Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy05 apr 2020, 20:59

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Op het terrein van Ellinikon, de voormalige luchthaven van Athene, zullen twee spelers met hun bezoek fungeren als luchtverkeersleiders. Zij zitten elk op een andere verdieping van de luchtverkeerstoren terwijl de vier anderen in een geblindeerde wagen zitten. Op het tarmac staan verschillende poortjes waar de auto's onderdoor kunnen. De chauffeurs zien niks en hangen volledig af van de richtlijnen van hun geliefde, die op de achterbank op een scherm het vooraanzicht van de wagen hebben, en van de mensen in de toren. Deze laatste weten welke poortjes het meeste geld opleveren, maar om te communiseren horen ze eerst een computerspelletje te voltooien. De chauffeurs moeten zorgen dat ze binnen 20 minuten op de taxizone eindigen. Als ze echter een obstakel op het terrein aanrijden, verliezen ze het geld dat ze verzameld hebben. Wie te laat in de taxizone staat wordt uitgeschakeld voor het vervolg van de opdracht. Om het verzamelde geld te verzilveren (en mogelijks te verdubbelen) rijdt elke wagen beurtelings over de landingsbaan aan een zelfgekozen snelheid. Op een bepaald punt moeten ze de gaspedaal lossen en naar neutraal schakelen om zich te laten uitbollen. Het vak op de landingsbaan waarin de auto tot stilstand komt zal bepalen wat er in de groepspot komt.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/5.php
Gebruikersavatar

Tijlie905 apr 2020, 21:11

 63  Uma
Ik heb meteen mijn mol aangepast! :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

Mer2805 apr 2020, 21:14

 302
Als mol wil je dat de 'afvaller' niet ontdekt wordt om zo 2000 euro te verdienen. Vond vooral Jolien verdacht die Christian aanviel, al kon Christian wel de echte afvaller zijn. Persoonlijk was Alina het meest verdacht, zij blijft stil om zo alle verdenkingen op haar te laten vallen. Dit zou ik als mol ook doen, stil blijven. Je maakt jezelf verdacht en ze schieten per ongeluk een foute naam af omdat ze jou verdenken de afvaller te zijn.
Laatst gewijzigd door Mer28 op 05 apr 2020, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

kris.vandenbergh05 apr 2020, 21:15

 8
Christian viel idd af maar heeft zich nu toch gered. Ik denk dat hij meest op Bart als mol inzette en nu naar Dorien gegaan is en zich heeft gered..
Gebruikersavatar

Korrai05 apr 2020, 21:18

 25
Ik denk ook dat jolien rood had, haar gezicht net voor de pijl ontplofte sprak boekdelen. Ze keek zo angstig en de moment dat het groen was zag je haar meteen ontspannen
Gebruikersavatar

sdz199205 apr 2020, 21:18

 66
Voor mij had Jolien het rood scherm. Reageerde niet als gewoonlijk, maar wel als iemand die in het nauw gedreven werd en nattigheid voelde. Een beetje Joke/Hanne-type van de vorige seizoenen die agressief in de aanval gaat om aandacht af te leiden van zichzelf. Ze leek echt rond zich heen te spartelen om toch nog een laatste strohalm te vinden en vond die dan warempel in ... Christian. Vreemd gedrag van Christian om te veranderen naar Alina, want ik vond Jolien echt niet overtuigend.
Gebruikersavatar

Paraceta05 apr 2020, 21:21

 717  Sven
Dat zou te verklaren zijn als Christian de Mol is en het geld niet wilde verdienen. En dus switchte naar iemand waarvan hij vermoedde dat die niet de afvaller was.
(Niet dat ik ervan uitga dat Christian de Mol is - hoewel ik momenteel nogal verward ben)
Gebruikersavatar

schotte.jelle05 apr 2020, 21:22

 143
Christiaan sprong steeds mee met de meerderheid, behalve in ronde 3, daar voelde hij nattigheid en heeft zich nog net kunnen redden door een ultieme tactiek uit zijn mouw te schudden.
Deed mij denken aan een spelletje weerwolven waar dat ook een opvallende tactiek is, meegaan met de meerderheid
Gebruikersavatar

Mer2805 apr 2020, 21:22

 302
chicawah.janssen schreef:Ik snap eigenlijk niet goed waarom Christian plots van gedacht veranderde.
Volgens mij had Christian het rood scherm, en hij wist dat iedereen hem verdacht. De enigste oplossing om uit deze situatie te komen is door Alina verdacht te maken.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 34