Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy29 mar 2020, 20:00

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Twee kandidaten gaan tafelen. Ze krijgen een menukaart met bijzonder hoge prijzen op. Hun doel is om uit drie gerechten op de kaart een verkeerd ingrediënt te halen. Lukt het de Bourgondiërs, dan verdienen ze 1000 euro voor de pot.

Ondertussen gaan de vijf andere deelnemers naar een fitness. Zij gaan sporten en moeten gezamenlijk meer calorieën verbranden dan dat de Bourgondiërs eten. Als ze daarin slagen dan staat het aantal kilocalorieën gelijk aan het bedrag dat ze verdienen. Er is echter een manier om het etende duo te contacteren, maar komen de sporters daar ook achter?

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/4.php
Gebruikersavatar

Mer2829 mar 2020, 20:45

 302
Bart komt hier verdacht over, hij legt immers de link dat ze zoveel mogelijk moeten eten om zoveel mogelijk geld te verdienen (niet een compleet foute link, maar ook niet compleet juist maar wel nadelig voor de andere groep). Daarnaast hoorden Bart en Dorien ook de telefoon niet. Wat ik ook opmerk is dat Christian eerst bij de gsm wou zijn, nog voor alle anderen, het leek me erop dat hij Alina niet echt vertrouwde hiermee.
Gebruikersavatar

elkemol29 mar 2020, 21:19

 654
Als ik het goed heb heeft Bart ook het 'verkeerde' aperitief nogal snel benoemd als 'hier lijkt mij op het eerste zicht niets verkeerds' mee. Dorien volgde meteen...

Ze hebben beiden ook erg veel gegeten (die indruk had ik toch).

Dorien voelde de gsm trillen. Ik heb haar niet onder de tafel zien kijken. Heb me even de vraag gesteld of ze het wist dat die onder de tafel plakte, of dat ze dat gewoon kon voelen.
Gebruikersavatar

Jay-Lo29 mar 2020, 21:24

 1690  Sven
Christian staat daar op het einde nog steeds die gsm op te laden ipv mee calorieën te verbranden.
Gebruikersavatar

anja.mathijs29 mar 2020, 21:26

 391  Uma
Vond ook dat Christian de GSM wou, de pincode was ‘Bad’ en hij was diegene die dat op zijn fitnessapparaat kon ontdekken, verwijzing naar zichzelf als bad, zijnde mol ?
Gebruikersavatar

Superbrack29 mar 2020, 21:36

 5  Bert
Ik vond het gek dat wanneer Dorien de gsm ontdekte, Bart de conclusie trok dat "ze hen al lang aan het proberen bellen zijn". Dat is een beetje als door de mand vallen wanneer je zegt: "sorry dat ik nu pas de deur open doe, ik had de eerste bel niet gehoord".

Al kan dit ook zo overkomen door de montage, en hadden ze al de gemiste oproepen al gezien... geen idee 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2020, 21:38

 8153
Ik denk dat Bart de telefoon wel gehoord had maar zich niet realiseerde dat het bij hen was.
Gebruikersavatar

Cedric29 mar 2020, 22:01

 2834  Uma
Mij viel vooral op dat Dorien meteen leek te weten aan welke kant van de tafel die gsm hing.. Meteen die rechterhand onder tafel en die gsm genomen.
Gebruikersavatar

Paraceta29 mar 2020, 22:05

 717  Sven
Ze voelde gewoon de trilling, dus dan ga je toch met je hand naar waar de trilling het sterkste was? Lijkt me alleszins totaal niet verdacht.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2020, 22:11

 8153
Ik zou toch eerst mijn kop onder de tafel steken om te kijken ipv blind naar iets te tasten.
Gebruikersavatar

Kita_V29 mar 2020, 22:14

 37
chicawah.janssen schreef:Ik denk dat Bart de telefoon wel gehoord had maar zich niet realiseerde dat het bij hen was.
Ik heb het gevoel dat Bart graag zijn mede-kandidaten 1 op 1 wat test, ik vind hem minder ‘pushen’ op die momenten... maar dat kan misschien ook zijn omdat ik absoluut geen mol in Bart zie maar eerder de persoon die al een heel goed beeld heeft wie de mol wel is 😂
Gebruikersavatar

IkBenDeMol29 mar 2020, 22:19

 287
Hier zouden we moeten kunnen zien hoeveel kcal elke persoon er aftraint in de gym. Moeilijk om te zien wie er minder moeite doet.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8