Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

elkemol29 mar 2020, 22:35

 654
Frolva schreef:Is er eigenlijk gezegd dat het om een Grieks muziekinstrument ging?
ik dacht van wel.

En ik ben ook muzikant, en volg helemaal hoe het gelopen is. Mijn eerste idee ook Balalaika, omdat ik dat kende. Maar idd, klonk Grieks, daarom twijfelde ik.
Dat andere, Bouzouki, of zoeits deed me eerder aan zo een wapen denken, Bazouka en daarom dacht ik neen. Het derde deed gewoon geen enkel belletje rinkelen. Dus als de mol het antwoord hier kende heeft hij/zij denk ik wel gebruikt gemaakt, van gelijkaardige verwarring.

EDIT, klonk russisch
Gebruikersavatar

Jansen29 mar 2020, 22:45

 3423  Yens
Frolva schreef:Is er eigenlijk gezegd dat het om een Grieks muziekinstrument ging?
Neen, dat is niet gezegd, maar je kan toch afleiden uit de namen dat Bouzouki een Grieks instrument is. Ik speel geen instrument maar ik zou toch ook voor Bouzouki gegaan zijn (ook al kende ik het niet), omdat Balalaika en Mandoline geen Griekse instrumenten zijn. Ik vond dit toch een "dom" antwoord (of met opzet dom).
Gebruikersavatar

Cedric29 mar 2020, 22:47

 2834  Uma
Toch wel hoor. De vraag was "Wat is de naam van dit Grieks instrument".

Afbeelding
Gebruikersavatar

IkBenDeMol29 mar 2020, 22:49

 287
Dit was natuurlijk de eerste vraag van de proef, allemaal aan het lopen, de adrenaline door je lijf, dus ik denk eerder dat ze op dat moment nog niet echt logisch aan het nadenken waren ofzo
Gebruikersavatar

elkemol29 mar 2020, 22:50

 654
(Ik zie zelfs nu pas dat het derde mandoline was (wat ik wel ken) ...maar niet de tijd gehad dat op te nemen, omdat ik bleef hangen bij de eerste 2. )
Gebruikersavatar

BeaVer29 mar 2020, 22:51

 1293  Uma
Een mandoline is een keukeninstrument, dus dat was al 1 instinker.
Een balalaika en een bouzouki zijn beide snaarinstrumenten, 2de instinker.
Je kon hier dus makkelijk missen.

Christian maakt op een bepaald moment de opmerking aan Laure dat ze zich moet omdraaien bij het springtouwen, zodat ze beter ziet wanneer ze kan springen, vind ik heel onmols.
Bij de opdracht met de Bouzouki-speler is hij het die vooral de juiste antwoorden heeft (Blue - All rise, Kelly Clarkson - Because of you)
Gebruikersavatar

Frolva29 mar 2020, 22:54

 2204
BeaVer schreef:Een mandoline is een keukeninstrument, dus dat was al 1 instinker.
Maar ook een muziekinstrument (met snaren :mrgreen: ).

https://nl.wikipedia.org/wiki/Mandoline_(instrument)
Gebruikersavatar

PieterDP29 mar 2020, 23:09

 11
Alina stopt net mensen van een metro die net arriveert. Dat eist natuurlijk cruciale minuten. Ze kan dit evengoed gedaan hebben, zodat ze net de volgende metro missen richting Syntagma-plein.
Gebruikersavatar

JBB29 mar 2020, 23:16

 439  Uma
Bon, bij deze durf ik er mijn hand voor in het vuur steken: Christian is 100% niet de mol.

En ik hoop dat hij ver geraakt, want hij gaat er echt gewoon voor.
Gebruikersavatar

Cedric29 mar 2020, 23:19

 2834  Uma
JBB schreef:Bon, bij deze durf ik er mijn hand voor in het vuur steken: Christian is 100% niet de mol.

En ik hoop dat hij ver geraakt, want hij gaat er echt gewoon voor.
Sluit ik me bij aan.
Gebruikersavatar

Jansen29 mar 2020, 23:35

 3423  Yens
Cedric schreef:Toch wel hoor. De vraag was "Wat is de naam van dit Grieks instrument".

Afbeelding
OK, maar ik denk niet dat het gezegd werd? De kandidaten zien die schermen toch niet?

BeaVer schreef:Een mandoline is een keukeninstrument, dus dat was al 1 instinker.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mandoline_(instrument)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7