Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Skaeg10 jun 2021, 16:03

 108
Denk aan het feit dat je misschien na 3 dagen eruit lag, dan nog 2 weken moet onderduiken, voor niks onbetaald verlof hebt genomen/een andere reis er voor hebt laten vallen/ (of lessen moeten missen als je student bent)... 😎

Enfin ik geef maar de redenen waarom ik me niet ingeschreven heb 😃

ik heb eerder spijt ervan da'k vorig jaar niet mee deed. Toen was reizen toch nog beperkter. Nu heb'k er al weer 3 gepland dit jaar...
Gebruikersavatar

Chessis14 jun 2021, 19:56

 1
Een vriend heeft zich ingeschreven voor het nieuwe seizoen (voor het geval hij geselecteerd mocht worden plaats ik dit berichtje even in zijn plaats), maar we weten niet zo goed wanneer we een antwoord zouden mogen verwachten. Iemand een idee? Aangezien de inschrijvingen deze maand pas zijn afgesloten ga ik er vanuit dat dit wel wat langer zal duren dan vorig jaar..?
Gebruikersavatar

Cedric14 jun 2021, 21:01

 2834  Uma
de inschrijvingen hebben - denk ik - niet langer geduurd dan andere jaren (vorig jaar was een uitzondering). Volgens wat ik vernam van onder andere iemand hier die ooit eens op gesprek mocht, hoor je vrij snel als je wél op gesprek mag (zijnde in de komende weken, voor eind juli). Wie níet uitgenodigd wordt op gesprek hoort dat via mail maar daar kan je minder een timing op plakken, dat kan juli zijn, dat kan september zijn..

Enfin, als je binnen een maand niets vernomen hebt, dan mag je vrij zeker zijn dat het dit keer niet voor jou weggelegd is.
Men mag mij verbeteren als ik fout ben uiteraard.
Gebruikersavatar

masterveecee14 jun 2021, 21:23

 3547  Sven
Ik kreeg wel sowieso een email dat ik er niet bij was. Denk in augustus met inschrijven dus vanaf laatste aflevering.
Gebruikersavatar

Minedor20 jun 2021, 10:31

 29  Uma
Eerste missie niet geslaagd : zwijgen 😀
Tweede missie nog aan te werken : geduld. 😀

Even logisch denken... ze vertrekken meestal eind september. Dus dan mag je er van uit gaan dat iedereen tegen begin september is geslecteerd. Er zullen wel meerdere rondes zijn.
Ze nodigen 200tal mensen uit. Elk 30 mintuen gesprek? Dus dat is al 3tal weken gesprekken voor de eerste ronde. Dit zal denk ik deze maand plaats vinden.
Daarna 2de,3de,... ronde plus de psychologische testen en waarschijnlijk ook backgroundchecks.
Deze testen zullen misschien niet zo vlot verlopen gezien er nog af en toe vakanties van de kandidaten tussen zitten.

Ik ga er dus vanuit dat uw vriend tegen eind deze maand toch wel iets zal horen of het is niets.
Gebruikersavatar

Molken21 jun 2021, 09:35

 5  Yens
Wat me wel opviel dit jaar is dat men nog geen bericht gelanceerd heeft over het aantal inschrijvingen. Normaal pakt men nogal graag uit met het steeds stijgende aantal inschrijvingen maar dit jaar helemaal niets...
Gebruikersavatar

Lizzy_de_Mollander20 jul 2021, 23:11

 11  Emanuelle
Ik ben daar inderdaad ook wel benieuwd naar, ze hebben zichzelf dit jaar veel op de hals gehaald met zo’n lange inschrijfperiode... Ik gok dat de 14000 inschrijvingen van twee jaar terug wel is overtroffen.
Gebruikersavatar

Cedric21 jul 2021, 18:06

 2834  Uma
Ik denk dat iedereen die nog niets gehoord heeft ervan mag uitgaan dat hij/zij er niet bij zal zijn.
Gebruikersavatar

Lizzy_de_Mollander22 jul 2021, 21:07

 11  Emanuelle
Geen idee, ten laatste zou men eind augustus laten weten, maar ik gok zo dat ze inderdaad middenin de gesprekken zitten, dus als men nog niets gehoord heeft; volgend jaar weer een poging 😉
Ben benieuwd hoe ze dat volgend jaar gaan doen trouwens, het limiet voor 2021 was niet handig, maar deze eind datum voor inschrijving veroorzaakte misschien nog wel meer problemen. Misschien volgend jaar max twee weken om in te schrijven als compromis.
Gebruikersavatar

Social05 sep 2021, 19:55

 353  Uma
De afwijsberichtjes zijn naar mijn weten nog steeds niet verzonden.
Gebruikersavatar

Cedric05 sep 2021, 21:08

 2834  Uma
Ah, nog altijd niet? Raar..
Nu, wetende dat men meestal rond september-oktober de Molreis plant, zou het wel héél raar zijn dat men nu nog niet weet met welke groep dat zal zijn. Ik vermoed dat men nu in de fase zit waar de laatste 20 geselecteerden geïnterviewd worden of net geïnterviewd zijn, waarop de knoop kan worden doorgehakt.
Zoals eerder gezegd: wie nog niets gehoord heeft mag 100% zeker zijn dat het dit jaar niet voor hem/haar weggelegd is.
Gebruikersavatar

Kruipdier09 sep 2021, 19:30

 12
Hey
Ik heb een ander stelling . Ik hoor hier van veel mensen dat ze nog altijd geen antwoord gekregen dat ze er bij zijn of niet of dat ze niet geslecteerd zijn of op gesprek mogen gaan of nee , maar kan het niet zijn misschien door Corona dat als wat verlaat is en dat ze af wachten wat mag en niet mag ! En in plaats dat ze vertrekken in september , dat ze later vertrekken! En dat selectie ook later vallen . Ik weet het niet is juist een stelling! Ik hoop dat jullie rap antwoord krijgen en volgend jaar ga ik mij kans ook is wagen en mij is schrijven ! Veel succes aan de deelnemers ! En het zal weer top seizoen zijn !
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8