Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Paraceta27 apr 2020, 23:03

 717  Sven
Geen probleem hoor, ik was er gewoon eventjes door in de war :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

jim-bob.desreumaux27 apr 2020, 23:27

 85  Sven
Dat principe heet trouwens Plausible Denial. (voor Chica: Alina hoeft hier niet eens te liegen, terwijl ze dat constant doet in deze proef, omdat "ze toch weet dat ze de waarheid spreekt terwijl ze keihard aan het liegen is". If that makes any sense. En toen had ik absolute bevestiging: "niet moeten liegen, maar mogen liegen". Geen ogen die naar beneden gingen, geen knipperen... Ze is keihard aan het liegen, maar het is niet 'verplicht'
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 23:35

 8153
jim-bob.desreumaux schreef:Dat principe heet trouwens Plausible Denial. (voor Chica: Alina hoeft hier niet eens te liegen, terwijl ze dat constant doet in deze proef, omdat "ze toch weet dat ze de waarheid spreekt terwijl ze keihard aan het liegen is". If that makes any sense. En toen had ik absolute bevestiging: "niet moeten liegen, maar mogen liegen". Geen ogen die naar beneden gingen, geen knipperen... Ze is keihard aan het liegen, maar het is niet 'verplicht'
Sé kijk, dat vind ik nu echt lief van jou Jim-Bob!
Thanks om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen. Weer wat (veel) geleerd! 🙂
Gebruikersavatar

Tijlie928 apr 2020, 07:43

 63  Uma
In de vooruitblik naar de revealaflevering zei Alina iets als: “Ik weet wat waar zit”. Kan dat niet van deze proef zijn?
Gebruikersavatar

Holmes28 apr 2020, 08:57

 395
Nee dat ging over de 5 stolpen.
Afbeelding

Dit zal op de koffers slaan en meerbepaald de koffers die het minste geld zouden opbrengen.
Afbeelding
Gebruikersavatar

Tijlie928 apr 2020, 10:01

 63  Uma
Ok, bedankt.
Gebruikersavatar

Poirot28 apr 2020, 10:32

 299
Kan je de aflevering downloaden en in een duur leugendetector-programmaatje zetten? Dan kom je te zien wie liegt. Dan wordt het wel erg makkelijk om de mol te vinden (en oneerlijk trouwens)

Het wordt dan trouwens ook moeilijk voor de makers. Stel je voor dat de mol niet meer mag liegen doordat wij zo'n programmaatje gebruiken :mrgreen:
Gebruikersavatar

matthias.bouquet03 mei 2020, 21:21

 171
Sommige dingen die ik hier zei waren wel juist, maar ik heb daar dan wel foute conclusies uit getrokken 😂 . Christian zat hier dus wel degelijk op Bart, en de mogelijkheid dat bijna iedereen in het duister tastte die ik klein inschatte, blijkt nu dan toch de waarheid :o . Dus op zich waren mijn redeneringen niet helemaal fout, maar ja, het werd misschien ook iets te veel op een zilveren plaatje geserveerd in de montage om naar de juiste mol te leiden 🙂. Maar soit, ik ben blij dat er dan toch ten minste iets wel klopt van wat ik zei. 😃
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23