Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

flore.bruyninckx13 apr 2020, 18:51

 13
IkBenDeMol schreef:Lijkt mij wel nogal gevaarlijk voor de Mol om nu te gaan drinken. 😲
Elisabet heeft da vorig jaar toch ook gedaan bij dat etentje?
Gebruikersavatar

elkemol13 apr 2020, 18:59

 654
flore.bruyninckx schreef:
Elisabet heeft da vorig jaar toch ook gedaan bij dat etentje?
dat kwam haar daar wel goed uit. Ze moest een speech geven, en als ze beschonken was viel het minder op dat ze bewust had gesaboteerd
Gebruikersavatar

flore.bruyninckx13 apr 2020, 19:09

 13
elkemol schreef:dat kwam haar daar wel goed uit. Ze moest een speech geven, en als ze beschonken was viel het minder op dat ze bewust had gesaboteerd
Voor Alina had het ook goed uit kunnen komen want ze was 750 euro waard. Maar ik vond het dan wel raar dat ze niet van die balk viel.

Het leek in mijn ogen ook een beetje of de vragen bedacht waren op de antwoorden van Alina. Anders is het wel heel toevallig dat ze zoveel heeft en andere niet.
Gebruikersavatar

elkemol13 apr 2020, 19:11

 654
Ik zou denken dat als Alina de mol is, ze daar haar kans wel gegrepen zou hebben om die evenwichtsoefening te doen mislukken. Ze had een goed excuus, ze was beschonken...
Gebruikersavatar

BeaVer13 apr 2020, 19:26

 1293  Uma
flore.bruyninckx schreef: Voor Alina had het ook goed uit kunnen komen want ze was 750 euro waard. Maar ik vond het dan wel raar dat ze niet van die balk viel.
Het leek in mijn ogen ook een beetje of de vragen bedacht waren op de antwoorden van Alina. Anders is het wel heel toevallig dat ze zoveel heeft en andere niet.
Er waren nog heel wat onbeantwoorde vragen he. Niet alle vragen zijn uiteindelijk gesteld geweest. Ik denk dat dat wel eens heel onverantwoord zou geweest zijn met al die alcohol.
Gebruikersavatar

Zico13 apr 2020, 19:43

 30
Cedric schreef:Neen. Geloof ik niet.
Nogmaals, in een ander topic heb ik het gisteren ook aangehaald: de productie liegt NOOIT tegen de kijker. En er werd duidelijk gezegd "de kandidaten kunnen niet liegen, want de antwoorden hebben ze gegeven in de vragenlijst voor de selectie". Dus GDC wist de antwoorden, de producers wisten de antwoorden, de kandidaten wisten dat ze hetzelfde moeten antwoorden.

Wat ik echter wél denk is dat de 12 vragen bewust zo gekozen zijn dat de Mol op pakweg 3/4e van de vragen 'ja' moet antwoorden (en dus drinken), want 'ja' antwoorden betekent geen geld verzamelen. En dan is het gewoon zaak voor de Mol om zo lang mogelijk aan tafel te blijven zitten.
Ze kan wel gelogen hebben over het waar en wanneer ze de stellingen heeft gedaan. Als ze de mol is zouden het inderdaad mooie beelden zijn om te zien hoe ze de weken voor de mol enkele zotte stellingen uitvoert. Uiteraard moet ze daar in het spel dan een gepaste uitleg voor hebben, een leugen dus. Zou wel typisch de mol zijn en doet niets af van het format in mijn ogen.

elkemol schreef:Ik zou denken dat als Alina de mol is, ze daar haar kans wel gegrepen zou hebben om die evenwichtsoefening te doen mislukken. Ze had een goed excuus, ze was beschonken...
Veel te opvallende sabotage voor de mol. Wat is daar nog leuk aan? Je laten vallen, expres niet meekunnen met de groep op de trappen, niet kunnen lopen,... zijn gewoon flauwe sabotages. Dan kan je zowel elk jaar de minst fysiek capabele kandidaat als mol kiezen. Het duurt trouwens ook wel even voor die shotjes ouzo je evenwichtssysteem zwaar beïnvloeden volgens mij :p
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2020, 20:16

 8153
Die balken waren zodanig breed, dat je al echt str*ntzat zou moeten geweest zijn om eraf te donderen. Ze hadden gerust mogen starten op de 3de smalste (die van Jolien - die had Christian dan als beginner moeten nemen) en zo telkens smaller gaan. Zoals het nu was, was het gewoon een makkie, zeker voor Christian en Dorien.
Er is niemand van zijn balk gesukkeld. Dat is voor de kijker toch niet plezant?
Gebruikersavatar

joachim.morrens13 apr 2020, 22:01

 200  Yens
Zou het kunnen (als Bart de mol zou zijn.... Niet zeker van, maar Cathy is wel iemand wiens mening ik elk jaar meer dan in acht neem) dat Bart eigenlijk veel meer mogelijke vragen had bij zich in die auto... Daar dan een deel van heeft weggestoken omdat hij zag dat niemand die had gedaan (want als mol zou hij voorkennis hebben), en dat ze dat gewoon met de montage dan nu niet getoond hebben...
Of vinden jullie dit tegen de regels ingaan van "het spel/de montage"?
Ik zou het ok vinden, en zou het eigenlijk nog wel waarschijnlijk vinden. Misschien was hier dan gewoon veel meer geld te verdienen 😃
Gebruikersavatar

elkemol13 apr 2020, 22:05

 654
En denk dat dit zou kunnen, en voor mij zou het ook Ok zijn.
Ze hebben in het verleden ook al sabotages uitgevoerd die ze niet op het scherm hebben laten zien. Zoals vb de mislukte sabotage van Elisabet in de tunnel en de eveneens mislukte sabotage van Eline bij de duikproef. Ik weet niet vanbuiten of er zulke geniepige sabotages wel gelukt zijn.
Gebruikersavatar

joachim.morrens13 apr 2020, 22:07

 200  Yens
De sabotage van Elisabet idd... Die sabotage vond ik ok. De duikproef bij Eline vond ik geen goede sabotage (blij dat ze niet gelukt was), want ze zou meer "middelen" hebben gehad als de andere spelers... Was toen een beetje pissed toen ik dat zag in die reveal 😂
Gebruikersavatar

elkemol13 apr 2020, 22:08

 654
Ja, heel eerlijk vond ik dat ook niet. Maar het gebeurt dus blijkbaar wel dat de makers ook zulke sabotages plannen.
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 apr 2020, 22:39

 1690  Sven
joachim.morrens schreef:Zou het kunnen (als Bart de mol zou zijn.... Niet zeker van, maar Cathy is wel iemand wiens mening ik elk jaar meer dan in acht neem) dat Bart eigenlijk veel meer mogelijke vragen had bij zich in die auto... Daar dan een deel van heeft weggestoken omdat hij zag dat niemand die had gedaan (want als mol zou hij voorkennis hebben), en dat ze dat gewoon met de montage dan nu niet getoond hebben...
Of vinden jullie dit tegen de regels ingaan van "het spel/de montage"?
Ik zou het ok vinden, en zou het eigenlijk nog wel waarschijnlijk vinden. Misschien was hier dan gewoon veel meer geld te verdienen 😃
Ja, zou kunnen en zou ok zijn voor mij. Is een molactie, zonder meer.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7