Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Cedric04 apr 2020, 23:42

 2834  Uma
Saxophie schreef:Ik denk dat het nog niet vermeld geweest is, maar wat ik verdacht vond aan deze proef was dat Dorien de gsm gevonden heeft en gepakt heeft vanonder de tafel, maar het is wel Bart die hem dan vastheeft om te telefoneren.

Dat doet me vermoeden dat Bart Dorien verdenkt van de mol te zijn. En zelf de telefoon in handen wilt hebben.
Hij zal Dorien ook getest hebben toen hij de telefoon hoorde rinkelen.

Ofwel hebben ze eventjes tegen elkaar zitten nepmollen, maar ik denk dat Bart Dorien verdenkt. Al van in de eerste aflevering waarschijnlijk toen Dorien hem heel hard negeerde met haar verrekijker 😉
Ik heb me dezelfde bedenking gemaakt, maar uiteindelijk vermoed ik dat de reden simpel is: Dorien bleef dooreten terwijl Bart al "vol" zat. Getuige hoe ze nog haar laatste happen naar binnen slokt terwijl Christian zegt dat ze moeten stoppen met eten.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 apr 2020, 08:53

 8153
Bart is een leidersfiguur. Hij heeft graag de touwtjes in handen, dus ik vond het eigenlijk heel natuurlijk dat hij het telefoongesprek voerde.
Volgens mij test Bart iederéén uit, zowel zijn mol als zijn concullega's.
Dorien lijkt mij een gezellige madam die zich daarin gemakkelijk laat doen. Bij de skydivers nam Salim de leiding (hij zadelde haar zelfs op met de rol van zijn secretaresse :mrgreen:) en zij aanvaardde dat ook gewoon.
En inderdaad: Dorien zat nog lekker te schransen toen de telefoon ging.
Gebruikersavatar

Paraceta05 apr 2020, 12:20

 717  Sven
Ze hadden de zweetbanden van deze proef blijkbaar nog liggen van in Meteora!

Afbeelding
Gebruikersavatar

köfte05 apr 2020, 12:50

 47
Da's om de zender van de micro in te steken.
Gebruikersavatar

armide.lully16 apr 2020, 22:25

 20
Jep, zo te zien gaan die elk seizoen mee 🙂


Afbeelding
Gebruikersavatar

Denilson20 apr 2020, 00:47

 7
Deze opdracht toch nog eens herbekeken omdat de mol na deze proef beweerde "veel moeite" te hebben gedaan om de proef te laten mislukken en daarom zo teleurgesteld is dat die uiteindelijk toch gelukt is.
Het lijkt me dat Alina wel heel weinig moeite doet om calorieën te verbranden (in tegenstelling tot Jolien).
Hebben jullie dezelfde indruk of is dit puur te wijten aan mijn tunnelvisie?

P.s. Ik geloof niet dat Bart de mol is en dat zou ik ergens schandalig vinden omwille van het kopen van die 1e vrijstelling. Vandaar kijk ik enkel naar Alina en Jolien in deze opdracht.
Gebruikersavatar

Karageorgos_20 apr 2020, 01:08

 35  Uma
Het viel mij vooral op in deze opdracht, maar dat zal waarschijnlijk liggen aan mijn tunnelvisie op Jolien, dat Jolien het de hele tijd wilde overnemen van Christian. Christian heeft de gsm vast en wil net zeggen dat ze moeten stoppen met eten en Jolien kan het niet laten er tussen te brullen dat ze "moeten stoppen met vretten". Haha, Ze komt erg competitief over maar als Mol is ze een controlefreak. Ze kan moeilijk dingen loslaten...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 apr 2020, 11:25

 8153
Denilson schreef:Deze opdracht toch nog eens herbekeken omdat de mol na deze proef beweerde "veel moeite" te hebben gedaan om de proef te laten mislukken en daarom zo teleurgesteld is dat die uiteindelijk toch gelukt is.
Het lijkt me dat Alina wel heel weinig moeite doet om calorieën te verbranden (in tegenstelling tot Jolien).
Hebben jullie dezelfde indruk of is dit puur te wijten aan mijn tunnelvisie?
Ik heb die indruk ook.
Denilson schreef:Ik geloof niet dat Bart de mol is en dat zou ik ergens schandalig vinden omwille van het kopen van die 1e vrijstelling.
Vind ik ook.
Gebruikersavatar

Cedric22 apr 2020, 13:20

 2834  Uma
Vooral ook het feit dat Alina de eerste is op het toestel dat de gsm moet opladen, maar dat Jolien het uiteindelijk overneemt.. Had Jolien vanaf dit moment in het snotje dat Alina wel heel weinig moeite deed?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 apr 2020, 14:30

 8153
En zelf maar suggereren dat Salim niet veel moeite deed omdat hij niet zweette. 😉
Gebruikersavatar

Kite23 apr 2020, 17:33

 87
Was het niet Jolien die suggereerde dat Salim niet echt doorfietste?
Gebruikersavatar

Delirivm23 apr 2020, 17:39

 101  Sven
Ik dacht dat het Laure was...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8