Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

marjan.bert09 apr 2020, 19:32

 25
Het lijkt me toch niet logisch dat ze die vrouw kennen. Indien dat wel zo was, dan hadden Christian en Dorien toch direct door dat die vrouw waarmee ze praatte één van de bezoekers was. Of dan zouden ze daar op zijn minst toch aan twijfelen en een foto trekken voor de zekerheid.
Gebruikersavatar

Holmes09 apr 2020, 20:51

 395
Dat deze vrouw gekend was door de kandidaten lijkt me ook uitgesloten want dan moesten ze weten dat dat de mama van Alina was. Doen alsof was geen optie.

Dat het iemand was die moest toezien dat de bezoekers zich niet lieten opvallen, is idd een mogelijke optie maar door tegen een boom te gaan zitten kon ze wel moeilijk ingrijpen bij de vriendin van Salim en in de haven heb ik ze ook niet meer gezien.

Dat het iemand was die de bezoekers vanaf België moest begeleiden, opvangen en/of entertainen lijkt me het meest plausibel.
Waarom ze niet in de wijnbar iets ging drinken maar zich in de schaduw van een boom installeerde is een vraagteken.

Of er veel meerwaarde was door hier iets te briefen aan de mol, lijkt me ook niet echt het geval.
Maar het kon, en als het gebeurde was het hier.
Gebruikersavatar

deefie.dalton15 apr 2020, 09:04

 4
Mss was de keus voor de foto van de bezoeker nog niet gedaan tussen Bart en Alina en is Bart of Alina gebrieft wie de bezoeker was ... ver gezocht ? Ze zullen toch meer foto's hebben van verdachte bezoekers ....
Gebruikersavatar

Poirot15 apr 2020, 09:07

 299
We weten wel zeker dat de mol is gebrieft over wie de bezoekers zijn, hoe ze eruit zien, en waar ze lopen.
Gebruikersavatar

tom.kleine16 apr 2020, 11:10

 49
-In deze opdracht viel me vooral op dat Jolien heel onmols was: ze haalde bijna rechtstreeks 1000 euro binnen door Salim goed te begeleiden (bv: ze stelde voor dat hij een foto trok door een gaatje waar hij zeker niet zou gezien worden en zei dat Salim moest bukken als hij zijn hoofd uitstak). Ik zou dit toch wel een hoog bedrag vinden om haar minder verdacht te maken of misschien had ze gewoon pech.

-Bij de anderen hebben ze allemaal wel een beetje gemolt denk ik, bewust of onbewust.