Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

happyfello16 apr 2020, 20:59

 326  Uma
Ab.so.luut, Bart in die stoel en niet de mol zijn.... 2 x vuurwerk op het eind van de aflevering op rij :mrgreen:
Gebruikersavatar

Eastend16 apr 2020, 22:34

 7
IkBenDeMol schreef:Dit is toch té verdacht? Als het echt Jolien is bieden ze de Mol hier gewoon op een dienblaadje aan?

Dat walsen door de opdracht alsof ze wist wat er allemaal stond te gebeuren vind ik toch heel raar. Of is het misschien uit frustratie van onze 'slechte' mol? Kijk eens, ik kan het wel.
En dit in samenwerking met de productie? Of speelt ze hier solo slim?

Als Jolien echt de Mol is, dan zou dat hier echt een enorme teleurstelling zijn voor mij.
voor mij ook
Gebruikersavatar

Raz17 apr 2020, 00:15

 4
Als Jolien echt de mol is dan is het toch wel een zeer slechte mol vind ik. Doorheen de afleveringen heb ik haar al redelijk vaak vinden acteren of fake overkomen. En zeker met dat diner met de Mol. Haar gedrag doet me zo sterk denken aan een toneelstukje dat ik gewoon niet kan geloven dat dit alles oprecht is. Ik hoop echt ten zeerste dat het iemand anders is. Ik persoonlijk heb altijd Alina verdacht maar Jolien haar gedrag valt gewoon niet te rijmen met dat van een kandidaat.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 apr 2020, 09:13

 8153
Allemaal goed en wel, maar ik tast nog steeds in het duister.
chicawah.janssen schreef::scratch:
Kan je misschien iets duidelijker zijn? Ik snap echt niet wat je bedoelt. Zelfs niet als ik het stukje per stukje probeer te begrijpen. :mrgreen:
Wordt hiermee hier het bordje (talloorke) bij het begin van de aflevering bedoeld?
Gebruikersavatar

Frolva17 apr 2020, 09:53

 2204
Raz schreef:Als Jolien echt de mol is dan is het toch wel een zeer slechte mol vind ik. Doorheen de afleveringen heb ik haar al redelijk vaak vinden acteren of fake overkomen.
Dit soort redeneringen (die elk jaar wel terugkomen) begrijp ik eerlijk gezegd niet zo goed.

Als Jolien de mol is vind je dat ze slecht acteert en fake over komt.
En als ze niet de mol is? Hoe valt dit gedrag dan te verklaren?
Gebruikersavatar

Poirot17 apr 2020, 09:58

 299
Misschien is Jolien qua persoonlijkheid wel fake. (Dit is niet slecht bedoeld). Je kan ook de waarheid spreken, terwijl je lichaamstaal zegt dat je liegt.
Gebruikersavatar

Raz17 apr 2020, 10:09

 4
Frolva schreef:Dit soort redeneringen (die elk jaar wel terugkomen) begrijp ik eerlijk gezegd niet zo goed.

Als Jolien de mol is vind je dat ze slecht acteert en fake over komt.
En als ze niet de mol is? Hoe valt dit gedrag dan te verklaren?
Niet! Daarom dat ik, misschien tegen beter weten in, toch denk dat ze de Mol is. Ik had hetzelfde met Eline in het tweede seizoen. Dat lag er zo dik op dat ik dacht van: nee, de productie gaat toch niet iemand kiezen die het niet geweldig goed kan verbergen? Ik heb toen mijn pijlen toch op iemand anders gezet, uit puur ongeloof. Ik zat ernaast.
Gebruikersavatar

M(R)O(BBE)L17 apr 2020, 18:22

 30  Sven
Raz schreef:Als Jolien echt de mol is dan is het toch wel een zeer slechte mol vind ik. Doorheen de afleveringen heb ik haar al redelijk vaak vinden acteren of fake overkomen. En zeker met dat diner met de Mol. Haar gedrag doet me zo sterk denken aan een toneelstukje dat ik gewoon niet kan geloven dat dit alles oprecht is. Ik hoop echt ten zeerste dat het iemand anders is. Ik persoonlijk heb altijd Alina verdacht maar Jolien haar gedrag valt gewoon niet te rijmen met dat van een kandidaat.
Dat is toch de essentie van 'het mol-zijn', een toneelstukje spelen? Je moet sowieso je karakter en personaliteit veranderen als je De Mol bent.
Toen GDC binnenkwam voor te melden dat ze mochten meedoen aan De Mol, moest De Mol ook acteren dus je opmerking komt daar héél goed mee overeen. Daarom denk ik ook dat Jolien De Mol is :mrgreen: .
Gebruikersavatar

M(R)O(BBE)L17 apr 2020, 19:34

 30  Sven
Afbeelding
Jolien zegt hij tijdens het diner. Waarom?
Ofwel denkt ze dat 1 van de mannen De Mol is ofwél bedoelt ze hiermee Gilles De Coster. :mrgreen:

Klaartje schreef:Als je goed kijkt naar de beelden wanneer Jolien de eerste stolp opent, waaronder de envelop met Salims hoofdverdachte zit (stolp nr. 3), merk je ook weer dat er twee takes zijn genomen van dat openen van die stolp.

Zouden ze dat doen indien daar aan tafel een gewone kandidate zou zitten?

Het is zo opvallend dat zelfs ik het gezien heb! Kijk maar eens op de beelden op de site van VIER. In een eerste shot zie je dat Jolien met haar hand naar de stolp gaat en die daar even boven houdt, omdat ze twijfelt om ze te openen. Ze houdt haar hand boven de stop van de stolp, zonder die evenwel al aan te raken. En het volgende shot zie je de stolp in beeld en dan komt pas haar rechterhand naar de stolp en grijpt ze direct de stop van de stolp vast en opent ze de stolp, zonder te aarzelen.


Twee verschillende takes toch?

Waar zit Addow als je hem nodig hebt? 🙂
Je hebt gelijk Klaartje het zijn 2 verschillende shots!
Gebruikersavatar

Raz17 apr 2020, 19:46

 4
M(R)O(BBE)L schreef:Dat is toch de essentie van 'het mol-zijn', een toneelstukje spelen? Je moet sowieso je karakter en personaliteit veranderen als je De Mol bent.
Toen GDC binnenkwam voor te melden dat ze mochten meedoen aan De Mol, moest De Mol ook acteren dus je opmerking komt daar héél goed mee overeen. Daarom denk ik ook dat Jolien De Mol is :mrgreen: .
Juist, de Mol moet een toneelstukje spelen! Het is natuurlijk wel de bedoeling dat dit niet opvalt en dat kan ik van Jolien allesbehalve zeggen. Het ligt er vingerdik op. Daarom zou ik zeer teleurgesteld zijn als zij toch de Mol blijkt te zijn.
Gebruikersavatar

M(R)O(BBE)L17 apr 2020, 19:52

 30  Sven
Heeft er iemand een deftige foto van da menu?? Kwil een vermoeden nagaan.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 21