Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy12 apr 2020, 19:58

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Van de oorspronkelijke tien kandidaten rest nu nog de helft. Zij gaan op de historische site van Messene aan een pentatlon (of vijfkamp) deelnemen. Elke kandidaat zal één discipline voor zijn of haar rekening nemen. Deze zijn speerwerpen, discuswerpen, worstelen, ver springen en hardlopen. Dit doen ze tegen vijf kampioenen op leeftijd. De groep bepaalt zelf wie wat doet en krijgt ook ruim de tijd om te oefenen. Er is ook 1 joker die ze op een discipline naar keuze mogen inzetten. De uitkomst van de eerste vier duels zal de positie van de hardloper bepalen. Per gewonnen discipline krijgt de rennende kandidaat 5 meter voorsprong. Alleen als hij of zij als eerste bij de beker komt verdient de groep 3000 euro. Wat niemand echter weet is dat de kampioen bij het hardlopen de laatste afvaller is die voor eigen gewin (1500 euro aan zakgeld) zal strijden.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/6.php
Gebruikersavatar

Mer2812 apr 2020, 20:35

 302
Vooral Alina komt hier verdacht over, zij wilt immers het hardlopen doen en dit is de sleutelpositie voor de mol aangezien men hier het makkelijkst kan saboteren. Uiteindelijk zrogt Bart ervoor dat hij gaat lopen, maar hij valt toch ook ongelukkig, volgens mij gewoon onhandigheid maar kan ook een mollenactie zijn.
Gebruikersavatar

elkemol12 apr 2020, 20:35

 654
de mol heeft gezegd dat hij ervoor zal zorgen dat hij in de beste positie zou zitten om Salim te helpen winnen.
Gebruikersavatar

Mer2812 apr 2020, 20:37

 302
elkemol schreef:de mol heeft gezegd dat hij ervoor zal zorgen dat hij in de beste positie zou zitten om Salim te helpen winnen.
Inderdaad, al wou Alina er echt voor zorgen dat zij moest lopen, als we deze zin volgen is Alina of Bart dus heel verdacht.
Gebruikersavatar

alexander.engelen12 apr 2020, 20:40

 14
Volgens mij zorgt Bart er gewoon voor dat zijn hoofdverdachte niet in een sleutelpositie zit. Hij wilt Alina pas vervangen vanaf hij weet dat ze in de sleutelpositie zit. Als hij de mol was zou hij van het begin al in de sleutelpositie willen zitten denk ik.
Gebruikersavatar

sdz199212 apr 2020, 21:08

 66
Alina is de mol, Bart heeft dit al lang door en zet ze buiten spel.
Alina pusht normaal gezien bijna nooit om een opdracht te doen en nu plots wel. En als je je enkel verstuikt hebt, wil je toch echt op safe spelen en gaan discuswerpen of speerwerpen. Je gaat toch geen onnodig risico nemen?
Toch een beetje een blunder vind ik, niet?
Gebruikersavatar

elkemol12 apr 2020, 21:25

 654
Die enkel verstuiken kan er ook echt in gemonteerd zijn om haar verdacht te maken he.
Ik sla mijn enkel zo vaak om. Doet even pijn, maar gaat snel over. Ze gaf zelfs aan dat het niet zo erg was.
Kan een grote misleidingstruc zijn.
Gebruikersavatar

BeaVer12 apr 2020, 21:34

 1293  Uma
Ze stelt toch zelf voor om het te testen door tegen elkaar te lopen?
Gebruikersavatar

Mer2812 apr 2020, 21:35

 302
BeaVer schreef:Ze stelt toch zelf voor om het te testen door tegen elkaar te lopen?
Was het niet Bart die dit voorstelde? Of ben ik fout?
Gebruikersavatar

masterveecee12 apr 2020, 21:39

 3547  Sven
Eerst dit:
Afbeelding

En dat dit:
Afbeelding

En plots toch nog voor het lopen gaan na anders afgesproken te hebben?
Gebruikersavatar

Athika.dp12 apr 2020, 21:40

 13  Sven
Kan iemand de namen van die gepensioneerden eens hier neerpennen? Die vond ik ergens bizar, maar t ging te snel om er echt op te letten.
Gebruikersavatar

BeaVer12 apr 2020, 21:43

 1293  Uma
Mer28 schreef:Was het niet Bart die dit voorstelde? Of ben ik fout?
Ik heb het net eens herbekeken.

Bart: Ik was vroeger echt heel snel
Alina: Ik denk dat ik in lopen het best kan uitblinken
Bart: Maar de vraag is wie is het snelste
Alina: We kunnen het eens testen he
Bart: Ja, graag
Alina: Oké, kom
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12