Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jansen30 mar 2020, 11:51

 3423  Yens
Andy Lemmens schreef:Klopt maar hij drinkt ervan,zegt "Da lijkt me gewoon cola te zijn" en zet de cola dan weg ipv hem volledig op te drinken.
En we weten dat de kilocalorieën die ze niet uitgedronken of opgegeten hebben, terug afgetrokken werden van het totaal.
Gebruikersavatar

Klaartje30 mar 2020, 13:10

 2245  Uma
Ik vond dit een heerlijke opdracht, die ikzelf ook wel eens had willen doen, ik bedoel dan in de rol van Dorien en Bart. Eens lekker gaan schransen, de hele menukaart bestellen, alle drank, alle hoofdgerechten, alle desserts!

Echt genoten van die beelden. Hoe Dorien daar nog eens zo'n lange stick op haar bord legt, heerlijk stukje televisie!

Ik dacht bij mezelf: "Seffens gaat ze de ober nog vragen om een extra kwak mayonaise voor op haar frieten!"

En op het eind nog efkens die Griekse drank (ik weet niet juist meer wat het was) afwerken, waarop Bart nog zei: "Gajij dat nog opdrinken?"

Ik blijf het een heerlijke madam vinden om naar te kijken en te luisteren. Wat goed dat ze nadien vier pasvragen heeft weten te bemachtigen, dat leek me in deze fase van het spel een quasi garantie om erin te blijven. Daar was ik zeer blij om. Hopelijk blijft ze nog een tijdje en wie weet is ze toch de Mol? Of heeft ze goed gegokt de vorige week of zit ze al iets langer op de juiste mol?

Eén ding is zeker: zolang Dorien in het spel blijft, hoef ik geen tientallen kilo's melocakes "op te fretten". Als Dorientje de Mol blijkt, dan is dat goed voor mijn lijn. Maar als Dorientje de finale haalt als kandidate en niet de Mol blijkt te zijn, dan eet ik straks met alle plezier mijn eigen lichaamsgewicht in melocakes op. Ook een manier om te vieren dat we zo lang van de aanwezigheid van deze Kempische madam hebben mogen genieten. Komaan, Dorientje, blijven hé! 🙂
Gebruikersavatar

Andy Lemmens30 mar 2020, 14:57

 70  Bert
Toch een raar beeld wanneer de kcal van het teruggestuurde voedsel erafgaan en het lijkt of de opdracht mislukt is...Kijkt Bart daar zijn hoofdverdachte recht in de ogen om haar reactie te zien?
Gebruikersavatar

Heinz30 mar 2020, 15:39

Forum veteraan  427  Uma
Andy Lemmens schreef:Toch een raar beeld wanneer de kcal van het teruggestuurde voedsel erafgaan en het lijkt of de opdracht mislukt is...Kijkt Bart daar zijn hoofdverdachte recht in de ogen om haar reactie te zien?
Naar wie denk je dat Bart kijkt? Ik vind het wat onduidelijk te zien maar ik zou Alina zeggen. Een aflevering eerder aan het einde van de opdracht "archeologische opgravingen" keek Bart ook al zo indringend naar - in dit geval - Jolien op het moment dat Gilles zei "er komt geen geld bij in de groepspot". Zie hier een screenshot:
SPOILER
Gebruikersavatar

Andy Lemmens30 mar 2020, 15:55

 70  Bert
Heinz schreef:
Naar wie denk je dat Bart kijkt? Ik vind het wat onduidelijk te zien maar ik zou Alina zeggen. Een aflevering eerder aan het einde van de opdracht "archeologische opgravingen" keek Bart ook al zo indringend naar - in dit geval - Jolien op het moment dat Gilles zei "er komt geen geld bij in de groepspot". Zie hier een screenshot:
SPOILER
Twijfel hier tussen Alina en Jolien.Met jouw screenshot van vorige keer erbij eerder richting Jolien dan.
Misschien daarom dat Jolien zo heftig reageerde?

Had wel is wat meer gesprekken in de auto met de 3 vrouwen(Laure,Alina en Jolien) willen horen na de opdracht van het skydiven.Heeft Laure haar daar op het verkeerde pad laten brengen??
Gebruikersavatar

Heinz30 mar 2020, 18:12

Forum veteraan  427  Uma
Wat ik erg onmols vind is dat Dorien en Bart om de verkeerde reden het goede voorgerecht met het verkeerde ingrediënt uitkiezen. De lahmajoun. Ze denken (ongeveer samen tegelijk) dat het geen rundvlees was maar lamsvlees terwijl het foute ingrediënt sojasaus was. Een Mol met voorkennis zou denk ik niet om een verkeerde reden een goede beslissing nemen.
Gebruikersavatar

BeaVer30 mar 2020, 18:19

 1293  Uma
En ook het dessert hadden ze goed (dat met die tomaat), ook al had Bart eerst gezegd dat dat te verdacht leek.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 mar 2020, 19:22

 8153
Misschien heb ze dat dessert maar opgenoemd bij gebrek aan beter.
Gebruikersavatar

BeaVer30 mar 2020, 19:28

 1293  Uma
Het is misschien wel makkelijker gezegd van thuis, maar dat met die tomaat en die drank met die kappertjes, leken mij echt wel obviously wrong.
Die pizza kon je nog bij missen. Er leek mij zo net te weinig sojasaus op om het duidelijk te kunnen proeven.
Gebruikersavatar

astridm31 mar 2020, 14:21

 287
Stel je bent de mol en wordt gekozen om te gaan eten. Je weet wat de bedoeling is en weet dus ook dat de overblijfsels niet meetellen. Zou je dan niet 'per ongeluk' een glas tsipouro omstoten, dat is toch gauw weer 300 calorieen want het was een flinke bel. Een ongeluk zit in een klein hoekje, zeker op zo'n volle tafel dus echt opvallen zou het ook niet. Bart zou dan wel nog meer ruzie krijgen met Jolien. 😉
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8