Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Cadfael03 mei 2020, 22:18

 229  Uma
Grappig hoe Bart Jolien hier nog probeerde te overtuigen dat Christian de mol was. Jolien had echt geluk dat ze later de vrijstelling pakte, want het was Bart nog geluk ook. Ik hou van Bart zijn manipulaties. :twisted:
Gebruikersavatar

Vermoljoen03 mei 2020, 22:45

 2354  Uma
Inderdaad! Wat een geweldige kandidaat toch! Iemand die echt begrijpt hoe dit spel in elkaar zit! :hartje:
Gebruikersavatar

BeaVer03 mei 2020, 22:47

 1293  Uma
Ja, maar je wilt ook niet 9 zo'n kandidaten in het spel. Dus laten we dat gewoon zo houden.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mei 2020, 23:02

 767  Yens
Het is inderdaad weer een mooie manipulatie van Bart, maar ik zou het achteraf toch heel spijtig gevonden hebben voor Jolien. Deze uitkomst is de eerlijkste en beste die er in mijn ogen kon zijn.
Gebruikersavatar

Jansen03 mei 2020, 23:29

 3423  Yens
Mollenjager-DT schreef:Het is inderdaad weer een mooie manipulatie van Bart, maar ik zou het achteraf toch heel spijtig gevonden hebben voor Jolien. Deze uitkomst is de eerlijkste en beste die er in mijn ogen kon zijn.
Volmondig mee akkoord. Jolien is zonder enige twijfel de verdiende winnaar.
Gebruikersavatar

Cadfael04 mei 2020, 00:12

 229  Uma
Jep, Jolien is de verdiende winnaar!!!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mei 2020, 09:06

 8153
Cadfael schreef:Grappig hoe Bart Jolien hier nog probeerde te overtuigen dat Christian de mol was. Jolien had echt geluk dat ze later de vrijstelling pakte, want het was Bart nog geluk ook. Ik hou van Bart zijn manipulaties. :twisted:
We zetten Christian op zijn poep met de schilden errond. :mrgreen:
Want zo kan hij niet mollen...