Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

monique.vanmaasdam20 apr 2020, 12:38

 2
Ik vond de actie dat Alina pal voor de kassa iets in haar zak stopt heel verdacht. Op de kassa’s staan altijd veel camera’s, dat weet je. Ze keek er ook naar
Gebruikersavatar

astridm20 apr 2020, 17:56

 287
Ondanks alle camera's is het in een supermarkt niet zo moeilijk om iets te stelen hoor. Ik gebruik nooit een mandje maar m'n eigen tas die ik dan bij de kassa leeghaal. Er is me nog nooit gevraagd of ze in m'n tas mochten kijken, dus ik zou er makkelijk iets in achter kunnen laten.
Vanaf nu natuurlijk niet meer, als de manager ook op dit forum zit. 😃
Gebruikersavatar

salb21 apr 2020, 11:57

 352  Sven
Wil je als mol niet het liefst in deze opdracht zitten? Je hebt 2 keer invloed op geld zoals bij die archeologie/feta opdracht.
En je moet je bovendien niet moe maken. :mrgreen:

(Al denk ik dat een andere indeling van de kandidaten moeilijk was, of misschien heeft Alina haar enkel omgeslagen voor deze opdracht mee te mogen doen? :mrgreen: )
Gebruikersavatar

flore.bruyninckx21 apr 2020, 12:22

 13
Oke hier vind ik 2 dingen van Alina verdacht

Het eerste is dat ze vlak voor de kassa de aansteker meeneemt van het laagste bedrag (€30). Dat vind ik heel vreemd je gaat toch niet iets dat maar €30 waard is stelen met het risico gepakt te worden bij de eerst keer dat je naar binnen gaat. Aangezien het vlak aan de kassa ligt een het personeel er gewoon op kijkt.

Ook vond ik de reactie van Alina toen Christian gepakt werd verdacht. ik kon jammer genoeg geen beelden in mijn reactie steken maar je moet eens kijken op 21:03 naar de reactie van Alina op de achtergrond. Ze wijst naar haarzelf om te vragen of zij ook meemoet. Wel een goede manier om naar €240 niet te hebben van dat stokbrood.Ze blijft ook nog redelijk lang staan in de hoop dat haar misschien ook nog iemand haar komt halen. Je wilt toch gewoon zo snel mogelijk weg zijn als ze jou niet tegenhouden.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Paraceta21 apr 2020, 12:54

 717  Sven
Here you go:
Afbeelding
Ze wijst inderdaad naar zichzelf. In principe kan dat natuurlijk ook als kandidaat gedaan worden (maar vanuit mijn tunnel valt het wel op 😃 ).
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT21 apr 2020, 13:03

 767  Yens
Ze blijft ook heel lang staan en komt precies zelfs iets dichterbij alsof ze echt al aanstalten maakt om mee te gaan.
Gebruikersavatar

flore.bruyninckx21 apr 2020, 13:06

 13
Vond ik ook

Paraceta schreef:Here you go:
Afbeelding
Ze wijst inderdaad naar zichzelf. In principe kan dat natuurlijk ook als kandidaat gedaan worden (maar vanuit mijn tunnel valt het wel op 😃 ).
Dank u wel 😃
Gebruikersavatar

Klaartje21 apr 2020, 13:40

 2245  Uma
Ik heb dat gifje nu denk ik 75 keer bekeken en kan met de beste wil van de wereld niet aannemen dat Alina hier naar zichzelf wijst, zoals beweerd wordt.

Ze heeft in haar linkerhand denk ik wat wisselgeld en iets wits, ik denk het kasticket (het lijkt me een papiertje) en dat houdt ze gewoon tegen haar lichaam (tegen haar borst). Ik zie daarin helemaal geen "wijsbeweging", in de zin van "Ikke?"

Maar ja, het zal zijn zoals met veel dingen in De Mol: ik zie dingen die jullie niet zien en jullie zien dingen die ik niet zie.

Hoe lang ze is blijven staan, valt moeilijk in te schatten, want ook hier is weer serieus in geknipt.
Laatst gewijzigd door Klaartje op 21 apr 2020, 13:48, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

giovanni.dubois21 apr 2020, 13:42

 13
Klaartje schreef:Ik heb dat gifje nu denk ik 75 keer bekeken en kan met de beste wil van de wereld niet aannemen dat Alina hier naar zichzelf wijst, zoals beweerd wordt.

Ze heeft in haar linkerhand denk ik wat wisselgeld en iets wits, ik denk het kasticket (het lijkt me een papiertje) en dat houdt ze gewoon tegen haar lichaam (tegen haar borst). Ik zie daarin helemaal geen "wijsbeweging", in de zin van "Ikke?"

Maar ja, het zal zijn zoals met veel dingen in De Mol: ik zie dingen die jullie niet zien en jullie zien dingen die ik niet zie.

Hoe lang ze is blijven staan, valt moeilijk in te schatten, want ook hier is weer serieus in geknipt.
Idd, ik zie hier nu ook niet direct een beweging in...
Eerder het onhandig proberen vasthouden van geld/ticket/…


P.S.: Hier had ik vooral enorm veel compassie met Christian 🙂
Ik vermoed dat zijn opluchting groot was toen de manager zijn naam had vermeld!!
Gebruikersavatar

Tyflopontika21 apr 2020, 13:58

 121  Sven
Ik vind het opmerkelijk dat Christian gepakt wordt door camerabeelden, en ook dat Alina niet mee moet.
Stel: Alina zit op Bart, en ze weet dat Jolien spreidt op Bart en Christian. Dan kan Alina toch best Christian verklikken vlak voor de vertrippelaar?
Gebruikersavatar

flore.bruyninckx21 apr 2020, 14:09

 13
Als je goed luistert naar dat stuk kan je percies horen dat Alina zegt "me too?"

Ik ben niet zeker maar ja...

Je kan het wel niet horen bij die gif want daar is geen geluid bij maar je moet goed luisteren in de aflevering zelf.
Gebruikersavatar

Frolva21 apr 2020, 14:18

 2204
Mij lijkt het net normaal om - wanneer je met twee samen winkelt en de andere wordt staande gehouden - te blijven staan en niet gewoon door te lopen. Dát was pas verdacht geweest. 😉