op hoe ze de opdracht moeten aanpakken, staat steeds bij porto en lijkt zich niet veel in te willen zetten.
Hij houdt zich hier ferm op de achtergrond .
Enkel bij zijn eigen poging, waar hij door Bart ook in een onmogelijke positie geplaatst wordt, kiest hij niet voor het team om het bordje met naam te lezen, maar komt hij zonder enige poging, onmiddellijk terug.
Gebruikersavatar

elkemol22 mar 2020, 21:36

 654
Mer28 schreef:maar ik denk dat ik misschien op dezelfde manier als Bart had gereageerd, namelijk geïrriteerd omdat het bij de 'sportieve' mensen niet lukt, maar bij hem uiteindelijk wel.
dat hoort bij 'anderen opjagen' volgens mij
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11