Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

yevo26 apr 2020, 20:25

 281  Uma
Afl 8 - Opdracht 2: Het Kanaal van Korinthe
Gebruikersavatar

BeaVer26 apr 2020, 20:44

 1293  Uma
of er net naast zat he
Gebruikersavatar

Cedric26 apr 2020, 20:45

 2834  Uma
Alina had sowieso al ervaring met schieten, zei ze in de ouzo-proef.
Toen zei ze dat ze nog met haar vader was gaan schieten...
Misschien was het echter gewoon moltraining?
Gebruikersavatar

Cedric26 apr 2020, 22:27

 2834  Uma
Wat een psychologisch gruwelijke proef was dit trouwens.
Dan hang je daar, wat zelfs zonder hoogtevrees een beetje een beangstigend moment moet zijn, en dan krijg je nog zo'n emotionele beelden te zien...
Ik kreeg er zelf duizend-en-een emoties door. Stress door het gegeven van de bungeesprong, tranen in de ogen van de emoties bij Bart, ...
Gebruikersavatar

The hunter26 apr 2020, 22:33

 282  Uma
Jolien wel een beetje gemeen naar Bart toe in die proef vond ik... Toen Bart daar op de spoorwegbrug met de daver op zijn lijf stond en zij het expres wat liet aanslepen bij het schieten.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol26 apr 2020, 22:38

 287
Jolien was hier precies echt nog aan het mollen om Bart te doen twijfelen ofzo.

De woorden niet goed verstaan, op haar gemakje wat naast schieten, dan de nonchalante 'ah jammer' als het niet lukt. 😲
Gebruikersavatar

Cat_Cl26 apr 2020, 22:38

 38  Philippe
Cedric schreef:Wat een psychologisch gruwelijke proef was dit trouwens.
Dan hang je daar, wat zelfs zonder hoogtevrees een beetje een beangstigend moment moet zijn, en dan krijg je nog zo'n emotionele beelden te zien...
Ik kreeg er zelf duizend-en-een emoties door. Stress door het gegeven van de bungeesprong, tranen in de ogen van de emoties bij Bart, ...
Ik heb zelf ook een traantje gelaten bij het zien van Bart zijn emoties. Wat is dit toch goeie tv wel ... 😃
Gebruikersavatar

sdz199226 apr 2020, 23:02

 66
De makers van het programma mogen héél blij zijn dat Bart de finale gehaald heeft. Een perfecte schaduwmol die voor prachtige tv zorgt. Eerlijk, zonder hem zou het toch een heel wat flauwer seizoen geweest zijn denk ik.
Gebruikersavatar

Klaartje26 apr 2020, 23:31

 2245  Uma
"De klenne Rus hed e geweer vast." Schitterend hoe ze dat zei. En goed raak geschoten op de verkeerde plaatjes!

Dat schieten was nog zo makkelijk niet, dat bleek uit de missers van Jolien en Bart.

Wel hoedje af voor Jolien, je moet het maar durven als je zo enorm veel hoogtevrees hebt en in je introductiefilmpje nog zei dat je nooit of te nooit zou bunjeejumpen. Heel moedig van de latere winnares!

En Bartje, love you. :hartje:
Gebruikersavatar

Andy Lemmens26 apr 2020, 23:37

 70  Bert
Klaartje schreef:"De klenne Rus hed e geweer vast." Schitterend hoe ze dat zei. En goed raak geschoten op de verkeerde plaatjes!

Dat schieten was nog zo makkelijk niet, dat bleek uit de missers van Jolien en Bart.

Wel hoedje af voor Jolien, je moet het maar durven als je zo enorm veel hoogtevrees hebt en in je introductiefilmpje nog zei dat je nooit of te nooit zou bunjeejumpen. Heel moedig van de latere winnares!

En Bartje, love you. :hartje:
Van de hoogtevrees bij Jolien had ik nochtans niks gemerkt toen ze uit het vliegtuig sprong op 4000meter hoogte.