Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

The hunter03 mei 2020, 21:14

 282  Uma
Het is wel veilig om te zeggen dat Bart dan toch niet de beste kandidaat ooit was 😲 Tunnelvisie vanaf het begin (dat wordt broek af Bart 😂 ) en gered door een rood scherm op het goede moment. Hij blijft wel een supersympathieke en intelligente mens natuurlijk 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2020, 21:16

 8153
En de aflevering ervoor een geluk dat hij die 2 pasvragen had, waardoor Laure naar huis moest.
Gebruikersavatar

Mollenspeurder03 mei 2020, 21:18

 47
The hunter schreef:Het is wel veilig om te zeggen dat Bart dan toch niet de beste kandidaat ooit was 😲 Tunnelvisie vanaf het begin (dat wordt broek af Bart 😂 ) en gered door een rood scherm op het goede moment. Hij blijft wel een supersympathieke en intelligente mens natuurlijk 🙂
Niet de beste kandidaat ooit meer, alhoewel hij in de proeven zelf wat mij betreft iedereen op een hoopje speelde tot in de treinproef, maar voor mij wel de meest zalige kerel die ik ooit in de mol zag. Crème van ne vent.

Anderzijds, ook wel dikke chapeau om daar onder die stress de knop om te draaien en uit de resterende 4 kandidaten dan wel de juiste mol te pikken en er alles op in te vullen.
Gebruikersavatar

koen.willen03 mei 2020, 21:18

 187  Uma
Het leek echt erop dat Christian het rode scherm had. Grote verrassing in mijn ogen!
Gebruikersavatar

Vermoljoen03 mei 2020, 21:29

 2354  Uma
Even een bedenking:
Als Bart de vrijstelling bij de treinproef had gehad en Jolien dan was afgevallen doordat ze all-in ging op Christian (en hij op Bart, maar goed wegkomt), dan zaten we met 2 finalisten die op elkaar zaten! 😲
Laatst gewijzigd door Vermoljoen op 03 mei 2020, 21:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Vermoljoen03 mei 2020, 21:39

 2354  Uma
Vermoljoen schreef:Even een bedenking:
Als Bart de vrijstelling bij de treinproef had gehad en Jolien dan was afgevallen doordat ze all-in ging op Christian (en hij op Bart, maar goed wegkomt), dan zaten we met 2 finalisten die op elkaar zaten! 😲
Ik herinnerde me er plots aan dat Bart uiteraard rood had bij het vuurwerk, maar als hij daar geen rood had gehad, dan zou hij dus vol voor Christian zijn gegaan. :mrgreen:
Gebruikersavatar

barten.sofie03 mei 2020, 21:59

 2
barten.sofie schreef:mijn denkpiste:
Stel :
Bart had een ROOD scherm:
Salim en Dorien zeggen onmiddellijk mijn pijl mag je afschieten, Bart heeft een rood scherm en speelt blufpoker met te zeggen ... de mijne ook. Dan komen de conversaties.
Als gevolg Dorien haar pijl wordt als eerste afgeschoten... Dorien wordt dus niet als mol bekeken in de groep. Goed voor Bart 1 kans minder... maar ook voor de mol . Daarna volgt Salim, ook niet als mol bekeken in de groep. Bart is stil en de mol ook , weeral de verkeerde dus 1 kans minder.
En nu begint het... de discussie tussen Jolien en Christian... als zij de mol zijn zullen ze dat niet doen dus ideaal voor Bart.
De mol heeft naar alle waarschijnlijkheid de naam van de afvaller meegekregen op het scherm. Dus zolang dat ze Bart niet verdenken .... geen probleem. De discussie eindigt op Alina .... haha geen probleem want zij is de mol en Barts naam is niet gevallen dus... laat maar knallen. Tuurlijk is Bart rap om haar pijl neer te leggen met zijn rode schermpje.....


schoauderklopje.... buiten dat Dorien nog niet op de juiste mol zat
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2020, 22:02

 8153
koen.willen schreef:Het leek echt erop dat Christian het rode scherm had. Grote verrassing in mijn ogen!
Ze hebben ons er vorige week weer eens goed ingeluisd met dat fragment van Christian waarin hij zegt dat Salim door hem naar huis moest. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Klaartje03 mei 2020, 22:06

 2245  Uma
Dus in deze opdracht wist de Mol, Alina, niet wie oorspronkelijk het rode scherm had blijkbaar, zo heb ik het toch begrepen daarstraks in de uitzending. Dan was het toch niet zo makkelijk voor haar in deze opdracht. Nog een geluk dat niemand het in zijn hoofd kreeg om Bart zijn pijl af te schieten. Dus ook meeval voor haar dat op dat moment zowel Salim, Dorien als Christian dachten dat Bart de mol was!

Alina kon enkel ervoor zorgen dat haar eigen pijl werd afgeschoten. Soms is het allemaal eenvoudiger dan we denken, want zowat alle theorieën over deze opdracht gingen ervan uit dat de Mol vooraf gebrieft was wie het rode scherm had (subtiel, op het moment dat iedereen zijn scherm te zien kreeg bij GDC).
Laatst gewijzigd door Klaartje op 03 mei 2020, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2020, 22:07

 8153
BeaVer schreef:Ja en ons dan doen twijfelen omdat hij het had over Jolien, terwijl zijn mol, Bart, het rode scherm had. :mrgreen:
"Bart is de mol. Maar bij ja, anders lag ik er al lang uit, al lang !" :mrgreen:
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34