Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

BeaVer12 apr 2020, 18:29

 1293  Uma
In de proef met de doos van pandora hintte ze ook al naar Christian.
Het ging over wie ze vertrouwden.
En op een bepaald moment viel de naam van Christian en toen was het van: "Christian? neeeeuuh"
En dat ging gepaard met een blik, en ook de manier waarop ze het zei, waar je van kon afleiden dat ze toen al dacht dat Christian de mol was/is.
Gebruikersavatar

Klaartje12 apr 2020, 18:34

 2245  Uma
Dat klopt, maar dat was op de vraag van Alina: "Vertrouw jij...?" Toen vroeg Alina eerst "Salim?", daarna "Bruno?", ten slotte "Christian?" en op alle drie de vragen antwoordde Dorien resoluut "Neen".
Gebruikersavatar

Poirot12 apr 2020, 18:35

 299
Ik verdenk Dorien totaal niet. Ze zou wel een goeie mol zijn, want ze is niet erg opvallend. Meestal komen mijn mollen wél in de finale, maar blijken ze toch niet de mol te zijn.
Gebruikersavatar

BeaVer12 apr 2020, 18:35

 1293  Uma
Correct, maar de reactie op Christian deed mij toen al geloven dat ze hem verdacht.
Gebruikersavatar

Cedric12 apr 2020, 19:36

 2834  Uma
Klaartje schreef:Laat Dorien haar vriend hier zeggen wat ze zelf ook denkt? Dan geeft ze dus prijs dat ze ofwel Christian ofwel Bart als mol verdenkt.
Dat was mijn gevoel hierbij. Ze leek bevestiging te krijgen toen haar vriend dit zei.
Gebruikersavatar

astridm12 apr 2020, 19:55

 287
Poirot schreef:Ik verdenk Dorien totaal niet. Ze zou wel een goeie mol zijn, want ze is niet erg opvallend. Meestal komen mijn mollen wél in de finale, maar blijken ze toch niet de mol te zijn.
Ik heb al een paar jaar de winaar aangewezen, ook in Nederland. Dit jaar bleek mijn Nederlandse mol de verliezer te zijn, hopelijk zet zich dat niet door. 😉
Gebruikersavatar

deefie.dalton15 apr 2020, 00:23

 4
Sorry als dit al besproken is maar had Christian hier voor kennis, hij heeft geen rijbewijs toch ?
Gebruikersavatar

Cedric15 apr 2020, 00:53

 2834  Uma
Niet per se.
Wanneer Gilles zegt dat er iemand Bob moet zijn, hoor je ook effectief Christian zeggen "ik kan niet in auto rijden".

Bij de proef op de luchthaven (met de bezoekers) hadden ze er een mouw aan kunnen passen (bvb kandidaten en bezoeker omwisselen van plaats in de auto), maar hier kan dat niet.

Voorkennis hoeft er dus niet te zijn. Misschien wel, misschien niet, maar in elk geval heeft Christian op het moment zelf gezegd dat hij sowieso niet in auto kan rijden, nadat de vraag naar een bob werd gesteld.
Gebruikersavatar

Poirot15 apr 2020, 09:02

 299
deefie.dalton schreef:Sorry als dit al besproken is maar had Christian hier voor kennis, hij heeft geen rijbewijs toch ?
Hij had wel een rijbewijs, maar hij kan niet in een auto rijden, omdat die auto niet is gemodificeerd. Hij kan nooit bij de pedalen komen 😂
Gebruikersavatar

Jansen15 apr 2020, 10:49

 3423  Yens
Poirot schreef:Hij had wel een rijbewijs, maar hij kan niet in een auto rijden, omdat die auto niet is gemodificeerd. Hij kan nooit bij de pedalen komen
Klopt, ik denk zelfs dat het al ergens gezegd is? Volgens mij is deze discussie ook al in een ander topic gevoerd?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 apr 2020, 11:19

 8153
GDC heeft het gezegd in CDM.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13