Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Mer2812 apr 2020, 22:28

 302
BeaVer schreef: Ze toont jong en naïef, maar ik vind dat ze dat alles behalve is.
Het is vooral door dat ze soms naïef kan zijn dat ik haar zie als beïnvloedbaar, ze gaat immers sneller dingen geloven waardoor ze ook sneller dingen gaat doen. Maar nu ik jouw argumenten lees bedenk ik me, Jolien lijkt inderdaad niet zo beïnvloedbaar als je die momenten bekijkt, dus sorry voor mijn fout.
Gebruikersavatar

Frolva12 apr 2020, 22:28

 2204
Indien Jolien mol zou zijn, en in de laatste kamer dus een 'toneeltje' werd gespeeld, zou ik verwachten dat ze na één voordeel 'bankroet' treft. Dat zou heel geloofwaardig zijn: de mol testen - een voordeel halen - vertrouwen hebben in de mol - nogmaals voortgaan op wat de mol zegt - bankroet.

Om na twee voordelen nog eens een risico te nemen, vind ik kandidatengedrag. 😉
Gebruikersavatar

Ahiha12 apr 2020, 22:29

 6
Voor mij valt Jolien wel af nu. Als mol WIL je deze onderhandeling toch voeren? Beetje met de voeten rammelen. Je mag als mol toch een pleziertje hebben, niet waar?
Gebruikersavatar

Mer2812 apr 2020, 22:31

 302
Frolva schreef: Om na twee voordelen nog eens een risico te nemen, vind ik kandidatengedrag. 😉
Misschien heeft ze juist eerst de twee voordelen gepakt om zo meer als kandidaat over te komen tegenover de kijker. (indien ze de mol is natuurlijk)
Gebruikersavatar

Eastend12 apr 2020, 22:32

 7
IkBenDeMol schreef:Ik wil Jolien hier niet onderschatten ofzo, maar dat is dan wel een zéér sterk stukje toneel als zij de Mol is. 😲
Ik vond het er toch vrij 'echt' uitzien.
Ik vond dat ze daar best relaxed zat/antwoordde als in me myself and I
Gebruikersavatar

Heinz12 apr 2020, 22:54

Forum veteraan  427  Uma
Ahiha schreef:Voor mij valt Jolien wel af nu. Als mol WIL je deze onderhandeling toch voeren? Beetje met de voeten rammelen. Je mag als mol toch een pleziertje hebben, niet waar?
Ach, gun Gilles ook een pleziertje. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cat_Cl12 apr 2020, 23:07

 38  Philippe
Waeldwann schreef:Waarom ga je voor de dagboeken van de kandidaten die zijn afgevallen? Die zaten toch op het verkeerde spoor?
Selim is naar huis gestuurd na eerst op het goede spoor te hebben gezeten. Dan ga je toch voor zijn hoofdverdachte? En als je echt gulzig bent misschien nog voor 2 pasvragen. Jolien heeft al de hele reeks last van egoproblemen en smijt nu een smak geld weg voor het oog van de kijkers omdat ze niet als een slechte mol gezien wil worden. Moest dit in het bijzijn van de kandidaten gebeurd zijn dan had ik het nog als bluf kunnen beschouwen. Maar dit was gewoon onnodig dom gedrag van de slechtste mol ooit die zich sinds het begin nooit in de plaats van een onschuldige deelnemer heeft gesteld.
Wat een vreemde comment, dit. Hoezo heeft Jolien al de hele reeks last van egoproblemen? Ik vind haar best een toffe persoon die ook op mij vooral kandidaats overkomt. Ze gaat duidelijk voor de overwinning en als blijkt dat ze toch de mol zou zijn vond ik dit echt een knappe acteerprestatie.

Overigens volg ik Frolva en denk ik ook dat mocht ze de mol zijn, het bankroet als tweede boven water zou zijn gekomen.
Gebruikersavatar

Anoniempje :)12 apr 2020, 23:14

 3
Jolien was in deze opdracht sowieso verdacht!

- iedere opdracht, als eerste klaar
- bij het ijs breken, gaat ze er helemaal voor en weet ze precies wat ze moet doen.
- bij de mol slaagt ze er ook nog eens in bankroet te spelen .
- voor mij ziet de mol er veel steviger gebouwd uit dan de vorige beelden van de mol.

Wauw wat een lijstje 🙂. Ofwel ben ik ook een beetje in de Jolien tunnel geraakt.

Maar goed, in deze opdracht zit veel, heel veel!
Gebruikersavatar

joeri.michiels12 apr 2020, 23:25

 176  Sven
Stel dat Jolien de mol is, betwijfel ik of het verstandig is om de laatste proef te spelen. Dan moet je heel die proef acteren.

Maar omgekeerd stel dat Jolien niet de mol is, is het voor de productie ook bang afwachten hoe de mol het gesprek voert. Dit lijkt mij iets voor Bart. Ik verdenk Alina meer (Bart is mijn 2e verdachte), maar het gesprek als mol voeren zie ik haar minder doen dan Bart. Al kan het gesprek natuurlijk ook gestuurd worden door de productie.
Gebruikersavatar

elkemol12 apr 2020, 23:29

 654
Ik denk dat de productie hier gevraagd heeft aan de mol welke positie hij /zij verkiest.
Aan de tafel of achter het raam.
afhankelijk van hoe goed de mol kan 'liegen'/acteren oftwel manipuleren, zal hij/zij voor ofwel de tafel ofwel de habijt kiezen
Gebruikersavatar

joeri.michiels12 apr 2020, 23:36

 176  Sven
Dat kan inderdaad ook. Moest ik de mol zijn, zou ik dan toch liever achter het raam zitten. Om minder in the picture te staan.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21