Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

P.I01 apr 2020, 09:07

 12
Klopt, en daarna heeft hij dus gezegd. 'Maar misschien lieg ik. Check gerust bij de rest.' Maar dat is er dus uitgeknipt 😉
Gebruikersavatar

Jansen01 apr 2020, 09:11

 3423  Yens
P.I schreef:Klopt, en daarna heeft hij dus gezegd. 'Maar misschien lieg ik. Check gerust bij de rest.' Maar dat is er dus uitgeknipt 😉
Sorry, maar daar geloof ik niks van... Hoe kan je weten dat dit gezegd is en dat het er uit geknipt is?
Gebruikersavatar

P.I01 apr 2020, 09:14

 12
Omdat ik me exact hetzelfde als jou heb afgevraagd en dit verder heb gecheckt. Is voor mij ook de enige verklaarbare reden waarom Christian geen pasvragen kreeg (en er overigens ook weinig misbaar over maakte, buiten dan dat hij pissed was in de auto, wat logisch was). Maar bon, iedereen gelooft wat hij wil natuurlijk he , ik hou me in elk geval niet bezig met zaken uit mn duim te zuigen op een internetsite waar ik niemand ken 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2020, 10:23

 8153
P.I schreef:Is voor mij ook de enige verklaarbare reden waarom Christian geen pasvragen kreeg (en er overigens ook weinig misbaar over maakte, buiten dan dat hij pissed was in de auto, wat logisch was).
Christian was al duidelijk pissed onmiddellijk nadat ze te horen kregen dat Bart 2 pasvragen kreeg. Hij maakte inderdaad niet veel misbaar, maar zijn lichaamstaal sprak boekdelen (en dat werd er niet uitgeknipt 😉 ).
P.I schreef:ik hou me in elk geval niet bezig met zaken uit mn duim te zuigen op een internetsite waar ik niemand ken 😉
Wat kom je hier dan doen? Je bent hier nu toch bezig? :mrgreen:
Wie zuigt hier zaken uit zijn duim? Wie beweert dat hij weet wat er gezegd werd maar dat dat "eruit geknipt werd"? :scratch:
Gebruikersavatar

BeaVer01 apr 2020, 10:29

 1293  Uma
Waarom geven ze Christian geen 3 pasvragen en Bart wel zijn 2? Omdat er dan amper 5 overblijven om te verdelen onder zichzelf en zo hebben Dorien en Salim geen groter voordeel ten opzichte van anderen.
Is ook niet gezegd dat ze hun deal moesten nakomen he. Hun keuze was vrij. Is het een beetje smerig? Misschien wel, maar dat is het spel.
Gebruikersavatar

P.I01 apr 2020, 10:32

 12
chicawah.janssen schreef:Christian was al duidelijk pissed onmiddellijk nadat ze te horen kregen dat Bart 2 pasvragen kreeg. Hij maakte inderdaad niet veel misbaar, maar zijn lichaamstaal sprak boekdelen (en dat werd er niet uitgeknipt 😉 ).


Wat kom je hier dan doen? Je bent hier nu toch bezig? :mrgreen:
Wie zuigt hier zaken uit zijn duim? Wie beweert dat hij weet wat er gezegd werd maar dat dat "eruit geknipt werd"? :scratch:
Ik probeer jullie slechts iets wijzer te maken (waar ik zelf overigens kop noch staart aan kreeg totdat ik een betrouwbare bron checkte), maar geen probleem als dat niet geaccepteerd wordt hoor!
Gebruikersavatar

BeaVer01 apr 2020, 10:36

 1293  Uma
Iedereen is vrij hier zijn mening te geven.
Dus jij kent Christian dan?

Het ding is wel dat wij ons enkel baseren op wat we te zien krijgen en dus geen rekening kunnen houden met wat er eventueel uit is geknipt. Anders hadden wij al na aflevering 1 de mol te pakken 😉
Of het waar is of niet, kunnen we ook niet verifiëren
Gebruikersavatar

P.I01 apr 2020, 10:52

 12
Ik ken Salim en had hem gezegd dat het niet mooi was hoe hij Christian in 't zak gezet had 😉
Gebruikersavatar

Klaartje01 apr 2020, 11:38

 2245  Uma
Als jij Salim nog eens spreekt (ziet is misschien wat veel gevraagd in deze tijden), vraag je hem dan ook eens of hij de mol is.

Wie weet verklapt hij dat ook wel aan zijn goede vriend P.I.

Eigenlijk nog nooit geweten dat kandidaten, die nog in het spel zaten, zo uit de biecht klapten over wat er precies is gezegd dat de kijkers niet hebben gezien, omdat het niet in de uitzending zat (omdat het eruit is geknipt).

Kandidaten mogen niks verklappen, zeker niet als ze nog in het spel zitten.

Tenzij jij, P.I., nu gaat beweren dat jij dat allemaal weet omdat je simpelweg Salim zelf bent. En dan ben je wel heel gevaarlijk bezig. Heb je de geheimhoudingsclausules in je contract wel fatsoenlijk gelezen? :mrgreen:

P.I schreef:Ik ken Salim en had hem gezegd dat het niet mooi was hoe hij Christian in 't zak gezet had 😉
Gebruikersavatar

Frolva01 apr 2020, 11:43

 2204
Salim is volgens P.I. de mol, dus hij zal het wel al gevraagd hebben. :mrgreen:

Maar Salim zal niet geantwoord hebben, net zo min als hij gereageerd zal hebben op de mededeling "dat het niet mooi was hoe hij Christian in 't zak gezet had". 😉
Gebruikersavatar

P.I01 apr 2020, 12:25

 12
Bon, ik stop met mezelf te 'verdedigen'. want heeft precies geen zin. Iedereen is uiteraard vrij te geloven wat hij wil. Ik ben in ieder geval 'blij' dat ik een verklaring gekregen heb waarom de pasvragen naar Bart zijn gegaan en niet naar Christian, want dat leek me op basis van de tv-beelden zeer oneerlijk te zijn voor deze laatste. Wou slechts een helpende hand uitsteken en deze onduidelijkheid uit de wereld helpen, maar discussieer gerust verder, alternatieve scenario's genoeg.

Ga het bij deze wijselijk houden op het passief meelezen hier..Succes allen met de zoektocht xo
Gebruikersavatar

Frolva01 apr 2020, 12:40

 2204
Voel je vrij om mee te blijven speuren.
(inside-information delen zou ik niet doen 😉 )
P.I schreef:Ik ben in ieder geval 'blij' dat ik een verklaring gekregen heb waarom de pasvragen naar Bart zijn gegaan en niet naar Christian, want dat leek me op basis van de tv-beelden zeer oneerlijk te zijn voor deze laatste.
Op basis van de tv-beelden was dat toch niet oneerlijk? Christian heeft (op basis van de tv-beelden) toch niets in ruil gevraagd voor de informatie. 😉
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 17