Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Paraceta22 apr 2020, 13:16

 717  Sven
Als ik het goed begrijp is dit gewoon een losse aanname die nergens op gebaseerd is? Ja, we horen het eerste deel van de zin in de controletoren en het tweede deel in de auto, maar er is toch geen enkele aanwijzing dat Bart tachtig zei?
Het rijk der fabeltjes wenkt
Gebruikersavatar

kristof.allaerts22 apr 2020, 13:29

 364  Uma
Dit is geen staalhard bewijs nee!!
Mijn vermoeden van hoe de opdracht verlopen is en hoe Bart gemold heeft.
Gebruikersavatar

Paraceta22 apr 2020, 13:34

 717  Sven
In theorie zou ik het vrij geniaal vinden.
In de praktijk: mwa. Als Salim na de opdracht met andere kandidaten praat, wordt wel heel snel duidelijk dat hij 80 doorkreeg van Bart, waardoor Bart en plein public ontmaskerd zou worden als Mol.
Gebruikersavatar

kristof.allaerts22 apr 2020, 13:36

 364  Uma
giovanni.dubois schreef:
En dat in het bijzijn van zijn vrouw??
"Salim, kan je nog eens met de pinkers bevestigen dat je 70 reed? Ow wacht, ik ben mis. Salim kan je nog eens met de pinkers bevestigen dat je 80 reed?"

Klaar

En moest zijn vrouw het doorhebben, maakt dat iets uit?

Paraceta schreef:In theorie zou ik het vrij geniaal vinden.
In de praktijk: mwa. Als Salim na de opdracht met andere kandidaten praat, wordt wel heel snel duidelijk dat hij 80 doorkreeg van Bart, waardoor Bart en plein public ontmaskerd zou worden als Mol.
Niet noodzakelijk. Er gaat chaos zijn. "Allé, ze rijden beiden 70 en het is mislukt. Hoe kan dat nu?!"
Dan weet Salim wel dat hij zijn mond moet houden.
Gebruikersavatar

schotte.jelle22 apr 2020, 13:39

 143
dus je vindt dat de mol zo "mag" mollen dat én zijn vrouw en 1 van de kandidaten hem dan 99,99% zeker ontmaskerd hebben...??
Ik ben tegen de gewoonte om iemand "een slechte mol" te noemen, maar dat is wat mij betreft dan toch echt wel iets te openlijk, lees SLECHT, gemold
Laatst gewijzigd door schotte.jelle op 22 apr 2020, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Paraceta22 apr 2020, 13:41

 717  Sven
En zou Bart - een van de meest intelligente deelnemers ooit - zich als Mol hierdoor laten betrappen? Dat weiger ik te geloven.

(Net zomin als ik geloof dat Bart de Mol is, maar dat is een andere zaak.)
Gebruikersavatar

kristof.allaerts22 apr 2020, 14:03

 364  Uma
schotte.jelle schreef:dus je vindt dat de mol zo "mag" mollen dat én zijn vrouw en 1 van de kandidaten hem dan 99,99% zeker ontmaskerd hebben...??
Ik ben tegen de gewoonte om iemand "een slechte mol" te noemen, maar dat is wat mij betreft dan toch echt wel iets te openlijk, lees SLECHT, gemold
Dat is net de clue van dit seizoen. Alles gebeurt open en in your face, zodat kandidaten en kijkers het afdoen als te opvallend. Herinner u Bart in Vilvoorde? "Dat is ongelooflijk!!"

De mol haalt direct € 10.000 uit de pot?

FF verwijzen naar opdracht 1. Als je op zoek bent naar een postcode in de buurt van St Niklaas, en je komt af met Aalst wat totaal uit de richting is... terwijl je daar als enigste van de groep nog "verkleed" staat met een habijt aan? Pure genius.
Gebruikersavatar

kristof.allaerts22 apr 2020, 14:10

 364  Uma
Te veel gespreid? Fouten gemaakt? Bart voordien nooit verdacht en te weinig informatie genoteerd? Gelijke stand met vermoedelijk Jolien na de 5 extra vragen, en verloren op tijd?
Gebruikersavatar

elkemol22 apr 2020, 14:19

 654
kristof.allaerts schreef:Dat is net de clue van dit seizoen. Alles gebeurt open en in your face, zodat kandidaten en kijkers het afdoen als te opvallend.
die indruk heb ik dus ook. Maar afwachten tot zondag...
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13