Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

stef.vermeiren19 apr 2020, 22:05

 79  Uma
Dat is enkel te verklaren als Christian niet denkt dat Alina de mol is, en hij zo dus haar acties vertrouwt.
Gebruikersavatar

Jay-Lo19 apr 2020, 22:24

 1690  Sven
Maar waarom bleef Alina niet bij Christian? En waarom hield het personeel haar niet ook tegen? Ze waren toch samen, dat zou toch wel duidelijk moeten zijn. Ze kan gewoon naar buiten wandelen met dat stokbrood. Daar gebeurden rare dingen.
Gebruikersavatar

Torremolinos19 apr 2020, 22:34

 264
En als mol zou je toch met dat dure stokbrood bij Christian blijven dralen wanneer die opgepakt wordt? Door er alleen vanonder te muizen haalt ze nog het grootste item binnen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen19 apr 2020, 22:42

 2354  Uma
Dat vind ik wel een interessante piste. Daarnaast is het ook weer niet zoveel geld dat ze op zak had, toch?
Gebruikersavatar

david.vierstraete19 apr 2020, 22:45

 73  Yens
Zou het kunnen dat we in de reveal aflevering zien hoe Alina een winkelbediende aanspreekt en zegt dat die “kleine “aan het stelen is! Ze liepen niet constant samen zag ik.
Gebruikersavatar

Paraceta19 apr 2020, 22:45

 717  Sven
Het was wel het duurste item, maar uiteindelijk ook 'maar' €120.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT19 apr 2020, 22:46

 767  Yens
david.vierstraete schreef:Zou het kunnen dat we in de reveal aflevering zien hoe Alina een winkelbediende aanspreekt en zegt dat die “kleine “aan het stelen is! Ze liepen niet constant samen zag ik.
Dat zou wel echt hilarisch zijn!
Gebruikersavatar

Vermoljoen19 apr 2020, 22:46

 2354  Uma
Inderdaad! 😂 😂
Gebruikersavatar

Torremolinos19 apr 2020, 22:57

 264
Paraceta schreef:Het was wel het duurste item, maar uiteindelijk ook 'maar' €120.
Maar wel verdubbeld naar 240. Nog steeds geen ramp, maar toch...
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle19 apr 2020, 23:21

 263
Jay-Lo schreef:Maar waarom bleef Alina niet bij Christian? En waarom hield het personeel haar niet ook tegen? Ze waren toch samen, dat zou toch wel duidelijk moeten zijn. Ze kan gewoon naar buiten wandelen met dat stokbrood. Daar gebeurden rare dingen.
Ik vind het ook heel vreemd dat Christian wel en Alina niet tegengehouden wordt. Alsof dit getelefoneerd is. En Alina nog even bij Gilles gebriefd moest worden?