Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

lucu14 apr 2020, 17:25

 551  Sven
chicawah.janssen schreef:Ik vind het echt een minder seizoen. De aflevering met de volksvertegenwoordigers vond ik schitterend, maar voor de rest was er niet 1 aflevering die ik in zijn geheel waw vond.
Denk eens aan opdrachten als de dierenproef, de fietsproef, het labyrint en de museumproef in Zuid-Afrika, de kookproef, de bootproef, de tunnelproef, de slapen met een dierproef in Vietnam... Over Argentinië en Mexico heb ik het dan nog niet eens. Dat waren toch prachtige proeven!
En vergelijk dat eens die Olympische Spelen, de Vradetotrappen... Niet echt boeiend toch? De paparazziproef was ook niet bepaald spannend en heel mooie TV was het ook al niet (gelukkig was er Willy Sommers).
Het mocht dit jaar duidelijk allemaal geen geld kosten. Ze doen ook niets met paintball dit jaar.
OK, er zijn altijd mooie psychologsche proeven, twists, speciale eliminaties, maar die zijn er elk jaar en die zijn altijd goed.
Over de mol spreek ik mij niet uit. Dat er nu nog steeds zoveel discussie en verdeeldheid is, bewijs...
Over smaak valt niet te twisten...

Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2020, 17:28

 2354  Uma
BeaVer schreef:Vond het wel als kijker geen verrassing meer, aangezien we al een week wisten dat er iets stond te gebeuren, dus vanaf dat de 5 sporters te voorschijn kwamen, zag je al dat het Salim was. En dat vond ik een beetje jammer.
Misschien was het inderdaad wel beter geweest als we niet op voorhand hadden geweten dat Salim daartussen zou staan.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 apr 2020, 17:31

 8153
BeaVer schreef:Vond het wel als kijker geen verrassing meer, aangezien we al een week wisten dat er iets stond te gebeuren, dus vanaf dat de 5 sporters te voorschijn kwamen, zag je al dat het Salim was. En dat vond ik een beetje jammer.
Ik niet, aangezien ik verwacht had dat Salim in een of ander psychologisch spelletje zijn opwachting zou maken.
Gebruikersavatar

The hunter14 apr 2020, 18:13

 282  Uma
BeaVer schreef:Vond het wel als kijker geen verrassing meer, aangezien we al een week wisten dat er iets stond te gebeuren, dus vanaf dat de 5 sporters te voorschijn kwamen, zag je al dat het Salim was. En dat vond ik een beetje jammer.
Een beetje zoals vorig jaar, toen we ook al op voorhand wisten dat er nog geen mol gekozen was. Ik zou het toen ook veel leuker hebben gevonden dat we dat pas tegelijkertijd met de kandidaten te weten kwamen.

Ik blijf de mol een fantastisch programma vinden, maar dat neem niet weg dat als ik een opdracht echt niet goed vind, ik dat ook mag zeggen. En in deze opdracht was ik dus zwaar ontgoocheld, ook omdat ik er op voorhand naar uitkeek.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 apr 2020, 22:07

 8153
chicawah.janssen schreef:Ik niet, aangezien ik verwacht had dat Salim in een of ander psychologisch spelletje zijn opwachting zou maken.
💡 Stel je eens voor dat in het diner met de mol Salim mol gespeeld zou hebben in naam van de mol en dat hij dan het geld zou gekregen hebben dat Jolien verspeeld had!
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2020, 22:17

 2354  Uma
Wat jij zegt zou wel tof kunnen zijn, maar aan dat diner is het toch juist geweldig dat ze 'de Mol ontmoeten'? Er is toch niks meer speciaal aan het ontmoeten van een afvaller? De terugkeer van Salim had wel in een iets meer psychologische opdracht gemogen, dat wel.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 apr 2020, 22:22

 8153
Salim zou uiteraard onder dat habijt gezeten hebben en gesproken hebben met een computerstem.
Gebruikersavatar

Elrond15 apr 2020, 00:02

 84  Sven
Ze wouden Salim daar wel zo snel mogelijk wegkrijgen van de groep blijkbaar, net zoals kandidaten stante pede vertrekken zonder omkijken wanneer ze een rood scherm krijgen. Ze willen niet dat ze een blik werpen op hun hoofdverdachte of informatie weggeven over wie niet de mol is?

Misschien dat ze om die reden ook hebben afgezien van een psychologische proef bij de terugkeer van Salim?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 apr 2020, 08:34

 8153
Stel: Salim zit onder het habijt en speelt voor mol. Het geld dat Jolien verdient is voor hem.
Na afloop doet Salim zijn kap af en zegt hij aan Jolien hoe de vork in de steel zat. Daarna gaat het licht uit. Salim wordt weggeleid zonder dat hij de kans krijgt contact te hebben met Jolien, laat staan met de anderen.
Jolien bekent aan de anderen dat ze bedonderd werd door Salim die met de mol onder één hoedje speelde. De anderen zijn misschien boos dat ze het stom gespeeld heeft, maar blij voor Salim dat hij toch wat geld krijgt na zijn onverdiende" eliminatie.
Gebruikersavatar

schotte.jelle15 apr 2020, 08:37

 143
Ik vond het lopen ook wat flauwtjes als terugkeer van Salim / collaboratie... Volgens mij moet er nog een addertje onder het gras zitten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 apr 2020, 08:49

 8153
Ik hoop het maar ik vrees ervoor.
Gebruikersavatar

elkemol15 apr 2020, 10:28

 654
chicawah.janssen schreef:Stel: Salim zit onder het habijt en speelt voor mol. Het geld dat Jolien verdient is voor hem.
Na afloop doet Salim zijn kap af en zegt hij aan Jolien hoe de vork in de steel zat. Daarna gaat het licht uit. Salim wordt weggeleid zonder dat hij de kans krijgt contact te hebben met Jolien, laat staan met de anderen.
Jolien bekent aan de anderen dat ze bedonderd werd door Salim die met de mol onder één hoedje speelde. De anderen zijn misschien boos dat ze het stom gespeeld heeft, maar blij voor Salim dat hij toch wat geld krijgt na zijn onverdiende" eliminatie.
Ik vind dit niet zo gek eigenlijk...maar waarom krijgen wij dit niet te weten? Dan zouden ze toch op zijn minst achteraf laten zien dat het Salim was? of net niet?
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12