Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Paraceta19 apr 2020, 15:20

 717  Sven
Jansen schreef: Komt misschien omdat de meeste mensen het meestal over blauwe en groene druiven hebben. Als je niet zeker bent welke kleur te gebruiken, dan lijkt blauw me iets logischer dan groen.
Ook waar, maar uiteindelijk waren ze niet echt blauw, dus ook een "foute" tekening imo (als je heel strikt kijkt dan). Alleszins, mijn punt was gewoon dat hier niet meteen iets verdachts is gebeurd met Christians goedkeuring ofzo. Of die kans is toch al zeer klein.
Gebruikersavatar

BeaVer19 apr 2020, 15:24

 1293  Uma
Maar misschien gingen ze ervan uit dat het van Christian sowieso juist ging zijn en hebben ze een foutje gemaakt en Christian zijn foutje niet gezien.
Als zijnde: Christian is de mol en heeft voorkennis en wist dat het over rood/paarse druiven ging en per ongeluk groene heeft getekend.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 apr 2020, 15:28

 8153
Volgens mij waren een aantal kandidaten gewoon veel te veel afgeleid door die ananas. Die hebben ze wel allemaal juist getekend! :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva19 apr 2020, 16:59

 2204
Even een stukje herbekeken.

GDC zegt (+- 38:10): "waarvan ze al het fruit en het aantal stuks herkenbaar moeten overtekenen"

Wordt er elders expliciet iets van kleur gezegd? Zo nee lijken mij zowel groene als blauwe druiven juist te zijn. 😉
Gebruikersavatar

Paraceta19 apr 2020, 17:03

 717  Sven
Rond 38:55 zegt Gilles ook: "Naast het aantal moet ook de kleur kloppen", maar daar is precies niet al te veel rekening mee gehouden
Gebruikersavatar

IkBenDeMol19 apr 2020, 17:03

 287
EDIT: woeps 😃


Ik veronderstel dat ze gewoon mild zijn geweest.
Gebruikersavatar

Frolva19 apr 2020, 17:07

 2204
Paraceta schreef:Rond 38:55 zegt Gilles ook: "Naast het aantal moet ook de kleur kloppen", maar daar is precies niet al te veel rekening mee gehouden
Je hebt gelijk.
Vraag is nu natuurlijk welke opdracht de kandidaten écht hebben gekregen. :?
Wat wij horen (twee maal iets anders: "herkenbaar" en "ook de kleur kloppen") is niet wat de kandidaten horen ...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 apr 2020, 17:53

 8153
Ik kan mij niet voorstellen dat ze tegen de kijkers zeggen dat de kleur juist moet zijn als dat niet tegen de kandidaten gezegd is.
Gebruikersavatar

magda.marechal20 apr 2020, 00:07

 21
Mollenjager-DT schreef:Net als ik jou bij je vorige post waarschijnlijk verkeerd begrepen heb, doe je dat nu bij mij zelf ook. Het was absoluut niet mijn bedoeling om jou of iemand anders te kwetsen, maar ik maakte uit jouw vorige post op dat jij vond dat Christian alles zomaar 'op een gouden schoteltje' kreeg omdat hij zogezegd veel niet zou kunnen door zijn dwerggroei. Misschien moeten we volgende keer elk dan ons best doen om onszelf wat duidelijker uit te drukken. En dat jij zelf een beperking hebt, is heel erg, maar dat kon ik niet weten. Ik heb in mijn vorige post als reactie op jou ook enkel Christian of andere mensen met een beperking proberen verdedigen...
Friends again? Ik kan belange niet zoveel als de Christian. 't Blijft voor mij ne Magnum! 😉 Ik zal me nu al verontschuldigen voor wat ik gezegd heb/ geschreven. Dit ventje mag voor mijn part bij de Vierwinkel komen en werken! Iedereen akkoord?
Gebruikersavatar

Anomolie20 apr 2020, 12:47

 64  Uma
Dus de druiven van Christian waren geen hint.
Dan toch maar de groene ballon van Alina nemen als officiële hint? Als ze de mol is uiteraard 🙂.
Benieuwd naar volgende zondag en 3 mei!
Gebruikersavatar

Cadfael27 apr 2020, 14:22

 229  Uma
Wel geweldig om te weten dat Alina zo Jolien heeft afgetroefd, haar vertrouwen weten te winnen en om de tuin geleid.
Ook bij de deal met de mol heeft ze sommige kandidaten goed weten te manipuleren en over te halen om meer te bieden.
Gebruikersavatar

Klaartje27 apr 2020, 14:31

 2245  Uma
In de korte vooruitblik naar de revealaflevering van volgende zondag zag je ook een beeld waar Alina die opdracht aan het voorbereiden was met vijf zwarte doosjes en ze zegt: "Ok, ik weet wat waar allemaal zit." Dus ze zal vooraf ook al een strategie in gedachten gehad hebben om in te spelen op de keuzes van diegenen die tegenover haar zou zitten en die persoon in de val te lokken. Ze zal dat dan wel geoefend hebben tijdens de voorbereiding. Als ze dat niet gedaan had, zou het werkelijk geniaal zijn om de taktiek die ze toepaste bij Jolien daar zo ter plekke te bedenken.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21