Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Ric26 apr 2020, 23:53

 67  Philippe
Ik vond dat eigenlijk wel nog een leuke opdracht.
Ze wisten beiden dat de mol geld aan het tellen was, en dat de opdracht dus sowieso mislukt. Maar ze hadden zelf in de hand hoeveel het hen zou kosten.
Moesten ze gewoon eerlijk zijn, en zeggen de mol is aan het tellen, we verdoen gewoon niets.
Of wilden ze zichzelf ten opzichte van de andere toch nog beetje verdacht maken? (We gaan beetje bootje varen)
Gebruikersavatar

Jansen26 apr 2020, 23:57

 3423  Yens
Ik vond deze proef gewoon hilarisch 😃 En Bart en Jolien hebben voor ongeveer 1000 € toch wel een fijne dag gehad 😂 😂 😂 .

Toen ze die parfum aan het uitspuiten waren, toen heb ik letterlijk gegierd van het lachen 😃 .
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2020, 00:12

 2834  Uma
Pita gaan eten met een fles champagne.
Hoe fucking heerlijk is dat programma eigenlijk zeg :mrgreen:
Gebruikersavatar

BeaVer27 apr 2020, 08:24

 1293  Uma
en dan nog een fles champagne die meer dan 20 keer meer kost dan die 2 pita's samen.
Ook Jolien: "meer dan 200 euro, dat is er over"
1 seconde later loopt ze buiten van die fles te drinken :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 08:34

 8153
Ik vond hen niet grappig maar decadent. Peperdure champagne zuipen uit de fles? Twee dure flessen parfum zomaar leegspuiten?
Gebruikersavatar

Jansen27 apr 2020, 08:45

 3423  Yens
Je soms laten gaan, mag ook wel eens, denk ik beste mollega... Vooral als de productie je een vrijgeleide geeft. Het feit dat ze de dag ervoor de finale bereikt hadden, zal ook wel voor de nodige ontlading gezorgd hebben.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 10:28

 8153
Ik zou de opdracht omgekeerd gedaan hebben: geld uitgeven puur voor zichzelf en indien materiële zaken als kledij en juwelen, dan moeten ze dat allemaal dragen. Maar eten en drinken zijn taboe.
Jolien zien rondlopen met 2 dure outfits boven elkaar, een hoed, oorbellen, halskettingen en armbanden en 3 dure sacochen en Bart met een sacoche en 4 vrouwensjaals (die hij later aan Jini kan schenken) die allemaal niet bij elkaar passen was ook hilarisch geweest. En dan hadden ze daar achteraf nog iets aan gehad. Ze hadden dan ook na de finale allebei Alina iets kunnen laten kiezen dat ze mooi vond.
Gebruikersavatar

BeaVer27 apr 2020, 10:29

 1293  Uma
Of zo'n typisch toeristische dingen als I <3 Greece tshirts en dergelijke!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 10:33

 8153
Bv. En dat gemixt met merkkledij en designerschoenen. :mrgreen:
Het had ook een beetje het leed van die 10200 euro verzacht.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2020, 11:41

 8153
Weet ik. Ik zei alleen dat ik het omgekeerd leuker had gevonden. Alleen materiële zaken en geen eten en drinken dus.
Gebruikersavatar

Poirot27 apr 2020, 11:51

 299
Oooh dit was echt een geweldige opdracht! Ik heb echt heel hard gelachen toen ze die parfum op moesten maken. Mensen die voorbij liepen zullen wel raar gekeken hebben. 2 mensen die parfumflesjes leeg aan het spuiten zijn op camera.

Geld maakt dus wel gelukkig hier :mrgreen: