Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

anja.mathijs05 apr 2020, 21:24

 391  Uma
Ik twijfel als mol tussen Christian en Alina en deze aflevering helpt me niet echt verder :roll:
Gebruikersavatar

Paraceta05 apr 2020, 21:24

 717  Sven
Dat is vreemd want het leek Jolien te worden, dus toch geen nood om van gedachte te veranderen?
Gebruikersavatar

sdz199205 apr 2020, 21:25

 66
Als Christian zelf een rood scherm had, had hij geen enkele reden meer om nog te veranderen van Jolien naar Alina.
Dit bewijst net dat hij zelf geen rood scherm had. Want als hij gewoon voor Jolien had gekozen, was de rest meegegaan en was hij ook de dans ontsprongen als hij rood zou gehad hebben?
Gebruikersavatar

anja.mathijs05 apr 2020, 21:27

 391  Uma
Paraceta schreef:Dat is vreemd want het leek Jolien te worden, dus toch geen nood om van gedachte te veranderen?
Lijkt mij dus ook, moet het echt herbekijken :?
Gebruikersavatar

Mer2805 apr 2020, 21:29

 302
sdz1992 schreef:Als Christian zelf een rood scherm had, had hij geen enkele reden meer om nog te veranderen van Jolien naar Alina.
Dit bewijst net dat hij zelf geen rood scherm had. Want als hij gewoon voor Jolien had gekozen, was de rest meegegaan en was hij ook de dans ontsprongen als hij rood zou gehad hebben?
We weten dat Christian altijd voor de zekerheid gaat, en alhoewel er een kleine kans was dat ze zijn vuurpijl gingen gebruiken, de kans was er wel. Volgens mij wou Christian zekerheid en heeft hij geprobeerd heel het team op te zetten tegen één persoon.
Laatst gewijzigd door Mer28 op 05 apr 2020, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

joachim.morrens05 apr 2020, 21:29

 200  Yens
Het verbaast me dat nog niemand heeft gedacht aan Bart als degene met rood scherm... Hij zat daar toch precies wat aangedaan en nam soms gesprek in handen zodat anderen hem dan zeker niet zouden verdenken...
Gebruikersavatar

schotte.jelle05 apr 2020, 21:30

 143
Ofwel verdenkt ( verdacht nu ) hij Jolien als mol, en dus groene pijl, ofwel begon hij toch bang te zijn dat hij de stemming ging verliezen ... ik moet nog eens herbekijken, maar heel zeker dat het Jolien ging worden ben ik toch niet...
Gebruikersavatar

Mer2805 apr 2020, 21:31

 302
joachim.morrens schreef:Het verbaast me dat nog niemand heeft gedacht aan Bart als degene met rood scherm... Hij zat daar toch precies wat aangedaan en nam soms gesprek in handen zodat anderen hem dan zeker niet zouden verdenken...
Dat is inderdaad een optie, nog niet over nagedacht. En zoals we al in vorige afleveringen hebben gezien is hij een echte kandidaat die er alles voor doet om er in te blijven. Ik denk niet dat hij de afvaller was, maar de kans bestaat inderdaad wel.
Gebruikersavatar

sdz199205 apr 2020, 21:31

 66
Mer28 schreef:We weten dat Christian altijd voor de zekerheid gaat, en alhoewel er een kleine kans was dat ze zijn vuurpijl gingen gebruiken, de kans was er wel. Volgens mij wou Christian zekerheid en heeft hij geprobeerd heel het team op te zetten tegen één persoon.
Dat bedoel ik net. Bijna de hele groep was al opgezet tegen Jolien. Er moest nog maar één iemand van Dorien of Bart voor Jolien stemmen en het werd Jolien. Was de ideale situatie voor hem als hij rood zou gehad hebben.
Gebruikersavatar

Dominique05 apr 2020, 21:32

 61
Mer28 schreef:Volgens mij had Christian het rood scherm, en hij wist dat iedereen hem verdacht. De enigste oplossing om uit deze situatie te komen is door Alina verdacht te maken.
Daar ben ik niet zeker van. de groep had op dat moment al veel stemmen op Jolien uitgebracht. Ik denk dat Bart of Dorien toen zeiden: ja, dan maakt het niet meer uit wat wij zeggen'. Als hij het rode scherm had, dan had Christian de situatie toch beter zoals ze was kunnen laten ipv ineens Alina naar voor te schuiven. Daar bestond immers dan nog een risico in voor hem dat de meerderheid daar niet in mee zou gaan.

Ik herbekijk deze opdracht sowieso. Ze is heel interessant.
Gebruikersavatar

Paraceta05 apr 2020, 21:33

 717  Sven
schotte.jelle schreef:LOs daarvan: wat is de opdracht van de mol? Hoe pak je dat aan en wie deed dat dan het beste...
De Mol moet ervoor zorgen dat 3 of minder groene pijlen worden afgestoken (zodat er geen €2000 werd verdiend). Dus de Mol stemt altijd op wie hij/zij denkt dat géén afvaller is.
Gebruikersavatar

Mer2805 apr 2020, 21:34

 302
schotte.jelle schreef: LOs daarvan: wat is de opdracht van de mol? Hoe pak je dat aan en wie deed dat dan het beste...
Als mol wil je de verkeerde personen verdacht maken, zo kan je zeker zijn dat er geen 2000 euro verdient wordt. Als Christian er niet uit lag, was Jolien een goede mol geweest die Christian verdacht heeft gemaakt. Zelf zie ik vooral Alina als mol, ze maakt zichzelf verdacht door stil te blijven, uiteindelijk valt de verdenking op haar maar wat blijkt, zij is geen afvaller. Door haarzelf verdacht te maken heeft ze er ook voor gezorgd dat er geen geld opgeleverd werd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 34