Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2020, 17:23

 8153
Ah, OK. Ik had je verkeerd begrepen.
Gebruikersavatar

astridm17 apr 2020, 22:31

 287
Ik heb je, mol! schreef:De Mol was ook op voorhand gekozen, dus kan even goed samen gemaakt zijn. De Mol steekt er vragen in dat betrekking heeft op zijn/haar leven en de productie enkele vragen die de Mol nog nooit gedaan heeft.
Het kan wel samen gemaakt zijn, maar dat is niet nodig hoor. Alle antwoorden zijn bekend omdat iedereen die vantevoren heeft gegeven, ook de mol. De productie kan dus heel goed zonder overleg de vragen uitzoeken, gewoon die nemen waar de mol 'ja' op heeft ingevuld.
Gebruikersavatar

Taupe07718 apr 2020, 09:35

 767  Yens
Ik heb je, mol! schreef:Hey, ik ben nieuw op het forum, maar even een bedenking. Zou het kunnen dat de mol samen met de productie deze stellingen gemaakt hebben ? Veel van die stellingen, hebben toch betrekking op Alina haar leven.
Had ik ook opgemerkt en al gemeld in mijn mollenboekje 😃
Gebruikersavatar

Klaartje18 apr 2020, 18:29

 2245  Uma
astridm schreef:Het kan wel samen gemaakt zijn, maar dat is niet nodig hoor. Alle antwoorden zijn bekend omdat iedereen die vantevoren heeft gegeven, ook de mol. De productie kan dus heel goed zonder overleg de vragen uitzoeken, gewoon die nemen waar de mol 'ja' op heeft ingevuld.
Het staat zo goed als vast dat ze het zo gedaan hebben. Veel van die stellingen leken me echt op Alina's leest geschoeid, die indruk was bij mij tenminste sterk aanwezig. Lekker makkelijk om er veel stellingen in te steken over zaken die Alina wel al ooit gedaan had in haar leven. En ze steken er natuurlijk ook een paar in die iemand anders ook al gedaan heeft, anders zou die opdracht wel heel veel kunnen opleveren.

Als ik de Mol zou zijn en in dit spel had moeten meedoen, dan hadden ze ook wel een aantal stellingen kunnen bedenken die bijna enkel op mij van toepassing waren, zodat ik zeker moest zuipen. Maar het mag dan wel niet te extreem worden, ze mogen er dan geen stellingen insteken zoals: "Ik heb nog nooit een vat met chemisch afval doen ontploffen", of "Ik nog nooit een levende regenworm opgegeten" of "ik nog nooit een feesttafel ondergekotst" of andere heel specifieke zaken die wellicht niemand anders van de kandidaten gedaan heeft.
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 apr 2020, 19:01

 1690  Sven
Alina is ook het langst blijven zitten, van de anderen weten we het niet echt. Bart kiest eerst de stellingen waarvan hij denkt dat ze die zeker niet gedaan hebben, zodat er toch al iets verdiend kan worden.
4 x 50euro per vraag. De mol weet ook welke vragen nog gaan komen, en Alina daar laten zitten, wetende dat zij de meeste vragen met "ja" had beantwoord. No money, Alina verdacht, ikke niks gedaan.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7