Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy05 apr 2020, 20:01

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
In het plaatsje Glyfada kan er vandaag een bekende Vlaming gespot worden. Drie kandidaten krijgen een opleiding tot paparazzifotograaf terwijl de drie anderen de locaties waar de beroemdheid voor telkens 15 minuten zal langskomen mogen verkennen. Dit zijn een winkelcentrum, een wijnbar en een jachthaven. Zo kunnen ze voor de fotograaf de beste plekjes uitzoeken. Dat is belangrijk, want de bekende Vlaming zal vergezeld worden van bodyguards die speuren naar paparazzi. Wie betrapt wordt op het nemen van foto's kan zo zijn of haar fototoestel afgepakt worden. Op elke locatie werken een fotograaf en een verkenner samen. De groepjes staan telefonisch met elkaar in contact. Elk duo mag slechts één foto afleveren en als de beroemdheid herkend wordt levert dat 1000 euro op. Maar er valt meer geld te rapen, want op elke locatie is er ook een bezoeker van een medespeler. Voor een foto van de geliefde komt er nog eens 500 euro bij.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/5.php
Gebruikersavatar

ingrid.bourjou05 apr 2020, 20:20

 5
Vond beetje raar dat Bart geen goeie foto kon nemen van Willy toen hij naar auto liep terwijl je in de lens hem wel goed kon zien
Gebruikersavatar

kris.vandenbergh05 apr 2020, 20:22

 8
Bart is sws de mol, ik twijfel enkel nog beetje aan Dorien.
Gebruikersavatar

Cedric05 apr 2020, 20:22

 2834  Uma
Dorien ook weer sterk aan het mollen, maar wel hééééééééééééééééééééééééééél opvallend.
Gebruikersavatar

Mer2805 apr 2020, 20:23

 302
Goed gespeeld van Jolien en Salim, zij komen als echte kandidaten over. Bij Christian en Dorien ging er al wat mis maar dat kwam vooral door onhandigheid. Vond vooral Alina verdacht, die Bart aan het verwijten was na het mislukken van de opdracht om de schuld precies op Bart te steken.
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 apr 2020, 20:31

 2354  Uma
Wat een geweldige opdracht! De enige echte Willy Sommers in de Mol!
Gebruikersavatar

Dominique05 apr 2020, 21:17

 61
Ik werd echt zenuwachtig van Dorien hier. Camera in de rugzak steken terwijl dat nergens voor nodig was, dan tijd verliezen met die er terug uit te halen, camera marcheert niet... Ik kreeg er de rittepetit van!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 apr 2020, 21:19

 8153
Ze was een beetje te opvallend aan het mollen. 😃
Gebruikersavatar

BeaVer05 apr 2020, 21:37

 1293  Uma
Zowel Bart als Dorien sloegen alle regels in de wind.
Waarom wachten van te trekken als je gewoon je vinger op die knop kan beginnen leggen en duwen... neem desnoods 1000 foto's ipv die ene foto op goed geluk.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT05 apr 2020, 21:56

 767  Yens
Deze opdracht sloot voor mij al meteen Salim en Jolien uit als mol. Van Salim weten we ondertussen dus al dat hij het niets is, maar Jolien kwam hier nog meer kandidaats over. Zij ging echt vol voor het spel en het is haar dan nog gelukt ook.
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 apr 2020, 22:48

 1690  Sven
Jolien zegt ook aan Salim waar hij moet komen zitten voor een goed shot. Waarom had Dorien die camera steeds weggestopt, en Bart? Dat was echt expres om zich verdacht te maken. Hij had een goede foto kunnen maken. Christian, die al bij de verkenners zat en dan doorgeeft aan Bart en Alina dat ze van boven geen duidelijke foto kunnen maken.
Gebruikersavatar

AlinaIsDeMol06 apr 2020, 01:30

 2  Sven
Ik vond Alina zo verdacht in deze opdracht. Ze wist dat Willy Somers was en toch praat ze kei luid in het Nederlands. Zo hadden de mannen ook snel door dat misschien de kandidaten zijn van de Mol. Héél verdacht Alina!