Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Poirot05 mar 2021, 16:00

 299
Na het seizoen waar ze ter plekke de mol hebben gekozen denk ik niet dat ze nog terug gaan naar het originele concept.
Gebruikersavatar

JBB05 mar 2021, 16:33

 439  Uma
masterveecee schreef: 05 mar 2021, 12:41 Afbeelding
Die hangt nu toch mijn zijn buik naar beneden??? niet? 😐
We kijken inderdaad precies recht naar zijn of haar poep. 😱

Poirot schreef: 05 mar 2021, 16:00 Na het seizoen waar ze ter plekke de mol hebben gekozen denk ik niet dat ze nog terug gaan naar het originele concept.
Vorig seizoen met Alina was toch terug het originele concept?
Gebruikersavatar

mattias.boel05 mar 2021, 16:56

 61  Uma
Er staat ook bij de telenet tv gids online een afbeelding van een aftelklok (denk ik). Ik ben benieuwd wat dat zal betekenen!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Mer2805 mar 2021, 17:03

 302
Wat mij hier opvalt is dat er geen blauw lampje is boven de derde nul (of dat er toch op dit moment geen blauw lichtje brandt daar). Maar waarschijnlijk ben ik het al direct te ver aan het zoeken.
Gebruikersavatar

Mer2805 mar 2021, 17:06

 302
Oh, dan zal het blauw lichtje wellicht niets betekenen.
Gebruikersavatar

Jansen05 mar 2021, 17:08

 3423  Yens
Poirot schreef: 05 mar 2021, 16:00 Na het seizoen waar ze ter plekke de mol hebben gekozen denk ik niet dat ze nog terug gaan naar het originele concept.
Euh... en vorig jaar dan? Toen was het toch het originele concept? Een mol die op voorhand gekozen was?
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mar 2021, 17:23

 2354  Uma
Vorig jaar werd Alina inderdaad op voorhand gekozen en uitgebreid gebriefd. Dat is af te leiden uit de laatste aflevering waarin we GDC haar de vraag zien stellen en al voor het vertrek naar Griekenland een eerste taak had als Mol (de bieding op de vrijstelling).
Gebruikersavatar

molondope05 mar 2021, 17:57

 48  Uma
Tot nu nog niet gelezen of misschien gemist , de mannen met de helm hun pak is genummerd van 1 tot 10 maar staan "willekeurig".

andere denkpiste: vroeger bij brt versie was er een reserve voor de mol, misschien nu in coronatijden niet alleen een reserve voor de mol maar ook voor de andere 9 spelers. Een A-team en een B-team met voor iedere speler een plus minus
"dubbelganger" qua karakter of fysiek in het andere team voor als iemand uitvalt door corona voor vertrek.Als alles goed gaat het je dan wel 20 man-vrouw en dan komen de makers op de proppen met het idee speel ze tegen elkaar uit om de echte 10 te kiezen in een spel zoals het paintballgevecht in Zuid Afrika of de speurtocht met de helikopter in de oude brt mol.
Gebruikersavatar

Jansen05 mar 2021, 18:57

 3423  Yens
@molondope Dat er een reserve team is, dat bestaat al langer hoor 😃. Vorig jaar heeft Bruno (kandidaat die als tweede afviel) gezegd dat hij het jaar te voor in het "reserve team" zat.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mar 2021, 19:24

 8153
Ik kan mij ook niet herinneren dat hij reserve was, wel dat hij in het seizoen ervoor ver geraakt was in de selectieprocedure (tot in de caravan).

Stel dat je reserve bent en uiteindelijk niet mee mag, dan moet je je voor het volgende seizoen weer inschrijven en misschien word je dan niet eens weerhouden. Dat moet toch echt balen zijn.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 24