Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 apr 2020, 17:03

 8153
kristof.allaerts schreef: ...
Zucht... Jij zit wel heel diep in een tunnel. Je wringt je in meer dan duizend bochten om toch maar te kunnen aantonen dat Bart de mol is en wijst zaken die naar Alina of Jolien leiden al af nog voor je ze gelezen hebt.
Ik geloof langs geen kanten dat Bart de mol is, maar als hij de mol is, dan zal ik zondagavond nederig mijn hoofd buigen en bekennen dat ik fout zat.
Ik hoop dat jij dan ook je verlies kan toegeven als blijkt dat het Jolien of Alina was. 😉

Paraceta schreef:Het rijk der fabeltjes wenkt
Oogjes dicht en snaveltjes toe! :mrgreen:

kristof.allaerts schreef:Niet noodzakelijk. Er gaat chaos zijn. "Allé, ze rijden beiden 70 en het is mislukt. Hoe kan dat nu?!"
Dan weet Salim wel dat hij zijn mond moet houden.
Dus Salim is de mol. :mrgreen:

elkemol schreef:is toch ene beetje in bochten-wringerij
Een béétje???

kristof.allaerts schreef:Dat is net de clue van dit seizoen. Alles gebeurt open en in your face, zodat kandidaten en kijkers het afdoen als te opvallend. Herinner u Bart in Vilvoorde? "Dat is ongelooflijk!!"

De mol haalt direct € 10.000 uit de pot?

FF verwijzen naar opdracht 1. Als je op zoek bent naar een postcode in de buurt van St Niklaas, en je komt af met Aalst wat totaal uit de richting is... terwijl je daar als enigste van de groep nog "verkleed" staat met een habijt aan? Pure genius.
:roll: :roll: :roll:

schotte.jelle schreef:Waarom ligt Salim er dan uit in deze denkpiste?
Omdat hij geen 95 reed! :mrgreen:

kristof.allaerts schreef:Afbeelding
Die theorieën van jou? Inderdaad! 😃
Gebruikersavatar

Jay-Lo22 apr 2020, 18:00

 1690  Sven
Natuurlijk is he zo dat ze niet gaan tonen hoe de mol gemold heeft. Maar in het bijzijn van zijn vrouw zomaar iets totaal anders doen dan afgesproken, lijkt mij ook niet het scenario.
Anderzijds, indien vorig seizoen iemand geopperd zou hebben dat Elisabet in die tunnels gewoon niet bang was, en heel de route had afgelegd om kokers te verwisselen, was dat waarschijnlijk ook op hoongelach onthaald door Axel of Bas verdenkers.
Maar ik denk ook niet dat Bart op die manier gemold heeft.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 apr 2020, 19:01

 8153
Elisabet en haar paniekaanval in de tunnels, dat is gewoon legendarisch! Ik ben daar dus echt met open ogen ingetrapt! :oops:
Wat een schitterende actrice, onze lieve, sympathieke mol met brains, beauty, zang- en acteertalent!
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT22 apr 2020, 21:53

 767  Yens
Die hele theorie kan ook al afgedaan worden omdat wij als kijkers dan openlijk belogen worden door de montage. Bij Elisabet in de tunnels wisten we maar net evenveel als de andere kandidaten, maar nu zouden ze dan al een andere gebeurtenis laten zien dan er echt is gebeurd en het is eerder al bevestigd dat dat nooit gedaan wordt.
Gebruikersavatar

Vermoljoen23 apr 2020, 13:44

 2354  Uma
chicawah.janssen schreef:Elisabet en haar paniekaanval in de tunnels, dat is gewoon legendarisch! Ik ben daar dus echt met open ogen ingetrapt! :oops:
Wat een schitterende actrice, onze lieve, sympathieke mol met brains, beauty, zang- en acteertalent!
En daardoor veranderde ik last minute van Mol.... Fantastische Mol :!: Ik blijf het heel spijtig vinden dat de geplande sabotage niet was gelukt. Ik denk dat als ElisaBet was voorbereid als Mol, dat ze het dan nóg beter had gedaan.
Gebruikersavatar

Tyflopontika30 apr 2020, 12:36

 121  Sven
Nu we weten dat Alina de mol is, vind ik dit toch een prachtige molactie. Buiten alles wat al is vermeld, het klemrijden van Dorien en het opslorpen van de aandacht van Christian, zorgt ze er ook voor dat Jolien 60-65 moet rijden ipv 70.
Ze weet ook dat poortje €200 niet bestaat, dus ze doet de maximumvangst ineens zakken naar 600-400-300-100.

Zou de schildpad, zichtbaar tijdens de beurt van Alina, een zekere hint zijn dat ze te traag rijdt?

Afbeelding
Gebruikersavatar

ex-molinator30 apr 2020, 16:03

 3483  Uma
Tyflopontika schreef:..
Zou de schildpad, zichtbaar tijdens de beurt van Alina, een zekere hint zijn dat ze te traag rijdt?
hmm ... dat zou effectief een subtiele zijn.
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2020, 16:21

 3423  Yens
Het kan misschien een beslissing "in the spur of the moment" zijn. Die schildpad kwam onverwacht opduiken net toen Alina voorbij kwam. Achteraf hebben ze waarschijnlijk gedacht om het shot er in te laten zitten 🙂.
Gebruikersavatar

JBB30 apr 2020, 16:40

 439  Uma
Jansen schreef:Het kan misschien een beslissing "in the spur of the moment" zijn. Die schildpad kwam onverwacht opduiken net toen Alina voorbij kwam. Achteraf hebben ze waarschijnlijk gedacht om het shot er in te laten zitten 🙂.
Eigenlijk wel een grappige vraag: kwam die schildpad daar effectief toevallig wat rondkruipen op de luchthaven? Zitten er 'wilde' schildpadden in Griekenland? 😂

Als dat niet het geval is, dan heeft de crew effectief ergens een schildpad geleend, enkel en alleen voor dit shot 😲
Maniakale toewijding om goeie tv te maken is dat dan, en dat kan ik alleen maar appreciëren!
Gebruikersavatar

Poirot30 apr 2020, 16:42

 299
Het was wel een mooi shot! Ik hoop stiekem wel dat het iets betekent.
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2020, 16:44

 3423  Yens
JBB schreef:Eigenlijk wel een grappige vraag: kwam die schildpad daar effectief toevallig wat rondkruipen op de luchthaven? Zitten er 'wilde' schildpadden in Griekenland? 😂
Ik denk het wel : https://www.ecogriek.nl/fauna/landschildpad/
😂 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

Frolva30 apr 2020, 16:45

 2204
JBB schreef:Zitten er 'wilde' schildpadden in Griekenland? 😂
Massa's. 😉
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13