Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Polle de Molle26 nov 2020, 23:20

135  Bert
Zalige hints, wist niet dat Gilles er in voor ging komen vanavond, maar toen ik zijn fragment zag wist ik direct "Hier zit de locatie in"

Zalige marketing, de hype was weer direct hoog toen de tips opeens uit het niets tevoorschijn kwamen na de finale.
Aan één kant wat jammer, want had het graag zelf eens nagecheckt en wat willen puzzelen, ze waren daar wel vlug met de antwoorden. Mss wat meer tijd tussen gelaten daarvoor... Maar desalniettemin: Mijn lichaam is klaar!

Op naar Duitsland!

koen.willen26 nov 2020, 23:31

187  Uma
Ik wist dat ik ergens mijn tweets was vergeten te delen :mrgreen:

Cedric26 nov 2020, 23:35

2834  Uma
En zeggen dat ik begin dit jaar nog bezig was om een roadtrip Duitsland te plannen..
Uiteraard uitgesteld door dat stom virus, maar kijken naar De Mol zal wel weer voor extra inspiratie zorgen.

(Maar euh, hoe heeft Alina het gedaan? Ik zal DSMTW morgen proberen inhalen.)

Wim_27 nov 2020, 07:14

10  Uma
Nu nog wachten op een datum!

masterveecee27 nov 2020, 07:49

3547  Sven
Vermoljoen schreef:Wauw, wat een leuke hints!
zotjes gewoon!!! 😲 😂
En ik moet de aflevering van gisteren nog zien 😛

ex-molinator16 dec 2020, 00:36

3483  Uma
Knap dat dit gevonden is, maar ook een knappe manier om het bekend te maken. Ik heb het spijtig genoeg niet gekeken kan dus niet "stoefen" dat ik iets gezien heb. Eerlijk gezegd, de vlag zou ik misschien toevallig opgemerkt hebben , maar de andere vrijwel zeker niet.

jelle.rylant02 jan 2021, 13:35

6
was de exacte stad al gevonden waar dat gilles de foto had getrokken met de kerk in de achtergrond?

Cedric02 jan 2021, 14:14

2834  Uma
jelle.rylant schreef:was de exacte stad al gevonden waar dat gilles de foto had getrokken met de kerk in de achtergrond?
Van vorig seizoen bedoel je?
Tuurlijk, was de locatie waar de finale plaatsvond.. Was al geweten nog voor het seizoen startte.. Een kerkje in de haven van het dorpje Pachi (Paxi), vlakbij Megara.

jelle.rylant02 jan 2021, 16:23

6
ik bedoelde deze foto
Afbeelding

Poirot02 jan 2021, 17:58

299
Heeft er niemand in de comments iets erover gezegd?

Cedric02 jan 2021, 19:22

2834  Uma
Ow juist, ik was die foto al helemaal vergeten.. Gilles heeft iets met kerkskes blijkbaar 😃 Ik zal eens opzoeken/rondvragen..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9