Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

astridm01 apr 2020, 14:06

 287
Beaver schreef:
We doen niet aan alcoholverspilling he, Astrid...
Die fanta mag er wel aan geloven 😂 😂 😂

Die tsipouro lijkt me niet te zuipen, dus daar krijg ik geen gewetensnood van hoor. 😉
Gebruikersavatar

Cedric01 apr 2020, 14:23

 2834  Uma
Pakweg een ganse cola drinken nog voor het eten zou toch niet slim zijn als je denkt dat je zo veel mogelijk moet eten?
Vanuit molperspectief dus beter om 'lichtere' dranken te drinken vooraf/tijdens.
Gebruikersavatar

Moldedju02 apr 2020, 00:30

 507  Yens
Heinz schreef:Wat ik erg onmols vind is dat Dorien en Bart om de verkeerde reden het goede voorgerecht met het verkeerde ingrediënt uitkiezen. De lahmajoun. Ze denken (ongeveer samen tegelijk) dat het geen rundvlees was maar lamsvlees terwijl het foute ingrediënt sojasaus was. Een Mol met voorkennis zou denk ik niet om een verkeerde reden een goede beslissing nemen.
Kan ook zijn dat ze bij het eten van het gerecht tegen elkaar al gezegd hebben dat er precies lamsvlees inzat. Als de kok dan daarna het ingrediënt rundsvlees noemt reageren ze beiden want daar hebben ze het net over gehad.

En gezien den aperitief toch al niet gevonden was en ze alleen geld kregen als alle drie de fouten werden gevonden, maakte het totaal niet uit voor de mol of het voorgerecht werd gevonden om welke reden dan ook. Het geld was toch weg.
Gebruikersavatar

Klaartje02 apr 2020, 01:01

 2245  Uma
Dorien kijkt recht naar de kappertjes op de bodem van de glaasjes met tsipouro:

Afbeelding

Dorien na de bekendmaking van het resultaat dat de tsipouro het foute ingrediënt (kappertjes) bevatte:

Afbeelding

Conclusie? Hoe kan je dat nu niet gezien hebben als je die glaasjes op die manier bekijkt? :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2020, 01:06

 8153
Misschien dacht ze dat het minimini-olijfjes waren? 😉

Alle gekheid op een stokje: ik denk dat Bart en Dorien elkaar hier aan het testen waren en/of allebei aan het nepmollen waren. Geen van beiden hoorden ook de telefoon...
Gebruikersavatar

Moldedju02 apr 2020, 01:14

 507  Yens
Jay-Lo schreef:Christian staat daar op het einde nog steeds die gsm op te laden ipv mee calorieën te verbranden.
Ze hebben toch zo een tracker rond hun lijf hangen dus maakt niet uit op welk toestel ze bezig zijn? Ze hebben even getoond hoe ze dit zelf aan het aandoen waren.

De meest evidente molactie in de fitness
zonder dat het opvalt lijkt me trouwens om ervoor zorgen dat dat spul niet marcheert. En dan maar sporten en zweten en afzien !!!!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2020, 01:37

 8153
M.a.w.: in de fitness Salim en Alina meest verdacht, want Christian en Jolien spanden zich in voor de gsm. Salim was daar niet echt superactief (zweette zelfs bijna niet?) en Alina deed wel veel moeite (om duidelijk te maken dat Salim niet veel zweette)...
Gebruikersavatar

Jansen02 apr 2020, 09:15

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Salim was daar niet echt superactief (zweette zelfs bijna niet?) en Alina deed wel veel moeite (om duidelijk te maken dat Salim niet veel zweette)...
Of dit verdacht is, hangt weer eens af van de dubieuze situatie rond de hartslag van Salim. Als hij een hartslag van 120 heeft in rust, dan kan je waarschijnlijk ook niet veel presteren in de fitness. Zeker als het klopt dat hij een knieblessure heeft. Ik weet dat je in die situatie, omwille van mijn eigen knieproblemen, dat je geen zware belasting mag doen. Met andere woorden, op een hometrainer fietsen mag, maar dan zonder weerstand. Anderzijds is het natuurlijk heel handig als mol als je een goede reden hebt om niet goed te presteren in fysieke proeven. Wat nog meer verdacht is eigenlijk dat in de 1e en 2e aflevering dit (mij alleszins) niet opgevallen is.
Gebruikersavatar

Paraceta02 apr 2020, 09:17

 717  Sven
In de eerste en tweede aflevering is juist het tegenovergestelde waar: daar neemt hij zowel in de bergen van Meteora als bij de Vradeto-trappen het voortouw. Natuurlijk is dit fysiek misschien minder intensief, maar toch redelijk opvallend.
Gebruikersavatar

Moldedju02 apr 2020, 09:30

 507  Yens
Er van uitgaande dat de mol dus zijn "Calorie-Tracker" heeft gesaboteerd, zijn diegenen die ze in de montage het meeste inspanningen leveren de meest verdachten:

- Salim leek niet te zweten of werd zo in beeld gebracht dus niet verdacht.
- Christian werkte als een paard maar was wel heel bepalend bij het vinden van de code van de gsm , dus minder verdacht
- Jolien deed zeker haar best maar dat werd er niet bovenop gelegd, redelijk verdacht
- Alina igt op het einde plat op de grond om te bekomen van haar inspanningen. Ze staat wel als eerste op het toestel om de batterij op te laden maar dat was niet de bepalende factor voor de snelheid van bellen, dus eigenlijk ideaal als mol om daar op te gaan staan en de kandidaat te spelen?
Alina meest verdacht in mijn ogen.
Gebruikersavatar

Paraceta02 apr 2020, 09:32

 717  Sven
Maar zou dat ding zomaar saboteerbaar zijn terwijl de anderen er op staan te kijken? Allez, ik heb er gewoon geen idee van hoe zo'n ding werkt, dus weet ook niet of dat makkelijk te ontregelen valt.
Gebruikersavatar

Moldedju02 apr 2020, 09:43

 507  Yens
Dat is een goede vraag en dat weet ik ook niet. Ik zou denken van wel. Ik zag bij Salim wat draadjes hangen dus die zullen toch wel goed bevestigd moeten worden? Maar die zitten dus wel allemaal onder de T-shirts. Perfect op voorhand te oefenen ook natuurlijk. Een draadje loskoppelen en hop.
Als de mol echter hier zou zitten, lijkt het me dat de beste manier om te saboteren en daarna te zeggen "dat je er alles aan gedaan hebt" of "gedaan wat je kon doen" of zoiets (moldagboek). De andere optie zijnde doen alsof je veel calorieën aan het verbranden bent terwijl dat niet zo is valt toch ongelooflijk snel op en kom je niet echt ver mee denk ik dan ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8