Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jansen29 mar 2020, 22:55

 3423  Yens
Kita_V schreef:Ik heb het gevoel dat Bart graag zijn mede-kandidaten 1 op 1 wat test, ik vind hem minder ‘pushen’ op die momenten... maar dat kan misschien ook zijn omdat ik absoluut geen mol in Bart zie maar eerder de persoon die al een heel goed beeld heeft wie de mol wel is 😂
Je vertolkt exact hoe ik er ook over denk 🙂. Super intelligente man, die heel goed weet waar hij mee bezig is, en voor mij echt de winnaar van het spel gaat zijn.
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 mar 2020, 22:55

 2354  Uma
Ik zou het echt jammer vinden als hij dit spel niet wint.
Gebruikersavatar

BeaVer29 mar 2020, 22:56

 1293  Uma
Vond dat Christian hier wel erg zijn best deed om die gsm te kunnen ontgrendelen. Als mol wil je toch dat ze blijven eten?
Er hoefde dus eigenlijk niet gebeld te worden.
Hij was ook de persoon die het reclamefilmpje opmerkte en alles in gang trok. Lijkt mij toch raar als Christian toch de mol blijkt te zijn.
Ik zou hier eerder de passieve mensen in de gaten houden. Jolien en Salim dus.
Gebruikersavatar

astridm29 mar 2020, 23:30

 287
Mer28 schreef:Wat ik ook opmerk is dat Christian eerst bij de gsm wou zijn, nog voor alle anderen, het leek me erop dat hij Alina niet echt vertrouwde hiermee.
Alina was nog volop bezig op het laadapparaat en Christian zat op een toestel naast de telefoon. Ook bij het oefenen voor de pincode was iedereen hard bezig, alleen Christian kon snel bij de telefoon zijn. Ik vond het er heel logisch en natuurlijk uitzien.

Wat heeft die Christian trouwens een waanzinnige conditie zeg, alles kan hij aan.
Gebruikersavatar

geertn44430 mar 2020, 00:20

 236
IkBenDeMol schreef:Hier zouden we moeten kunnen zien hoeveel kcal elke persoon er aftraint in de gym. Moeilijk om te zien wie er minder moeite doet.
Ook heel gemakkelijk te saboteren: ge zet de weerstand op uw crosstrainer op 0 en werkt u helemaal in het zweet: alleen, zo zijt ge een verwaarloosbare hoeveelheid cal aan het verbranden.....
mmm.. op een loopband gaat dit iets minder gemakkelijk. Dus wie stond er eigenlijk op welk apparaat ?
Gebruikersavatar

BeaVer30 mar 2020, 07:47

 1293  Uma
Ze wisselden af
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 mar 2020, 07:52

 8153
Vermoljoen schreef:Ik zou het echt jammer vinden als hij dit spel niet wint.
Christian mag ook winnen van mij.

BeaVer schreef:Vond dat Christian hier wel erg zijn best deed om die gsm te kunnen ontgrendelen. Als mol wil je toch dat ze blijven eten?
Er hoefde dus eigenlijk niet gebeld te worden.
Hij was ook de persoon die het reclamefilmpje opmerkte en alles in gang trok. Lijkt mij toch raar als Christian toch de mol blijkt te zijn.
Ik zou hier eerder de passieve mensen in de gaten houden. Jolien en Salim dus.
Jolien ging wel meteen elektriciteit maken voor de gsm. In de fitness vond ik vooral Salim nogal passief.
Gebruikersavatar

Andy Lemmens30 mar 2020, 10:22

 70  Bert
Jolien ging wel meteen elektriciteit maken voor de gsm. In de fitness vond ik vooral Salim nogal passief.
Was toch Alina die elektriciteit maakte of ben ik mis?
Gebruikersavatar

Frolva30 mar 2020, 10:31

 2204
Alina maakte inderdaad (als eerste) stroom.
Gebruikersavatar

lien12330 mar 2020, 11:41

 1
Ik vond het bij deze opdracht ook wel verdacht dat Bart onmiddellijk alles van de drankkaart bestelde, waaronder ook cola, fanta en sprite, witte en rode wijn,... de kans dat er in deze dranken “een fout ingrediënt” zou kunnen zitten lijkt mij op voorhand al nihil, maar wel allemaal veel calorieën. Als hij de mol is weet hij natuurlijk wat de bedoeling van de proef is en is het interessant om zoveel mogelijk calorieën te bestellen en op te nemen, en drank gaat er sowieso gemakkelijker in dan een berg eten.
Gebruikersavatar

Andy Lemmens30 mar 2020, 11:48

 70  Bert
lien.jonkers schreef:Ik vond het bij deze opdracht ook wel verdacht dat Bart onmiddellijk alles van de drankkaart bestelde, waaronder ook cola, fanta en sprite, witte en rode wijn,... de kans dat er in deze dranken “een fout ingrediënt” zou kunnen zitten lijkt mij op voorhand al nihil, maar wel allemaal veel calorieën. Als hij de mol is weet hij natuurlijk wat de bedoeling van de proef is en is het interessant om zoveel mogelijk calorieën te bestellen en op te nemen, en drank gaat er sowieso gemakkelijker in dan een berg eten.
Klopt maar hij drinkt ervan,zegt "Da lijkt me gewoon cola te zijn" en zet de cola dan weg ipv hem volledig op te drinken.
Gebruikersavatar

Frolva30 mar 2020, 11:49

 2204
Andy Lemmens schreef:
Als je in cola, fanta, sprite, witte of rode wijn een kappertje doet, zit er nochtans een fout ingrediënt in. 😉
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8