Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Cedric29 mar 2020, 21:59

 2834  Uma
Mijn eerste gedacht was ook wel balalaika eigenlijk... Ik had nog nooit van een bouzouki gehoord.
Maar goed, inderdaad, ik had ook wel mogen weten dat dat geen Grieks instrument was.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2020, 22:04

 8153
Gewoon al die uitgang op -i: souvlaki, tzatziki...
Alina zegt dat balalaika Russisch klinkt. Dat en de uitgang op -aika: dan kan je toch veronderstellen dat die balalaika niet Grieks is.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol29 mar 2020, 22:06

 287
Een balalaika is nu toch ook wel vrij bekend denk ik, en een bouzouki klinkt toch wel heel Grieks.
Maar soit, vind Christian totaal niet verdacht, wou gewoon snel de knoop doorhakken om geen tijd te verliezen en laat de rest van de proef toch ook wel vooruit gaan. Blue en Kelly Clarkson waren de twee andere echt niet opgekomen zonder hem.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2020, 22:09

 8153
Christian heeft zich bij deze proef enorm ingezet. Ik kan ook niet geloven dat hij de mol is.
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 mar 2020, 22:18

 2354  Uma
Hier kan je als Mol 2 dingen doen als je de 'muziekroute' moet volgen:
1. Je doet heel goed je best, maar je komt te laat.
2. Je doet niet je best, maar je komt wel op tijd aan.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2020, 22:21

 8153
Nr. 2: Alina. En ze waren op tijd maar het was heel erg op het nippertje.
Gebruikersavatar

Jay-Lo29 mar 2020, 22:22

 1690  Sven
Dus, omdat Alina aangeeft dat Balalaika Russisch klinkt en ze alle drie eens zijn om dit fout antwoord te aanvaarden is alleen Alina verdacht? Alina is hier verdacht, maar evengoed Christian en Laure (die niet de mol is). Meegaan in een fout antwoord en naar het foute station gaan. Alina is de enige die het touwspringen goed doet, zowel Christian en Laure struikelen hier. Ze herkent George Michael niet, maar de andere 2 ook niet. Ik vind ze alle drie verdacht, maar ook nog wel het andere team in t oog houden natuurlijk.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol29 mar 2020, 22:27

 287
Voor mij zat de Mol zeker bij de golfopdracht. Bij de muziekroute vond ik geen van de drie echt verdacht.
Bij de golfproef zat mijn huidige hoofdverdachte Salim letterlijk vast aan Bart waardoor hij weinig tot niets kon doen. Daardoor is deze proef ook gewoon geslaagd.

Al zou de Mol hier wel 'geprobeerd' hebben blijkt uit het dagboek. Ik heb nochtans geen echte molacties gezien.
Gebruikersavatar

elkemol29 mar 2020, 22:30

 654
Bij sommige opdrachten krijgt de mol weinig kansen, dat is niet de eerste keer. Er waren nog opdrachten waar men vele geld heeft kunnen binnenhalen.
Dit leek mij ook zo een opdracht.
Gebruikersavatar

ABBEEIJLKM29 mar 2020, 22:30

 27
Als we GDC mogen geloven heeft de productie de handicaps bij de golfopdracht uitgedeeld.
Als Salim echt de mol is, dan hadden ze daar wel wat meer mee kunnen doen.
Gebruikersavatar

anja.mathijs29 mar 2020, 22:31

 391  Uma
Paraceta schreef:Iemand die drums speelt, weet niet per se iets van lokale Griekse snaarinstrumenten 😂
Ok, misschien iets te snel gereageerd , maar zit in de Christian tunnel met 1 voet, wensmol denk ik, vind hem een toffe gast, en met de andere voet in de Alina tunnel 😉
Gebruikersavatar

Frolva29 mar 2020, 22:33

 2204
chicawah.janssen schreef:Gewoon al die uitgang op -i: souvlaki, tzatziki...
Alina zegt dat balalaika Russisch klinkt. Dat en de uitgang op -aika: dan kan je toch veronderstellen dat die balalaika niet Grieks is.
Is er eigenlijk gezegd dat het om een Grieks muziekinstrument ging?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7