Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 apr 2020, 10:30

 8153
Als het Salim zou geweest zijn, dan zou dat ook gezegd en getoond zijn. Toch?
Gebruikersavatar

Poirot15 apr 2020, 11:36

 299
Denk eens aan opdrachten als de dierenproef, de fietsproef, het labyrint en de museumproef in Zuid-Afrika, de kookproef, de bootproef, de tunnelproef, de slapen met een dierproef in Vietnam... Over Argentinië en Mexico heb ik het dan nog niet eens. Dat waren toch prachtige proeven!
Er zit dit jaar niet eens een paintball-proef bij!
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 apr 2020, 11:43

 2354  Uma
Kunnen we aub terug on-topic? Ik begin die kritiek beu te worden. Er is één opdracht eens iets minder en het is al meteen een grote ramp :roll:
Laatst gewijzigd door Vermoljoen op 15 apr 2020, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Poirot15 apr 2020, 11:45

 299
Het was alsnog een leuke opdracht.
Gebruikersavatar

tom.kleine15 apr 2020, 13:02

 49
Dit is de proef waar ik Alina helemaal uitsluit als mol.

Stel je voor dat je de mol bent en je hebt besloten dat Salim de loopwedstrijd doet om te vermijden dat er geld in de pot komt. Dan heb je een heel groot voordeel als mol omdat je weet dat hij de snelste is en moet je je niet veel verdacht maken.

Wat doet Alina:
-Ze verstuikt haar voet (dat is wel perongeluk denk ik)
-Daarna stelt ze zich toch nog kandidaat voor het lopen maar bewijst Bart vlug dat hij sneller is

Waarom zou je als mol hier zo onnodig verdacht maken? Als Alina toch de mol doet ze wel veel dingen die haar verdacht maken maar niet helpen om geld uit de pot te krijgen.
Gebruikersavatar

Poirot15 apr 2020, 13:06

 299
Ze probeerde wel op de beslissende plek te komen (hardlopen), zonder dat zij de snelste is van de groep.
Ze kon ook niet weten dat ze niet de snelste was.
Het zou slimmer geweest zijn om iets te kiezen waarmee je je voeten niet zo veel hoeft te gebruiken.
Maar ze had geen last meer van haar voet, dus ze zal tegen die tijd waarschijnlijk wel vergeten zijn dat ze haar enkel had verstuikt die ochtend.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 apr 2020, 13:11

 8153
Het was de bedoeling van de mol dat Salim de loopproef zou winnen, dus als Alina de mol is lijkt het mij logisch dat ze zelf wilde lopen. Alleen zo kon ze echt zeker zijn dat Salim won.
Gebruikersavatar

Poirot15 apr 2020, 13:12

 299
En Bart wilde nog een wedstrijdje doen om te kijken wie er sneller was. Daar kon zij ook vrij weinig tegenin brengen.
Gebruikersavatar

tom.kleine15 apr 2020, 13:15

 49
Dat klopt, ze probeert op die positie te komen omdat ze als kandidaat eerst dacht dat ze de snelste is (ze is nu eenmaal de jongste) wat vlug bewezen wordt dat ze dat niet is. De mol weet echter dat Salim de loper is en dat hij een heel snelle en sportieve jongen is. Het is dus onnodig voor de mol om in de positie van de loper te zitten en de kandidaten die door hebben dat je de mol bent zouden dit waarschijnlijk ook niet toestaan.

Het enigste wat je als mol hier moet doen is zorgen dat Bart niet te veel voorsprong heeft
Gebruikersavatar

Tyflopontika15 apr 2020, 13:29

 121  Sven
Karageorgos_ schreef: Atleet 1: Verspringer
Dimitris Omiridis - 75 jaar
PR 1971: 7,62 m

Atleet 2: Discuswerper
Spiros Tourkomanolis - 80 jaar
PR 1970: 54,49 m

Atleet 3: Speerwerper
Bladimiros Ntekailo - 64 jaar
PR 1983: 67,13 m

Atleet 4: worstelaar
Nikolaos Gentekos - 54 jaar
PR 1990: 22 onverslagen wedstrijden

Atleet 5: bioscoop shopmanager (ex-mol kandidaat)
Salim - 25
PR: onbekend 😂
Volgens mij is Omiridis eigenlijk een gymnast, Tourkomanolis een kogelstoter, Ntekailo een hinkstapspringer en Gentekos zowaar een hamerslingeraar. Dit doet mij toch vooral aan Alina denken, met haar hinkstapsprongval, kogels en hamer.
Gebruikersavatar

tom.kleine15 apr 2020, 13:43

 49
chicawah.janssen schreef:Het was de bedoeling van de mol dat Salim de loopproef zou winnen, dus als Alina de mol is lijkt het mij logisch dat ze zelf wilde lopen. Alleen zo kon ze echt zeker zijn dat Salim won.
Wat ik eigenlijk wou zeggen is dat Alina zich verdacht maakt zonder dat het iets oplevert als ze de mol is. Ze zou dus geen goede mol zijn.
Gebruikersavatar

BeaVer15 apr 2020, 14:10

 1293  Uma
Poirot schreef:En Bart wilde nog een wedstrijdje doen om te kijken wie er sneller was. Daar kon zij ook vrij weinig tegenin brengen.
Correctie! Alina stelde het zelf voor.
Ik denk dat ik de exacte conversatie op pagina 1 of 2 van dit topic heb gepost.
En net daarom sluit ik Alina uit als mol.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12