Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2020, 22:11

 8153
Klaartje schreef:Dus in deze opdracht wist de Mol, Alina, niet wie oorspronkelijk het rode scherm had blijkbaar, zo heb ik het toch begrepen daarstraks in de uitzending. Dan was het toch niet zo makkelijk voor haar in deze opdracht. Nog een geluk dat niemand het in zijn hoofd kreeg om Bart zijn pijl af te schieten. Dus ook meeval voor haar dat op dat moment zowel Salim, Dorien als Christian dachten dat Bart de mol was!

Alina kon enkel ervoor zorgen dat haar eigen pijl werd afgeschoten. Soms is het allemaal eenvoudiger dan we denken, want zowat alle theorieën over deze opdracht gingen ervan uit dat de Mol vooraf gebrieft was wie het rode scherm had (subtiel, op het moment dat iedereen zijn scherm te zien kreeg bij GDC).
Inderdaad. Die opdracht was dus echt niet gemakkelijk voor haar.
Gebruikersavatar

BeaVer03 mei 2020, 22:12

 1293  Uma
Ook een beetje een geluk bij een ongeluk.
Nuja, aangezien Bart sowieso niet ter sprake kwam, zou de opdracht sowieso mislukt geweest zijn.
Gebruikersavatar

gertjan.fierens03 mei 2020, 22:14

 1
Vermoljoen schreef:Even een bedenking:
Als Bart de vrijstelling bij de treinproef had gehad en Jolien dan was afgevallen doordat ze all-in ging op Christian (en hij op Bart, maar goed wegkomt), dan zaten we met 2 finalisten die op elkaar zaten! 😲
Neen, Bart wist op dat moment dat Alina de mol was (dankzij het vuurwerk spektakel). Het zou wel zot geweest zijn 🙂
Gebruikersavatar

IkBenDeMol03 mei 2020, 22:15

 287
Maar waarom switchte Christian nu eigenlijk van Jolien naar Alina?

Dan toch een vreemde zet. Of heb ik dit gemist?
Gebruikersavatar

Cadfael03 mei 2020, 22:22

 229  Uma
Waarschijnlijk omdat Alina zo stil was en ze zo nerveus leek. Achteraf had hij spijt dat hij veranderde, want dan moest Jolien wel het rode scherm hebben, want Bart was zijn mol.

Geniaal dat het toch Bart was die zijn vel hier heeft gered. De tweede aflevering op rij.
Laatst gewijzigd door Cadfael op 03 mei 2020, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Klaartje03 mei 2020, 22:26

 2245  Uma
Christian switchte volgens mij, omdat hij (die zelf groen had) op zoek was naar de rode pijl en dacht dat Jolien die had, maar Christian is tijdens die discussie met Jolien tot de conclusie gekomen: "Tiens, het is blijkbaar toch Jolien niet die het rode scherm had." Zelf dacht hij dat Bart de mol was, Doriens en Salims pijlen waren al afgeschoten, dus kon er voor hem maar 1 iemand anders zijn die nog in aanmerking kwam als kandidaat voor het rode scherm, indien het Jolien niet was: Alina. Logische keuze dan vanuit Christians oogpunt bekeken op dat moment, maar zijn oogpunt (Bart is de mol) was wel totaal verkeerd.

IkBenDeMol schreef:Maar waarom switchte Christian nu eigenlijk van Jolien naar Alina?

Dan toch een vreemde zet. Of heb ik dit gemist?
Gebruikersavatar

happyfello03 mei 2020, 22:46

 326  Uma
Te zot voor woorden hé... Cristian zit op Bart, Bart zit op Cristian, Bart MOET switchen, swicht op Alina en Cristian tot op de reveal op Bart...waarschijnlijk nu nog ant denken dat het Bart is.... en is 4e... What da funky... Obv beelden is Jolien de terechte winnaar.... ToPSeiZoeN..
Gebruikersavatar

Zico03 mei 2020, 22:55

 30
IkBenDeMol schreef:Maar waarom switchte Christian nu eigenlijk van Jolien naar Alina?

Dan toch een vreemde zet. Of heb ik dit gemist?
Alina zei in de reveal dat ze expres een slecht toneeltje opvoerde net voor het afschieten vd laatste peil omdat ze haar pijl wou laten afschieten, want ze wist niet wie rood had. Christian geloofde haar toneeltje en switchte, gevolgd door de rest.
Gebruikersavatar

Mollemans03 mei 2020, 23:38

 1
Voor Alina is de uitkomst van deze proef wel niet zo goed uitgedraaid doordat Bart na de herkansing zekerheid had dat Alina de mol was en hij het haar vanaf dan moeilijker kon maken (maar hij leek dat alleen bij de pentatlon opdracht te doen wat ik wel vreemd vond).
Gebruikersavatar

Cadfael04 mei 2020, 00:10

 229  Uma
Stel u voor dat Bart toch zijn vel niet had kunnen redden en na die 5 extra vragen toch nog afviel, dan moesten ineens Christian, Salim en Dorien op zoek naar een nieuwe verdachte 😲
Gebruikersavatar

christophe.heylen04 mei 2020, 07:41

 24
Ik vraag mij toch af hoe de makers het zouden gedaan hebben mocht Christian afvallen in deze aflevering.
Hoe ze hem dan klaar zullen maken voor de Olympische Spelen van de volgende aflevering...
Salim ziet er op zich nog Grieks en atletisch uit.
Maar probeer dat maar eens met Christian... die zou direct door de mand vallen.
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34