Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jimmy27 apr 2020, 12:15

 197  Anke
Hilarisch!

Alina: Jullie moeten 1441 euro uitgeven!
Bart: Laten we voor 10 euro pita gaan eten.


Het geld deed er duidelijk niet meer toe, of Bart wou Jolien nog op het verkeerde spoor zetten, of men wist sowieso dat mol Alina een telfout ging maken en men de schade wou beperken.
Gebruikersavatar

Poirot27 apr 2020, 12:21

 299
Ik denk dat ze gewoon honger hadden en iets snel wilden gaan eten. Het is toch weer 10 euro en je maag zit weer vol.
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2020, 12:45

 2834  Uma
BeaVer schreef:en dan nog een fles champagne die meer dan 20 keer meer kost dan die 2 pita's samen.
Ook Jolien: "meer dan 200 euro, dat is er over"
1 seconde later loopt ze buiten van die fles te drinken :mrgreen:
Ma ja zeg, toen lag ik ook strijk. Gewoon hup, fles open en drinken terwijl ze buitenwandelt. Schitterend. :mrgreen:
Sowieso een van mijn favoriete opdrachten van het seizoen.
chicawah.janssen schreef:Ik vond hen niet grappig maar decadent. Peperdure champagne zuipen uit de fles? Twee dure flessen parfum zomaar leegspuiten?
Ik zou het anders wel heerlijk vinden om me even zo decadent te kunnen gedragen. Ik zou zo niet kunnen leven, maar een uurtje zo geschift doen, maximaal een weekendje echt eens decadent kunnen doen en over-the-top gaan spenderen aan zo'n dingen... Ja, dat wil ik toch ooit eens meemaken. 😂
Gebruikersavatar

Nonline27 apr 2020, 15:04

Molerator  6547  Uma
Het is ook wel haar eigen geld dat Jolien heeft uitgegeven he... Dus Bart was hier de grote winnaar.